וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-2020 הכי אהבנו את איסטנבול, ב-2021 את וינה. וזה היעד החדש של 2022

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 11:11

ב-2020 היעד הכי מבוקש בקרב ישראלים מבחינת לינות היה איסטנבול, ב-2021 היתה זו וינה, אבל כבר בחודש הראשון של 2022 יש יעד חדש שכובש אותנו - דובאי. ואיזו עיר ישראלית הכי מועדפת לחופשה השנה?

מלון Address Beach Resort בדובאי/צילום: Drehomes RE

בזמן שחופשות מעבר לים מלוות בהגבלות מסוימות, עבור רבים מהישראלים השנתיים האחרונות היו בעיקר בסימן של חופשה מקומית בישראל. על פי נתוני הזמנת לינות של Booking.com, היעד המקומי שהוזמן הכי הרבה על ידי ישראלים בשנת 2021 היה תל אביב, שהתחלפה במקום הראשון עם אילת שהתמקמה ראשונה בסוף 2020, ובסוף השנה הזו תפסה את המקום השני.

ירושלים נשארה יציבה במקומה במקום השלישי. כמו כן, לצד יעדים פופולריים שהופיעו בעשירייה הפותחת בשנתיים האחרונות כמו טבריה ואזור ים המלח, יעד מפתיע התווסף לרשימת עשרת היעדים המוזמנים ביותר בשנת 2021 - היישוב הדרומי נווה זוהר.

כאשר היו רגיעות מסוימות במגבלות הקורונה, ישנם ישראלים שניצלו זאת גם לחופשה מחוץ לגבולות ישראל. אם ב-2020 היעד שהוביל את רשימת היעדים המוזמנים על ידי ישראלים היה איסטנבול, ב-2021 וינה שבאוסטריה היא זו שמובילה את הרשימה, כשאיסטנבול עדיין שומרת על המיקום הרביעי בחמישייה הפותחת. בודפשט התמקמה במקום השני. העיר ניו יורק מתייצבת במקום השלישי, ופראג סוגרת את החמישייה של 2021.

חוף הים של תל אביב. וואלה!NEWS, ShutterStock
היעד שהישראלים הכי הזמינו אליו לינה בבוקינג ב-2021. תל אביב/ShutterStock, וואלה!NEWS

הישראלים מעדיפים ללון במלון, אחר כך דירות

באשר לסוגי מקומות האירוח האהובים על ידי ישראלים, נראה שאנחנו הכי אוהבים בתי מלון ולכן הם אלו שתופסים את המקום הראשון שנתיים ברציפות ברשימה של "סוגי מקומות האירוח המוזמנים ביותר על ידי ישראלים". במקום השני נמצאות הדירות ולאחריהן ההוסטלים, גם כן שנתיים ברציפות.

ומה לגבי 2022? מבדיקה הנתונים של היעדים שהישראלים הכי חיפשו לתחילת השנה החדשה, עולה כי דובאי היא היעד שהישראלים הכי משתוקקים להגיע אליו בזמן הקרוב. רק אתמול (רביעי) פירסמנו בוואלה! תיירות, שטריפאדווייזר מצא שדובאי היא היעד הכי פופולרי בעולם ל-2022. האמירות מקדימה בסדר יורד את איסטנבול, בודפשט, וינה ופריז. בנוגע לנתוני החיפוש של הישראלים לחופשה מקומית ב-2022, תל אביב היא היעד הכי מחופש על ידי ישראלים, כשאחריה נמצאות אילת, ירושלים וחיפה. טבריה סוגרת את החמישייה הפותחת.

האי המלאכותי פאלם ג'ומיירה בדובאי. ShutterStock
היעד שהישראלים הכי משתוקקים להגיע אליו בזמן הקרוב. דובאי/ShutterStock

"בשנתיים האחרונות ראינו שהמטיילים מאמצים טרנדים חדשים, החל מחופשות מקומיות ואפילו ניהול שגרת חופשה מהבית עם טיולים יומיים, ועד חופשות ארוכות טווח שבהם גם משלבים עבודה מרחוק", אומר ד"ר איציק מזרחי מנהל בוקינג ישראל. "עם זאת, כשאנחנו מסתכלים קדימה אנחנו מזהים הרבה התרגשות וציפייה בקרב המטיילים לחזור לטייל כפי שהכרנו בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully