וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה אידיוט מז--ן": נוסע תקף את הטייס באגרופיו, והורד מהמטוס. צפו

8.1.2023 / 7:45

ושוב זה קורה: עימות פיזי בין נוסע לבין אנשי הצוות, בהם טייס המטוס, הפעם בחברת התעופה וירג'ין אוסטרליה. המקרה תועד ושותף בטיק טוק, והגולשים שיבחו את הטיפול בתקרית

נוסע בטיסת וירג'ין אוסטרליה תקף את הטייס/צילום: טיקטוק

נוסע בטיסה של חברת התעופה וירג'ין אוסטרליה (השייכת לקבוצת וירג'ין) צולם בעודו מקלל ותופס בכוח את הטייס בחולצתו, במהלכה של מריבה פיזית שהתרחשה בקדמת מטוס הנוסעים.

הנוסעים ההמומים צפו בתקרית שהתרחשה לעיני כל מחלקת הביזנס ומחוץ לתא הטייס, בזמן שהמטוס המתין בשדה התעופה של טאונסוויל (Townsville) ביום רביעי בשבוע שעבר. בסרטון ניתן לשמוע את הטייס אומר לנוסע "לעזוב" או שהם "יביאו מישהו", אבל נראה היה שהמצב הסלים עוד יותר לפני שהטייס הכריז "אתה בחוץ, חבר". בסרטון ניתן היה לראות את הנוסע תופס את חולצת הטייס באגרופיו, בעוד שהאחרון אומר לו שוב ושוב "להרפות". לאחר מכן, האיש צעק תוך שהוא נדחף לאחור לעבר דלת המטוס ואל מחוץ לטווח המצלמה, בעזרת דיילת ונוסע אחר. "אתה אידיוט מז--ן," אפשר היה לשמוע את האיש אומר, "לא עשיתי כלום!"

לאחר מה שנראה כמו תגרה פיזית נוספת שבה היתה מעורבת הדיילת, ניתן היה לשמוע את הטייס נותן הוראות "תביאו את השוטרים", ורק בשלב זה אמר הנוסע כי הוא מסכים לעזוב את המטוס.

נוסע בטיסת וירג'ין אוסטרליה תקף את הטייס. טיקטוק, צילום מסך
הנוסע הסורר לפני שתקף את הטייס/צילום מסך, טיקטוק

דרינק אחד יותר מדי

הניו יורק פוסט מדווח כי הסרטון הועלה לטיק טוק על ידי נוסע בשם בן מקאי, שטען כי האיש שתה "משקה אחד יותר מדי" לפני שהטיסה שלהם לסידני עמדה להמריא. הוא שיבח את אנשי הצוות על טיפול במצב "באופן מדהים".

גולשים שהגיבו לסרטון הסכימו עמו. מגיבה שהזדהתה כדיילת ציינה כי "למרות שהוכשרנו לכך, זה עדיין נורא להתמודד עם זה". היא הוסיפה כי האיש יוכנס לרשימה השחורה של חברת התעופה וייאסר עליו לטוס עמה לתקופה מסוימת. אדם אחר הוסיף: "הצוות עשה דבר מדהים. הם לא היו צריכים להתמודד עם זה... אבל הדיילת ההיא הייתה מדהימה ביותר".

חברת וירג'ין אוסטרליה מסרה כי הנוסע הורחק מהטיסה בשל התנהגות סוררת, והמשטרה נקראה לשדה התעופה. על האיש הוטלו הגבלות בנוגע לטיסות עתידיות. "בטיחות הנוסעים והצוות שלנו מצויה בראש סדר העדיפויות שלנו ויש לנו אפס סובלנות לכל סוג של התנהגות סוררת בטיסות וירג'ין אוסטרליה", אמרה דוברת החברה. "אירועים (מסוג זה) מופנים למשטרה במידת הצורך".

על רקע זה יש לציין כי המשטרה הפדרלית האוסטרלית השיקה לפני חג המולד את מה שמכונה "מבצע מזחלת", שכלל את הרחבת הסיורים במהלך תקופת החג בתשעה שדות תעופה במדינה כדי להתמודד עם מקרי שכרות והתנהגות פוגענית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully