וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע: דיילת מסבירה למה חובה להביא לטיסה מגבוני חיטוי

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 8:09

מ"תרופה" נוגדת בחילה ועד תחליף דיאודורנט: דיילת אמריקנית מספרת על ארבעה שימושים לא מוכרים (והמאוד יעילים) במגבוני חיטוי בטיסות

אלו המקומות הכי מזוהמים במטוס/וואלה! תיירות

לא בטוח שמי שהמציא את מגבוני החיטוי חשב דווקא על הפתרונות הללו, אבל בכל זאת... דיילת אמריקנית בשם סיסי שיתפה סרטון בטיקטוק שכבר זכה ליותר מ-300,000 צפיות בנושא החיטוי. הדיילת, המספקת למאות אלפי העוקבים שלה שלל טיפים בנושאי נסיעות ותיירות, מציעה לכולם להביא עמם לטיסה מגבוני חיטוי עם אלכוהול. "זה משהו שאתם בהחלט רוצים שיהיה בהישג ידיכם בטיסה הבאה שלכם", היא אומרת. "אחרי שתלכו לפארם ותרכשו כמה חבילות, כדאי להכיר ארבעה שימושים שונים עבורם".

בהמשך הסרטון היא מפרטת את השימושים, והטיפ הראשון מיועד למי שעלולים לחוש ברע בזמן הטיסה. "אם אתם מרגישים בחילה, שלפו את אחד המגבונים, פתחו אותו והריחו אותו. זה מאוד עוזר".
השימוש השני נועד לסייע לכם להיפטר מריחות לא נעימים בכל מה שקשור לנעליים שלכם. סיסי פשוט מציעה לתחוב מגבון לכל נעל. ואם כבר מדברים על היגיינה אישית - קבלו את הטיפ השלישי: השתמשו במגבון לניגוב בית השחי שלכם, במידה ששכחתם להביא אתכם דיאודורנט. ואחרון חביב: מגבון החיטוי יהיה מצוין גם לניגוב מסך הטלפון הסלולרי שלכם.

עוד טיפים מדיילות:
דיילת חושפת 6 דברים שפשוט אסור לכם לעשות בטיסה
דיילת חושפת שיטה לשדרוג מושב בטיסה ש"תמיד עובדת"
דיילת מציגה: טריקים "משני חיים" לאחסון התיקים במטוס

@cici.inthesky My new series: Attention all Jet Setters! Before you board, make sure you have these must-have items in your bag #carryonbags #savvytraveler #alcoholwipes ♬ original sound - All Things Travel

"זה ממש עובד!"

וכצפוי, הסרטון של סיסי עורר תגובות רבות, וגם טיפים נוספים מפי המגיבים. "בעניין של הבחילה - זה גאוני! הבטן שלי הופכת להיות קצת עצבנית בזמן טיסה, והטיפ הזה ממש עובד. תודה!" כתב אחד המגיבים ואחר הוסיף: "על הטיפים האל המעולים, גם ברמה היומיומית ולא רק בזמן הטיסה".

עוד בנושא:
אלו חברות התעופה הכי נקיות בעולם
איך לעשות "מספר 2" במטוס מבלי שאף אחד ישים לב
לא לגעת: המקום הכי מזוהם בטרמינל שכולנו נוגעים בו
דיילים חושפים: אלו המשקאות שאסור לכם לשתות בטיסה
לאחר שתקראו את זה, לעולם לא תכניסו לפה אוכל של מטוסים


ואחרת כתבה: "אני תמיד חוטפת בחילה בטיסה ולכן משתמשת באלכוהול עוד בבית כדי להרגיע את המצב, אבל אף פעם לא חשבתי לנסוע עם מגבוני חיטוי! אני כבר עכשיו שמה כמה מגבונים בתיק האיפור". "הטריק בבית השחי בהחלט עובד!" ציין מגיב אחד, "אך עשו זאת במידה בלבד, כי זה מאוד מייבש את עור רגיש. אבל זה עובד!". "כאחות, השתמשתי במגבוני חיטוי לכל השימושים שהזכרת!" ציינה מגיבה אחרת.

הדיילי מייל מדווח כי בבלוג שלה, סיסי אף מספקת לעוקביה הצצה על האופן שבו מתקבלים לעבודה כדיילת - היא עצמה פצחה בקריירת הדיילות בגיל 46. "עדכנתי את קורות החיים שלי ואחותי (שכבר עבדה כדיילת) הדריכה אותי במהלך תהליך הגיוס. חקרתי רבות את העניין באינטרנט והתחלתי לתרגל את טכניקות הראיונות שלי", היא מספרת. בהמשך היא פנתה לכמה חברות תעופה, ושתיים מהן חזרו אליה להמשך התהליך: דלתא ואמריקן איירליינס. "תהליך הגיוס היה מאוד קפדני ועברתי מספר שלבים עד שבכלל הגעתי לראיון האישי", היא מוסיפה. לאחר מכן עברה קורס הכשרה אינטנסיבי שנמשך שמונה שבועות. "לימדו אותנו נוהלי בטיחות, נוהלי חירום ונושאי שירות לקוחות. היינו צריכים לעבור הן מבחנים תיאורטיים והן מעשיים. זה היה אחד הדברים הקשים שעשיתי בימי חיי. כמו להיות במחנה אימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully