וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיילת חושפת 6 דברים שפשוט אסור לכם לעשות בטיסה

23.9.2021 / 23:40

הדיילת קורליין שיתפה רשימה של דברים שהיא ועמיתיה יעדיפו שהנוסעים שלהם יפסיקו לעשות במהלך הטיסה, כשהדבר המעצבן ביותר הוא כנראה משהו שרובכם נוטים לעשות

הדיילת קרולין מציגה - יום שגרתי בעבודה/xoblondevoyage

להיות דייל אוויר זו עבודה לא פשוטה. לרוץ הלוך וחזור במעבר, לעבוד שעות על גבי שעות באוויר, לענות על צורך של כל נוסע ולהמשיך לחייך לא משנה עד כמה הבקשות שלכם מגוחכות - אין ספק שלחבר'ה האלה מגיע הרבה כבוד. בעוד חלקנו יודעים ומעריכים, הבלוגרית ודיילת קרוליין (@xoblondevoyage) טוענת שנוסעים רבים מזלזלים בהם. בשיחה עם INSIDER היא שיתפה רשימה של 6 דברים שהיא ועמיתיה יעדיפו שהנוסעים יפסיקו לעשות כדי להקל על עבודתם. חלק מהמעשים מביעים זלזול באופן בוטה ובאחרים אולי גם המנומסים ביותר נוטים ליפול.

הנה שישה דברים שאתם חייבים להפסיק לעשות בטיסות, כפי שסיפרה קרוליין בשיחה עם Insider:

1. לגעת בדיילים כדי למשוך את תשומת ליבם

קרוליין סיפרה: "כששאלתי עמיתים לעבודה מה הדבר השנוא עליהם ביותר שנוסעים עושים, זה היה זה. אני באמת לא יודעת למה אנשים חושבים שלגעת בדיילים זה בסדר. יש כאלה שמקישים לנו על הגב עם האצבע ואפילו כאלה שאוחזים בנו. אם לא הייתם עושים את זה לאף נותן שירות לקוחות אחר, למה כשאלה דיילים אז מותר? לא הייתם תופסים בידו של המלצר במסעדה, נכון?".

2. להסתובב במטוס בלי נעליים

קרוליין הסבירה: "אנא תפסיקו להוריד את הנעליים שלכם באמצע הטיסה ולהסתובב במטוס יחפים. אני אפילו לא יכולה לספר לכם כמה פעמים ראיתי אדם מבוגר נכנס לשירותים בלי נעליים".

3. להשתמש בשירותים מיד עם ההמראה

נא להתאפק! קרוליין אמרה: "זה קורה כמעט בכל טיסה. תמיד יש תור של אנשים מאחור כבר במהלך העלייה למטוס, מה שהופך את כל התהליך לאיטי יותר. התור גדל שוב בשנייה שהסימן לחגורת הבטיחות כבה עם ההמראה. זה גם השלב שאנו מנסים להוציא את עגלת המשקאות למעבר כדי להתחיל בשירות שלנו. כשמתאספת לה שורה ארוכה של אנשים המנסים להשתמש בשירותים, קשה לנו להתחיל בשירות. הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות הוא לנסות להשתמש בשירותים בשדה התעופה לפני שאתם עולים לטיסה או לחכות עד שנסיים את השירות שלנו".

4. להתעלם מהדיילות בעלייה למטוס

"העלייה למטוס בדרך כלל נותנת את הטון לכל הטיסה, אז אנחנו מאוד מעריכים כשאתם אומרים לנו שלום", הסבירה קרוליין, "תתפלאו כמה אנשים שעולים על המטוס אפילו לא יצרו איתנו קשר עין, אך עדיין ינסו להעביר לנו את האשפה שלהם מבלי לומר תודה. אנחנו רק בני אדם, אז אם הדיילים שלכם יכולים להגיד בוקר טוב ליותר מ-200 איש ברצף, אני חושבת שהנוסעים צריכים להיות מסוגלים לומר שלום חזרה לפחות פעם אחת".

5. לשאול "מעל איפה אנחנו טסים?"

קרוליין מסבירה: "בניגוד למה שנהוג לחשוב, לרוב הדיילות אין מסלול קבוע. כנראה שאין לנו מושג מעל איזו מדינה אנחנו חולפים. הלוואי שיכולנו לדעת. תפסיקו לשאול".

6. לא להוריד את האוזניות בזמן שאנחנו מדברים איתכם

קרוליין טוענת שאחד הדברים המעצבנים ביותר זה לדבר עם נוסע כשהוא עם אוזניות: "גם אם האוזניות שלכם לא מנגנות כלום, לפעמים עדיין קשה לכם לשמוע אותנו או להבין כמה רועש אתה עשויים לדבר, אז נשמח אם תוכלו להסיר את האוזניות כשאנחנו מדברים איתכם. היא הוסיפה: "זה מתסכל לגשת מהקבינה כדי להביא לכם את החטיף והשתייה שהזמנתם ולראות אתכם בוהים בנו בזמן שאנחנו מנסים בסה"כ לתת לכם שירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully