וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לעשות "מספר 2" במטוס מבלי שאף אחד ישים לב

29.5.2018 / 9:27

תזמון מנצח, בחירת התא הנכון, שימוש יצירתי בנייר טואלט, שעשועי סבון מקוריים ושאר טריקים שיאפשרו לכם לעשות קקי במטוס מבלי שאף אחד אחר לא יסבול מכך. כי אנחנו כאן כדי להציל אתכם מעצמכם (וגם את שאר הנוסעים במטוס)

שירותי מטוס שירותים. ShutterStock
יש כמה טיפים חשובים למשתמשים. שירותים במטוס/ShutterStock

ישנם דברים שאינם דורשים הסבר. כך למשל, כאשר אתם במטוס ומגלים שמישהו הותיר אחריו "מזכרות" בלתי נשכחות בשירותים, אתם כבר יודעים שבשירותים האלו כבר לא תשתמשו הפעם.

שימוש בשירותי המטוס, בעיקר בכל הקשור ל"מספר 2", דורש התאמות שאין צורך לחשוב עליהן בשירותים הפרטיים שלכם, ואף לא בשירותים ציבוריים שגרתיים. במיוחד אם אתם לא רוצים ששאר הנוסעים יצביעו עליכם כעל מי שהפיקו רעשים וריחות בלתי נסבלים.

אז לא משנה כמה תזכרו מבין שלל העצות הבאות, שלוקטו בקפידה באתר Thrillist - החוכמה הגדולה ביותר היא זו: השאירו את הטלפון שלכם בכיס בעת שאתם מבלים בתא השירותים. ויש לכך שתי סיבות. האחת: מעולם, בהיסטוריה האנושית כולה, לא קרה ששימוש בטלפון יקצר את הזמן שבו אתם מבלים בשירותים. השנייה: אתם תרצו לחשוף את הטלפון האינטימי שלכם למינימום מגע עם חלקיקים שונים ומשונים שמרחפים סביבכם בתא הקטן הזה.

וכעת, לשאר העצות.

שירותים במטוס בית שימוש. ShutterStock
שימוש בשירותי המטוס דורש התאמות שאין בשירותים הפרטיים שלכם/ShutterStock

סוד התזמון

מציאת הזמן הנכון להשתמש בשירותי המטוס היא אמנות של ממש. הלכתם מוקדם מדי? אתם מסתכנים בכך שכל הנוסעים ידעו שאתם האחראיים על הצחנה שעולה משם. הלכתם מאוחר מדי? ובכן, אתם לא רוצים לדעת מה מחכה לכם בשלב הזה של הטיסה.

אז מתי לגשת? מיד אחרי שהדייל או הדיילת יוצאים מהמטבח עם עגלת המזון. רוב הנוסעים לא יעזבו את מושבם ויסתכנו בלהישאר תקועים אחרי העגלה הרחבה. כך גם לא תיאלצו להתמודד עם תורים, והסיכוי שמישהו יחכה שתצאו מהתא - נמוך יחסית.

פספסתם את ההזדמנות הזו? זכרו כי התזמון הטוב ביותר הוא כאשר התור לשירותים הוא מינימלי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

התא הנכון

חוכמה נוספת היא לבחור את השירותים הנכונים. אז נכון, במטוסים רבים אין באמת ברירה ויש רק אזור שירותים אחד. אך אם בכל זאת אתם מוצאים את עצמכם במטוס גדול עם מגוון אזורים שמהם אפשר לבחור, לכו למתחם שבו יש את הכי הרבה תאים. כך, גם אם נוצר תור, לא כל העומדים יחכו דווקא לכם. וכך גם תוכלו לקחת את הזמן ולהירגע בעוד אתם עוסקים בעניינכם.

הצטיידו במגבונים לחים

נייר הטואלט במטוסים נראה כמו תוצאה של ניסוי להפקת הנייר הדק ביותר האפשרי, מה שאומר תאונות קלות ושימוש בהרבה נייר כדי להגיע לרמת ניקיון טובה. לכן, מומלץ לעלות למטוס עם מגבונים לחים של תינוקות בתיק היד שלכם. הם מנקים היטב וגם נשטפים בקלות באסלה.

מגבונים. ShutterStock
מרגישים צורך להתפנות במטוס? הצטיידו במגבונים/ShutterStock

כיסוי אסלה יצירתי

מומלץ לצאת לניסוי שטח מעניין ולשכלל את כיסוי האסלה בנייר טואלט. מאחר שהאסלה במטוס לא נשטפת בעזרת מים זורמים, יש סיכוי רב למצוא בה מזכרות מנוסעים שביקרו בתא לפניכם. לכן, כאשר אתם מניחים נייר טואלט על האסלה, הניחו אותו כך שקצה אחד שלו על האסלה, ומשם הוא יורד לאורך אל מעמקי האסלה. כלומר, בניצב ולא במקביל לקרש האסלה. היתרון: זה גם מסתיר מעיניכם שאריות של אחרים וגם יעלים את העדויות שלכם-עצמכם. וזה אולי גם יפוגג את הריח שאתם מותירים אחריכם.

אל תקחו את הזמן

תא השירותים במטוס הוא לא בדיוק מרחב נינוח שבו תרצו לקחת את הזמן, לעיין בספר אהוב ולהתענג על מלאכתכם. בנוסף, יש 200 אנשים במטוס שממתינים לצמד תאי שירותים, כך שיש סיכוי שמישהו כבר ממתין ליד הדלת עד שתסיימו. אז פשוט כנסו, הזדרזו והימלטו משם.

נוסעים טיסה. ShutterStock
במטוס, אתם לא לבד. אל תקחו את הזמן בנוחיות/ShutterStock

הדיחו את האסלה שוב ושוב

מפחדים שהוואקום האדיר שמייצרת הדחת האסלה ישאב מכם את המעיים? אל דאגה. אם זה היה קורה למישהו, כבר הייתם שומעים על כך. אז קדימה, אמצו את הנוהג הבא: בכל פעם שאתם מורידים חבילה, הדיחו עליה מיד את האסלה. הסיבה: הפחתה משמעותית של החלקיקים הריחניים שאתם מייצרים. למעשה, כדאי לעשות זאת בכל פעם שמשלוח חדש נפלט מכם.

יצירתיות בסבון

למזלנו, עדיין לא הגענו למצב שבו חברות התעופה גובות כסף על שימוש בסבון. אז קדימה, השתמשו בכמה שיותר מהחומר הכיפי, המפנק והריחני הזה. כי יותר סבון בתא השירותים משמעו פחות ריח. המהדרין ישטפו את הידיים עם סבון אחרי סיום הצרכים, ידיחו את האסלה וישטפו שוב עם הסבון. ואפשר גם פעם שלישית. סתם, בשביל הכיף.

ויש שיטה נוספת: כסו את ידיכם בהמון סבון ונופפו אותן באוויר בתוך תא השירותים. זה אולי נשמע מטופש או מצחיק, אבל השיטה הזו פשוט עובדת היטב בכל הקשור להפגת ריחות רעים.

קשר עין

בממלכת החיות, יצירת קשר עין משמעה שליטה. אז כשאתם יוצאים מהתא, הביטו היטב בעיניהם של מי שממתינים בתור אחריכם. כי אם תשפילו מבט, תהיה זו הודאה בכך שאתם אשמים בריח הרע ובשאר התוצרים שנותרו מאחור. ואתם בהחלט לא רוצים להיות מואשמי-קקי. אז הביטו בכולם במבט של "נכון, קצת מסריח שם, אבל בחיים לא תדעו שזה באמת בגללי. ואם זה כן בגללי - זו בעיה שלכם, כי אני הוא מלך הג'ונגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully