וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילים חושפים: אלו המשקאות שאסור לכם לשתות בטיסה

14.6.2017 / 12:40

השף גורדון רמזי, שעבד עבור חברות תעופה כ-10 שנים, חשף למה הוא לעולם לא יאכל בארוחה במטוס, אבל מסתבר שגם על עגלת המשקאות יש משקאות שכדאי להימנע ממנו בגלל חיידקים וקוליפורמים. תשאלו את הדיילים שמוותרים על שתייה חמה

דיילת שירות בטיסה אירופלוט דיילים מטוס. ShutterStock
אל תבקשו ממנה קפה או תה/ShutterStock

מאז שהשף גורדון רמזי סיפר שהוא לעולם לא יאכל את האוכל שמגישים במטוסים, ויש לכך סיבות טובות כפי שהבאנו כאן בוואלה!, יש לא מעט שחוששים להרים מזלג בטיסה.

"עבדתי עבור חברות תעופה במשך עשר שנים, אז אני יודע איפה האוכל היה, לאן הוא הולך וכמה זמן לוקח עד שהוא מגיע למטוס", סיפר רמזי.

אבל לא מספיק שלצום בטיסה זה נורא, עכשיו יש סיבה שצריכה להדאיג אותנו בכל הנוגע להגשת קפה באוויר. דיילי אוויר חולקים עובדות מפתיעות שאף אחד מאיתנו (כנראה) לא יודע על אודות עגלת המשקאות שעוברת במטוס ועליה קנקני שתייה חמה שמחלקים לנו.

דייל אוויר אחד סיפר לאתר "ביזנס אינסיידר", ש"דיילים לא ישתו מים חמים במטוס. הם לא ישתו קפה וגם לא תה", וזאת כיוון שגם צוות המטוס לא יודע, או מודע, לרמת הניקיון כמו גם לתכיפות שבה מנקים את מיכלי המים החמים.

למעשה, בדיקות שנערכו בשנת 2013 מצאו שקיים אחוז גבוה שהמים שמוגשים ממיכלים במטוס מכילים בקטריות. מדובר בקוליפורמים, שכנראה לא יגרמו לכם להיות חולים, אולם הם מצביעים על כך שחיידקי א?י-קולי ( E.Coli) המזיקים נמצאים בתוך המים.

בהודעה שנמסרה מאיגוד דיילי האוויר בארה"ב, נכתב ש"המים במטוסים נמצאים תחת רגולציה של הסוכנות להגנת הסביבה כדי להבטיח את השתייה הבטוחה על המטוס. האיגוד דוחף לרגולציה הזו מזה 15 שנים, שמאפשרת לחברות התעופה שיקול דעת רחב בנושא מספר בדיקות המים ואיכותם, והצורך בהחלפת המים במיכלים. איגוד הדיילים אינו סבור שהרגולציה הנ"ל נאכפת כמו שצריך".

אז אם כבר ויתרם על האוכל בטיסה, אולי כדאי לכם לוותר גם על השתייה החמה בסיומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully