וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת מציגה: טריקים "משני חיים" לאחסון התיקים במטוס

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 7:50

למצוא מקום לתיק בתאי האחסון העליונים במטוס זו לא מלאכה פשוטה. וגם להניף אותו מעל הראש יכול להיות די מאתגר. אז מה עושים? דיילת משתפת שלושה טיפים מנצחים שיהפכו את החיים שלכם להרבה יותר קלים ורגועים

גבר לא מצליח להכניס מזוודה לתא המטען במטוס/צילום: Larry Lee

תהיו חייבים להודות שכאשר אתם עולים למטוס, כשלפניכם ומאחוריכם משתרכים המוני אדם עצבניים, קל מאוד להילחץ ו"לאבד את זה". וכאשר לחוצים, לא תמיד מצליחים להסתדר עם תאי האחסון העיליים שמעל מושבי המטוס. התוצאה: אתם צריכים למצוא מקום אחר לאחסן את תיק היד שלכם (שאינו קרוב למושב שלכם), או גרוע מכך - לגלות שלא נותר מקום כלל, ובמקרים מסוימים תתבקשו לשלוח את התיק שלכם לבטן המטוס, מה שאומר שתיאלצו להמתין לו ממושכות לצד המסוע ביעד שלכם.

ובדיוק עבור המצבים הללו, ישנם כמה טיפים מנצחים, שמשתפת בחשבון הטיקטוק שלה דיילת מנוסה בשם קאט קלמאני. לדבריה, כך התהליך יוכל להיות פשוט ככל האפשר. בסרטונים שלה היא מציעה "טריקים משני חיים" עבור מי מטיילים ושאר אנשים שמעבירים את זמנם בטיסות.

הדיילת בלום עם הטיפ הכי חשוב איך לא לאבד מזוודה
האזהרה יוצאת הדופן לדיילים ולטייסים: אל תשלחו מזוודות למטוס
כל כך אגרסיבי: כך מתייחסים למזוודות שלכם בשדה התעופה. צפו

להניף מעל הראש (תתאמנו בבית)

כידוע, רוב חברות התעופה מאפשרות לנוסעים להביא עמם מזוודה או טרולי בגודל מלא וכן תיק יד שאיתו עולים למטוס. הדבר כמובן מקל על הארנק, בגלל החיובים היקרים הנדרשים עבור הכבודה שנשלחת לבטן המטוס. עם זאת, מאחר שמטיילים כה רבים להוטים לחסוך כסף, הם "יסחטו" עד תום את המקום שיש בתאי האחסון שבמטוס, תוך מאבק עם נוסעים אחרים. אז מה מציעה קאט? בעיקר שלושה טיפים מנצחים. וכן, היא מבטיחה שהם משני חיים...

הדיילי סטאר מדווח כי הכלל הראשון שלה הוא לקחת אתכם תיק יד רק אם הוא אינו כבד מדי. "אם אתם לא יכול להרים אותו, אל תביאו אותו", היא אומרת. אחת השיטות שהיא מציגה היא הנפה של התיק מעל לראשה. ואת זה מומלץ לבצע עוד בבית, לפני שיוצאים לשדה התעופה. אם הנפה מעל הראש אינה אפשרית - אין ברירה אלא לארוז מחדש. "הדבר חשוב, והוא גם יציל אתכם ממבוכה", היא אומרת, ומציינת כי ישנן חברות תעופה שמצהירות באופן מפורש כי "אתה חייב להצליח להרים את כבודת היד שלך לתוך תאי האחסון העיליים בעצמך".

עוד בוואלה!

כל כך אגרסיבי: כך מתייחסים למזוודות שלכם בשדה התעופה. צפו

לכתבה המלאה
דיילת מעמיסה מזוודה לתא המטען במטוס. ShutterStock
טיפ 3: לבקש בנימוס עזרה מהדיילים והדיילות בהעלאת התיק שלכם/ShutterStock

חפשו את ההוראות

הטיפ השני דורש מעט תשומת לב. לדבריה, בתאי האחסון העיליים של רוב חברות התעופה, יש איור לא גדול, המדגים כיצד לאחסון את התיקים באופן מיטבי. ממש כמו הוראות שימוש. "זה יכול להיות אופקי או אנכי. פשוט הביטו על ההוראות הללו. זה גם חוסך זמן וגם הופך את הדברים לקלים הרבה יותר". ואם כבר מדברים על חסכון במקום - היא מזכירה כי התיקים הגדולים יונחו ראשונים, אחריהם פרטי לבוש כגון ז'קטים, והתיק הקטן - מתחת למושב שלכם.

הטיפ השלישי שמציעה קאט הוא פשוט לבקש בנימוס עזרה מהדיילים והדיילות בהעלאת התיק שלכם, אם אתם מתקשים בכך. הרעיון הוא לא לבקש שהם יעשו זאת, אלא לעשות זאת בעצמכם עם סיוע שלהם. "כולם חושבים שהתפקיד של הדיילים הוא גם להעלות את התיקים שלכם לתאי האחסון הללו, אבל זה לא נכון. למעשה, המון חברות תעופה אומרות לאנשי צוות האוויר שלהן לא לעשות זאת בשל חשש מפציעות - וזה קורה הרבה. אפילו אין לנו ביטוח שמכסה פציעות מהסוג הזה. אז אל תבקשו מאנשי הצוות לעשות את זה בשבילכם, אלא פשוט בקשו מהם לעזור לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully