וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון ה"ישראלי" בלונדון, שבו מוגשת ארוחת הבוקר הטובה בעולם

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 12:34

סקר מקיף דירג את ארוחות הבוקר הטובות במלונות בכל ערי הבירה בעולם, ומצא כי את הטובה מכולן תמצאו במלון פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' שבבעלות אלי פפושדו. ובאיזה מלון בישראל תקבלו את הארוחה הטובה ביותר?

שולחן ארוחת בוקר/shutterstock

אין ספק שהדבר היחיד שבאמת יכול להוציא אתכם מהמיטה הנוחה של בית המלון, היא ארוחת בוקר מושלמת. נכון, מעטים מדברים על כך, אבל אין ספק שארוחות הבוקר יכולות להיות החלק הכי טוב בחופשה שלכם. עורכי האתר הבריטי Mornings ערכו סקר עולמי מקיף, שביקש לקבוע היכן מצויים בתי המלון המגישים את ארוחות הבוקר הטובות בעולם, בפילוח על פי ערי בירה.

עורכי הסקר השתמשו באפשרויות החיפוש באתר טריפאדוויזור, על פי מילות מפתח ומיקומים, וערכו חיפושים בכל ערי הבירה בעולם, כמו גם בכל מדינה בארצות הברית. לאחר מכן, יצרו את הדירוג. הנתונים עצמם לוקטו בספטמבר 2021.

מקום ראשון בעולם: המלון הלונדוני והקשר הישראלי

הסקר מצא כי מלון פארק פלאזה ווסטמינסטר ברידג' (Park Plaza Westminster Bridge) בלונדון, שבבעלותו של איש העסקים הישראלי אלי פפושדו, מגיש את ארוחות הבוקר הטובה בעולם, וזכה ל-5,363 אזכורים מפרגנים. הסוקרים דיווחו על שפע מגוון של אפשרויות בארוחה במלון, גם עבור ילדים קטנים. כל זאת, במדינה שלא ממש ידועה בעולם בזכות המטבח הטעים שלה.

עוד בוואלה!

ישראל והשקשוקה ברשימה: 10 המדינות עם ארוחות הבוקר הטובות בעולם

לכתבה המלאה

ומה בישראל?

מסתבר שארוחת הבוקר הטובה ביותר מבין כל ערי הבירה במזרח התיכון, מוגשת במלון הרמוני בירושלים. כך על פי סקר מקיף שביצע האתר הבריטי Mornings, שביקש לקבוע היכן מצויים בתי המלון המגישים את ארוחות הבוקר הטובות בעולם, בפילוח על פי ערי בירה.

על פי הסקר, לא פחות מ-1,309 ביקורות באתר התיירות הפופולרי Trip Advisor היללו את ארוחת הבוקר במלון הירושלמי, השייך לרשת אטלס. "זה לא סוד שארוחות הבוקר הישראליות הן טעימות וגדולות, באופן שבו לא תצטרכו אחריהן לאכול ארוחת צהריים, ואולי אפילו ארוחת ערב", כתבו עורכי הסקר, והוסיפו כי "השקשוקה המקומית היא מנה קלאסית, ושווה לפתוח איתה את הבוקר".

ביבשת אירופה

עוד באירופה, מצטיינת ארוחת הבוקר של מלון HOTEL ARTEMIDE באיטליה, שקטף את המקום השני בדירוג העולמי כולו. עוד יהלום אירופי ממתין לרעבים במלון Hotel Halvat בסרייבו, מלון משפחתי שמוגדר כמתמחה בארוחות בוקר מיוחדות בהתאמה אישית של מרכיבי הארוחה.

בואנוס איירס: "ארוחת בוקר ששווה למות בשבילה"

באזור צפון אמריקה, ניצב במקום הראשון מלון Sandals Royal Bahamian שבאיי בהאמה. המלון מציע ארוחת בוקר שמתעלה על אלו שמוגשות בערים המרכזיות של ארצות הברית כולה. במסעדות המלון עובדים שפים עטורי פרסים, והן מגישות מגוון מנות - מהמטבח הצרפתי העילי ועד למטבח הקאריבי המקומי.

בדרום אמריקה, מסתבר כי בואנוס איירס היא הבירה היחידה שבה זכתה ארוחת הבוקר לדירוג בן ארבע ספרות. בעיר, מצטיין מלון Fierro, עם "ארוחת בוקר ששווה למות בשבילה", כפי שכתב אחד המדרגים. "הכל כאן מיוחד, תענוג במיוחד לפודיז", כתב אחר.

ושוב חוזרים למזרח התיכון, כולל מרכז אסיה. מעבר למלון הירושלמי שכבר הוזכר קודם לכן, ארוחת בוקר חלומית מוגשת באתר הנופש Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives שבמלדיביים. היא אינה כלולה בלינה, ומחירה 140 דולר. ויש גם נקודה איראנית: מלון Espinas Palace בטהרן מגי שארוחת בוקר הכוללת מלפפונים, עגבניות, לחם מקומי, דבש, שמנת וחביתה בסגנון איראני. הסוקרים קבעו כי הארוחה "טעימה מאוד, ובלתי נשכחת".

מיץ גויאבה בקהיר

בשאר חלקי אסיה ובאוקיאניה, מצטיין מלון Traders בקואלה לומפור שבמלזיה, שמציע אף הוא את אחת מארוחות הבוקר הטובות בעולם, שבה מרכיבים מערביים ואסיאתיים יחדיו. בניו זילנד, מלון Rydges Wellington זוכה בתהילה בזכות "קפה מושלם, מיצים טריים ופירות עונתיים, דגני בוקר איכותיים ומוצרי מאפה חמים, לצד ביצים בסגנון בנדיקט.

באפריקה, מלון Ramses Hilton בקהיר מציע את ארוחת הבוקר המובילה מבין ערי הבירה ביבשת. הוא כולל מעדנים מקומיים ובינלאומיים, ומגוון מיצים סחוטים טריים, כולל ממנגו, גויאבה, תותים ועוד. ב-Jacana Gardens Guest Lodge שבהארארה, בירת בזימבבואה, צפו לשירות אישי במיוחד, במה שמכונה כאן "סעודה העומדת בפני עצמה". היא מוגשת בגינה מטופחת, שבה עצים ופרחים מכל רחבי המדינה, תוך האזנה למוזיקת ג'אז וסווניג. יופי של דרך להתחיל את היום.

בארצות הברית, ניצבת במקום הראשון ארוחת הבוקר של מלון Mazarin בלואיזיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully