וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת שיטה לשדרוג מושב בטיסה ש"תמיד עובדת"

28.10.2021 / 23:44

רוצים לקבל פינוקים והטבות מצוות הדיילים בטיסה - ואולי אפילו לעבור למחלקה טובה יותר? דיילת חושפת שיטה שתסייע לכם לשדרג את חוויית הטיסה - ושוחד לגמרי מתקבל פה

דיילת חושפת - ככה תשיגו שידרוג במטוס למחלקה ראשונה/@Cierra_mistt,

האם זה הגיוני שכל הזמן הזה יכולנו לטוס במחלקת עסקים או במחלקה הראשונה בלי לשלם אקסטרה? הדיילת הלנה אפרוגי טוענת שיש שיטה שתשדרג לכם בקלות את המושב בטיסה ואם לא את המושב - אז לפחות תזכה אתכם בשלל פינוקים טעימים אחרים.

הדיילת טוענת שהשיטה הזו "תמיד עובדת" וכי "הצוות יסרב רק לעיתים רחוקות". מה הסוד לשידרוג? לדבריה הכל מסתכם באדיבות. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיות נחמדים יותר לצוות הדיילים שלכם. הלנה אמרה ל-The Express: "אתם יכולים לבוא ולשוחח איתנו קצת. לא יותר מדי, אלא אם כן השיחה זורמת, כי היו לי נוסעים שישבו שם ודיברו במשך מה שהרגיש כמו נצח. לאחר מכן פשוט תבקשו. אם תבקשו יפה וזה יהיה אפשרי, נדיר שהצוות יגיד לכם לא".

דיילת ונוסע במחלקה ראשונה. BigPixel Photo, ShutterStock
הנחמדות בהחלט משתלמת/ShutterStock, BigPixel Photo

הדיילת מודה גם שהם מוכנים לקבל שוחד, כל עוד הוא מתוק. אם תביאו איתכם משהו מתוק ותציעו לדיילים לטעום, יתכן שהם ירצו לפנק אתכם בתה או קפה בחינם - או יותר מכך, לשדרג אתכם למחלקה נוחה יותר. היא אמרה: "מה שתמיד עובד זה כשאנשים מביאים חטיפים לצוות, שוקולדים או כל דבר אחר. חשוב לדאוג שידעו מזה. אל תחלקו ותברחו. בדרך כלל אנשים עושים זאת כדרך לומר 'תודה', אבל זה קורה בעיקר אצל נוסעים שיש להם במשפחה מישהו שעובד כדייל, אז הם מעריכים את הצוות יותר. כשנוסעים מפרגנים, ראש הצוות נוהג לומר לאחד הדיילים 'תוודא שאתה ניגש אליו ושואל אותו אם הוא רוצה קפה או תה?' אנחנו יכולים לתת את זה בחינם. ברור שלא כל דבר מהמזנון, כן?"

הלנה מזהירה שהטיפים שלה אולי לא יעבדו אצל כל חברות התעופה, מכיוון שלכל חברה יש כללים שונים. כלומר, יתכן ששהתנהגות היפה שלכם לא תזכה אתכם בשידרוג, אבל לפחות העלתם חיוך.

הלנה הוסיפה שלא כדאי לנסות את השיטה שלה בפני דיילים ממורמרים או בפני דיילים חדשים שחוששים לבחון את הגבולות שלהם. היא הסבירה: "לחברות תעופה יש חוקים וכללים משלהן לגבי שידרוגים והטבות, אבל זה לא מזיק לשאול. אי אפשר לדעת. אני רק חושבת שלחבר צוות חדש יהיה קשה להגיד 'כן' כי הוא מפחד מההשלכות (שוב, תלוי בחברת התעופה). בדרך כלל כשאתה עובד בחברת תעופה כבר זמן רב, אתה כבר יודע מה אסור לעשות והיכן ניתן לחרוג. עדיף למצוא איש צוות שהוא קצת יותר בכיר או למצוא דייל שניתן לראות עליו שהוא נחמד. אל תפנו למישהו שנראה ממורמר או/ו קפדן מדי".

הטיפים של הלנה זכו לגיבוי של דיילת אחרת בשם מיגל מונוז, שאמרה שהאדיבות בהחלט תביא אתכם רחוק כשזה מגיע להתנהלות מול דיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully