וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיסה הארוכה בעולם חוזרת, ועכשיו היא אפילו ארוכה יותר

סינגפור איירליינס מחדשת את קו הטיסות בין נמל הבית שלה לניו יורק, רק שהפעם במקום לנחות בניוארק, ניו ג'רזי, היא תנחת ב-JFK, מה שאומר 3 ק"מ נוספים לטיסה של יותר מ-18 שעות. ומה עושים עם הקורונה בטיסה של כמעט יום?

מטוס איירבאס 350 של סינגפור איירליינס/צילום: Singapore Airlines

(בווידאו: מטוס איירבאס A350-900 של סינגפור איירליינס, שיטוס בקו הארוך בעולם)

טיסה המחברת את החוף המזרחי של ארה"ב לדרום מזרח אסיה, שהיא גם הטיסה הרציפה הארוכה ביותר בעולם שנמשכת יותר מ-18 שעות, תתחדש בחודש הבא, והפעם תהיה אף מעט ארוכה יותר.

חברת התעופה סינגפור איירליינס הודיעה כי היא תשוב להפעיל את הטיסה בין נמל התעופה הבינלאומי קנדי ​​שבניו יורק לנמל התעופה צ'אנגי בסינגפור, החל מה-9 בנובמבר בתדירות של שלוש פעמים בשבוע.

לפני התפרצות הקורונה, טסה סינגפור לשדה התעופה ניוארק שבניו ג'רזי הסמוכה, אך הקו הושעה. הטיסה ל-JFK במקום לניוארק מוסיפה קצת יותר מ-3 ק"מ לקו, ובסך הכל מרחק של 15,347 ק"מ, אולם הנתיב עשוי להשתנות.

גורמים בחברת התעופה האסייתית, אומרים כי הגיע הזמן להוסיף קו מקביל במזרח ארה"ב, מול זה שקיים בין סינגפור ללוס אנג'לס שבמערב, שנמשך קצת פחות מ-18 שעות טיסה.

מטוס איירבאס 350 סינגפור איירליינס A350-900ULR. Singapore Airlines, אתר רשמי
יטוס יותר מ-18 שעות. איירבאס A350-900 של סינגפור איירליינס/אתר רשמי, Singapore Airlines

חשש מהידבקות בנגיף: כמעט יום במטוס סגור

לפי סוכנות הידיעות האמריקנית בלומברג, למרות שסינגפור, המהווה מרכז סחר בדרום-מזרח אסיה, סגרה את גבולותיה לפני חודשים, היא הקלה בהדרגה את המגבלות המאפשרות לזרים לטוס למדינות אחרות דרך שדה התעופה שלה.

מלבד מגבלות הטיסה, ישנו גם נושא הבריאות בטיסה אולטרה-ארוכה שכזו, כאשר החששות מהסיכויים להידבק בנגיף הקורונה גבוהים. סינגפור איירליינס מקווה שהנוסעים יוכלו להירגע ולהתנחם בזכות הקפדה על ניקיון המטוסים שלה, מערכות סינון האוויר שבהן היא משתמשת במטוסי האיירבוס A350-900 שישמשו לטיסות הארוכות וכמובן מסכות הפנים שיעטו הנוסעים.

"יש כמה סימנים מוקדמים אופטימיים לגבי התאוששות בטיסות", אמר לי ליק הסין (Lee Lik Hsin), סגן נשיא בכיר בסינגפור איירליינס. "הלקוחות שלנו אומרים שהם יותר ויותר בטוחים בנוגע לטיסה אווירית, לאור אמצעי הבריאות והבטיחות החזקים הקיימים, כמו גם פעולות הבדיקה שמגנות עליהם ועל הצוות שלנו".

סינגפור איירליינס תפעיל בקו, כאמור, את מטוס האיירבוס A350-900 המשמש לטווחים ארוכים. למטוס תצורה של 42 מושבים במחלקת עסקים, 24 במחלקת תיירים פרימיום ו-187 במחלקת תיירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully