וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת קיללה עובד בחברת תעופה, שלא נשאר חייב והחטיף לה

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 18:13

נוסעת שגידפה בקללות קשות עובד בנמל התעופה של דאלאס בארה"ב, ואף צירפה כאפה עסיסית לתוך פניו, זכתה ממנו לתיקול על הקרקע ומכה לא פחות כואבת בחזרה. העובד הושעה לעת עתה. צפו באירוע הקשה

עובד בחברת התעופה האמריקנית ספיריט איירליינס הושעה מעבודתו ביום שישי האחרון, לאחר שנתפס בסרטון ויראלי כשהוא מכה אישה שצעקה עליו והטיחה בו השמצות גזעיות והומופוביות.

העובד נראה בתחילת הסרטון, שנצפה כבר כשישה מיליון פעמים מאז הפרסום הראשון ביום חמישי, כשהוא מתקרב אל הנוסעת בנמל התעופה הבינלאומי דאלאס פורט וורת' (DFW) כשהוא צורח על האישה: "איבדת את דעתך! אל תיגעי בי בחיים שלך!", בזמן שהיא מנסה להתרחק ממנו.

עובד החברה המשיך לצרוח על כך שהאישה נוגעת בו ונכנסת אל תוך פניו והמרחב האישי שלו, ועקב אחריה כשהיא כל הזמן ניסתה ללכת לאחור. "עוף לי מהפנים!" צעקה האישה בחזרה וקראה לו "הומו מזד***".

עובד בספיריט איירליינס הכה נוסעת בשדה התעופה בדאלאס. פוקס 4, צילום מסך
זה התחיל עם כאפה של הנוסעת, אבל נגמר עם תיקול ואגרוף בחזרה/צילום מסך, פוקס 4

"בחרת לריב עם האדם הלא נכון"

אל המהומה חש נוסע אחר בשדה התעופה, ובעודו מנסה להפריד בין השניים, דחפה האישה את העובד וכינתה אותו "כושי מטומטם". לאחר מכן היא הושיטה את יד ימין ונתנה לו כאפה בראש. העובד רתח מזעם וחיפש להגיב לאישה האלימה, כשהוא מנסה לחלוף על פני הנוסע המפריד שניסה לחסום אותו, והפיל את האישה אל הקרקע ונאבק בה.

לאחר מכן עקב אחריה כשהיא קמה, כשהוא מניף את אגרופו ומצליח לפגוע בראשה, עד אשר הגיעו נוסעים נוספים שמיהרו להפריד בין הניצים. "כולם לזוז ממני", צעק העובד, כשהוא שוב עוקב אחרי האישה ואומר לה ש"היא בחרה לריב עם האדם הלא נכון".

ספיריט איירליינס אישרה בטוויטר ביום שישי שהיא "מודעת לעימות הזה", והשעתה את העובד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully