וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה הפיצוצים האלה?! נוסע ללא חולצה נותן אגרופים לנוסע שמולו

16.1.2023 / 0:04

האלימות באוויר עם החזרה לשמיים אחרי הקורונה, גואה מיום ליום כשהפעם אדם ללא חולצה בטיסת בנגלדש איירליינס, הכה נוסע אחר שישב מול באגרופים עד שנוסעים אחרים הצליחו לעצור אותו. צפו באירוע האלים והקשה

נוסע ללא חולצה מכה נוסע אחר בטיסת בנגלדש איירליינס/צילום: טוויטר

סרטון המראה גבר ללא חולצה מרביץ לנוסע אחר במטוס הפך לוויראלי, כשהגולשים נשארו המומים ממעשה האלימות שבו צפו.

הצילומים - שהועלו לראשונה לטוויטר לפני שבועיים - תועדו במטוס בואינג 777 המופעל על ידי בימאן ("מטוס" בשפה הבנגלית) בנגלדש איירליינס, חברת התעופה הלאומית של בנגלדש.

בקטע המזעזע נראה גבר ללא חולצה עומד מעל נוסע אחר, שיושב בשורת הראשונה ליד אחת מיציאות המטוס. השניים מתחילים להתחבט לפני שהנוסע חסר החולצה מתחיל להניף אגרופים ולהכות את האיש היושב מולו. לבסוף, נוסעים אחרים שהיו עדים למתרחש, עצרו את הנוסע המכה, אך לא ברור אם הוא נעצר.

צפו: נוסע רץ אחרי דייל במטוס וחבט בו באגרוף
אלימות בטיסת אל על; צפו במשטרה מורידה את הנוסע מהמטוס
נוסעת קיללה עובד בחברת תעופה, שלא נשאר חייב והחטיף לה

נוסע אלים בטיסת בנגלדש איירליינס. טוויטר, צילום מסך
חובט בו באגרופיו. הנוסע ללא החוצה בטיסת בנגלדש איירליינס/צילום מסך, טוויטר

"הוא רק מבקש את החולצה שלו בחזרה"

בסרטון שהופץ בטוויטר, ניתן לשמוע מוזיקה מתנגנת ברקע - מה שמרמז שהמטוס עדיין היה על הקרקע בזמן הסצנה המכוערת. לא ידוע מדוע הנוסע האלים היה ללא חולצה על המטוס, אולם משערים כי המריבה הייתה על הקצאת מושבים, כך דיווחה Jam Press הבריטית.

לפי Jam Press, הסרטון של התקרית זכה ל-120,000 צפיות בטוויטר ועשרות תגובות. "הוא רק מבקש את החולצה שלו בחזרה", הגיב אחד הצופים בסרטון.

נראה כי יותר ויותר נוסעים בתקופה של אחרי הקורונה, הפכו אלימים ויוצרים תקריות אלימות בטיסות עם החזרה לשמיים. רק בתחילת החודש דיווחנו כאן על נוסע שתקף את הטייס באגרופיו והורד מהמטוס, ואילו במקרה אחר בסוף החודש שעבר, נוסע סירב ליישר את המושב בטיסה וקיבל מכות קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully