וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע רץ אחרי דייל במטוס וחבט בו באגרוף

עודכן לאחרונה: 22.9.2022 / 10:45

ושוב זה קורה: הפעם נוסע סורר תועד מכה דייל בגבו בטיסה ללוס אנג'לס. "האדם המעורב באירוע זה לעולם לא יורשה לטוס איתנו בעתיד", נמסר מחברת התעופה אמריקן איירליינס

נוסע גזען סולק מטיסת אמריקן איירליינס/צילום: טוויטר

בזמן האחרון, יותר ויותר מקרי אלימות בטיסות עולים לכותרות. אתמול (רביעי) נצער בשדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס נוסע, לאחר שתקף דייל במהלך טיסה של חברת התעופה אמריקן איירליינס, שהגיעה מסן חוזה דל קאבו (San José del Cabo) שבמקסיקו.

על פי הדיווח באתר החדשות CBS, האיש עוכב לחקירה מיד עם נחיתת המטוס בידי ה-FBI, מאחר שהפרעה לצוות הטיסה באוויר נחשבת עבירה פדרלית. בסרטון שצולם במהלך התקרית, נראה הדייל מתרחק מהחשוד, שלפתע רץ מאחוריו, חובט מאחורי ראשו ונסוג לאחור. אחד מעדי הראייה סיפר לכתבים כי נוסעים אחרים סייעו לרסן את התוקף כבר במהלך הטיסה, עד להגעה ללוס אנג'לס. דובר ה-FBI אמר כי ניתן להגיש תלונה פדרלית נגד החשוד באופן מיידי. זהותו של החשוב לא פורסמה.

"מעשי אלימות כלפי חברי הצוות שלנו אינם נסבלים"

"טיסת אמריקן איירליינס 377 מסן חוזה דל קאבו אנג'לס פנתה אל רשויות החוק עם הגעתה, בשל נוסע סורר שתקף פיזית דייל. המטוס נחת בשלום והגיע לשער שבו רשויות אכיפת החוק עצרו את האיש", נמסר בהצהרה מטעם החברה. "מעשי אלימות כלפי חברי הצוות שלנו אינם נסבלים על ידי אמריקן איירליינס.

האדם המעורב באירוע זה לעולם לא יורשה לטוס איתנו בעתיד, ואנו נעבוד בצמוד לרשויות אכיפת החוק בחקירתם. אנו מודים לצוות שלנו על הפעולה המהירה והמקצועיות שלהם, שמטרתה היתה להבטיח את שלומם של חברי הצוות והלקוחות בטיסה. מחשבותינו נתונות לדייל הפצוע שלנו, ואנחנו מבטיחים שהוא וחבריו לצוות יקבלו את התמיכה שהם נזקקים בשלב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully