וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב להיות מורה: קטאר איירווייס מחלקת אלפי כרטיסי טיסה בחינם למורים מהעולם, כולל מישראל

21,000 המאושרים שיזכו בהגרלה, יקבלו כרטיס הלוך ושוב במחלקת תיירים, ויוכלו לבחור מבין 90 יעדי החברה ברחבי העולם. "המחויבות שלכם לספק רמת השכלה גבוהה, ממשיכה לעורר בנו השראה בתקופות אלו של חוסר ודאות", נכתב באתר החברה

אתר רשמי

(בווידאו: סרטון בטיחות קטאר איירוויס עם כוכבי ברצלונה)

בעולם כולו, מורים ומורות הקדישו זמן ומאמץ רב בכדי להמשיך בעבודתם, תוך כדי השתוללות מגפת הקורונה, כך שתפקידם הפך להיות מאתגר במיוחד.

כאות הוקרה לפועלם בתקופה זו, הכריזה חברת התעופה הקטארית, קטאר איירווייס (Qatar Airways) על מתן 21,000 כרטיסי טיסה בחינם, למורים מרחבי העולם כולו. על פי ההכרזה, המורים והמורות זכאים ליהנות מחוויית חופשה והתרגעות.

רשת Fox News מדווחת כי ההכרזה יוצאת הדופן תוזמנה ל-5 באוקטובר, תאריך בו מצוין בעולם יום המורים העולמי, שנועד להוקיר את עבודתם של המורים (בישראל מצוין יום זה במהלך חג החנוכה).

"לרגל יום המורים העולמי, ברצוננו להודות לכל המורים ברחבי העולם על עבודתם הקשה ומסירותם לחינוך תלמידי העולם", נכתב באתר החברה. "המחויבות שלכם לספק רמת השכלה גבוהה, ממשיכה לעורר בנו השראה בתקופות אלו של חוסר ודאות".

מחלקת עסקים קטאר איירווייס. Shutterstock, ShutterStock
המורים לא יטוסו פה, אבל מה רע בחינם? מחלקת עסקים בקטאר איירווייס/ShutterStock, Shutterstock

כרטיס שני בחצי המחיר

חלוקת אלפי כרטיסי הטיסה מיועדת לא רק למורים, אלא גם לאנשי חינוך, עוזרי הוראה, מדריכי תלמידים וסטודנטים להוראה לתואר שני בחינוך. הבקשות מוגשות באתר החברה, והבחירה נעשית על-פי הגרלה.
על פי הפרסום, המועמדים חייבים להתגורר במדינה שאליה מפעילה חברת התעופה הקטארית טיסות ישירות דרך דוחא, וכן להציג תיעוד להעסקתם כמורים או כבעלי מקצועות אחרים בתחום ההוראה. למרות שעדיין מוקדם מדי לישראל לטוס באופן חופשי לקטאר, הרי מעניין לגלות כי ישראל מופיעה בטופס ההרשמה למורים, המופיע באתר בחברה.

מי שיזכו בהגרלה, יקבלו כרטיס הלוך ושוב במחלקת תיירים, ויוכלו לבחור מבין 90 יעדי החברה ברחבי העולם. בנוסף, הם יקבלו גם הנחה של 50 אחוזים על רכישת כרטיס טיסה נוסף, שאותו יוכלו לתת לחבר/ה, בני משפחה או לממש בעצמם במועד מאוחר יותר. המבצע, שהסתיים ב-7 באוקטובר, יאפשר את מימוש הזכייה עד 30 בספטמבר 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully