וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסייתיות חוזרות: 10 חברות התעופה הטובות בעולם לשנת 2022

עודכן לאחרונה: 14.7.2022 / 8:33

בדירוג השנתי של אתר התיירות Travel and Leisure ניתן למצוא כמדי שנה את חברות התעופה המובילות בעולם, אבל השנה יש כמה הפתעות. וגם: ארבע מתוכן טסות גם לישראל, וזה הזמן לשקול טיסה שהיא חוויה של פינוק

מטוס איירבאס 350 של סינגפור איירליינס/צילום: Singapore Airlines

בשנת 2021, כאשר הנוסעים חזרו למלא את השחקים, הם הסתמכו כמובן על חברות התעופה כדי שאלו לא רק יביאו אותם ליעדם בבטחה, אלא גם בסטייל. בין אם אתם מקיפים בטיסה חצי עולם ובין אם למספר שעות, הרי שהנוחות, האוכל הטוב והשירות האדיב הם בעלי חשיבות רבה. על רקע זה, התבקשו גולשי אתר התיירות Travel and Leisure לדרג את חברות התעופה הבינלאומיות הטובות ביותר.

סקרים מעין אלו נערכים על ידי האתר מדי שנה, והגולשים מתבקשים להתייחס לחוויית הנסיעות שלהם ברחבי העולם במטרה לחלוק את דעתם על מלונות מובילים, אתרי נופש, ערים, איים, קרוזים, אתרי ספא וחברות תעופה. בקטגוריית חברות התעופה, הגולשים התבקשו לדרג אותן על פי קריטריונים שכללו את רמת הנוחות במטוס, השירות בטיסה, האוכל, שירות הלקוחות וגם התמורה לכספם.

מחלקת עסקים קטאר איירווייס. Shutterstock, ShutterStock
קוטפת פרסים בזכות מחלקת העסקים שלה. קטאר איירווייז/ShutterStock, Shutterstock

טיסה של 15 שעות שמרגישה כמו רגעים ספורים

התוצאות מראות, בין השאר, כי חברות תעופה שהודחו בשנת 2021 מהעשירייה הראשונה, חזרו אליה שוב. שתיהן חברות אסיאתיות: קת'אי פסיפיק (הונג קונג) ואול ניפון איירווייז (יפן). כל אחת מהן זכתה לשבחים על שירות יוצא דופן במהלך הטיסות. אחת מחברות התעופה החדשות יחסית שטיפסה והתברגה במקום השישי היא לה קומפני הצרפתית, שמציעה טיסות על טהרת מחלקת העסקים. החברה נוסדה בשנת 2014 ומחברת בין פריז, הריביירה הצרפתית, מילאנו וניו יורק, ואף היתה אמורה לפתוח בשנה שעברה קו בין פריז לתל אביב, שלא יצא לפועל בסוף.

שאר הרשימה מאוכלסת בידי חברות תעופה הידועות מזה שנים באמינות ובשירות שלהן. חברת קטאר איירווייז למשל, קוטפת פרסים, כמו תמיד, בזכות סוויטות ה-Qsuite שבמחלקת העסקים שלה. מדובר בסוויטה הראשונה מסוגה בעלת דלת חציצה נסגרת, שנכנסה לשירות במטוס נוסעים. התוצאה, כפי שהגדיר אותה אחת המדרגים: "טיסה של 15 שעות חולפת תוך מה שנדמה כרגעים ספורים". גם חברת קוריאן אייר (מספר 5 בדירוג), זוכה לשבחים בזכות טיסות שחולפות במהרה בשל נוחות יוצאת דופן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איירבאס A350-1000 של קתאי פסיפיק. ShutterStock
שבחים על שירות יוצא דופן. קת'אי פסיפיק/ShutterStock

חברת התעופה הטובה בעולם כבר רבע מאה

וכמובן, בראש ניצבת מי שנחשבת מזה כרבע מאה כחברת התעופה הטובה בעולם - סינגפור איירליינס. למעשה, היא כיכבה בדירוג של האתר 27 פעמים, מאז שהחל בו הדירוג השנתי. השנה היא אף זכתה לציונים טובים מבעבר, ונוסעיה מעידים על התלהבות מכל היבט בטיסה - השירות, האוכל, הנוחות ועוד.

"זה בדיוק מה שנוסעים רוצים לדעת לפני שהם עולים על טיסה של 19 שעות - הארוכה ביותר בעולם - מסינגפור לניו יורק", כתב אחד המדרגים. אחר ציין כי "היא קובעת את הסטנדרט לפיו נמדדות כל חברות התעופה האחרות".

העשירייה המכובדת הזו כוללת גם חברות תעופה הפוקדות את ישראל: טורקיש איירליינס, קוריאן אייר, קת'אי פסיפיק ואמירייטס, שהחלה לטוס לישראל לפני כחודש.

מחלקה ראשונה בסינגפור איירליינס. סינגפור איירליינס, אתר רשמי
כיכבה במקום ה-1 של Travel and Leisure כבר 27 פעמים. סינגפור איירליינס/אתר רשמי, סינגפור איירליינס

10 חברות התעופה הבינלאומיות הטובות בעולם

1. סינגפור איירליינס (Singapore Airlines)
2. קטאר איירוויז (Qatar Airways)
3. אמירייטס (Emirates)
4. טורקיש איירליינס (Turkish Airlines)
5. קוריאן אייר (Korean Air)
6. לה קומפני (La Compagnie)
7. אייר ניו זילנד (Air New Zealand)
8. ג'פאן איירליינס Japan Airlines))
9. אול ניפון איירווייז (ANA)
10. קת'אי פסיפיק (Cathay Pacific Airways)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully