וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיסה לטורקיה: נוסעת "חילקה" כאפות לנוסעים וצעקה על הדיילות

עודכן לאחרונה: 23.3.2022 / 13:02

טיסה של חברת הלואוקוסט הבריטית Jet2 ממנצ'סטר שבאנגליה לאנטליה שבטורקיה, נאלצה לנחות בדרך בווינה ולהוריד נוסעת אלימה, שנתנה סטירות לנוסעים וצעקה על צוות הדיילות. צפו בנוסעת הסוררת

נוסעי Jet2 בטיסה ממנצ'סטר שבאנגליה לאנטליה שבטורקיה, הריעו לאחר שנוסעת אלימה הורדה מהטיסה - שהוסטה ונחתה בשדה התעופה בווינה. הנוסעת הסוררת הפכה אלימה מילולי ופיזית במחצית הדרך המתוכננת בת 4.5 שעות טיסה ביום שני האחרון.

לפי ה"דיילי מייל", הנוסעת היתה אגרסיבית כלפי הצוות בגלל תינוקות שבכו בטיסה ואף סטרה לנוסעים אחרים, כך לפי אחד הנוסעים. עקב התקרית, היה צורך להפנות את הטיסה לבירת אוסטריה כדי שניתן יהיה להוריד את הנוסעת מהמטוס. הטיסה המשיכה לאנטליה שעתיים מאוחר יותר מהמתוכנן.

נוסעת אחרת בטיסה סיפרה ל"מנצ'סטר איבנינג ניוז" כי הנוסעת הסוררת החלה להתפרע כשעה ו-20 דקות לתוך הטיסה. "היה הרבה רעש", אמרה הנוסעת שביקשה לא להזדהות, "ואז היא הגיעה לקדמת המטוס וממש כעסה על צוות הדיילות ולא נרגעה. הקול שלה נעשה חזק יותר ותוקפני - והחלה לצעוק לתוך הפנים של הדיילות. אנשים אמרו שהיא החלה להתפרע בשדה התעופה עוד לפני שעלתה למטוס. חלק טענו שזה בגלל בכי של תינוקות בטיסה. נוסעת אחרת אמרה משהו והיא סטרה לו בפניו. אחר כך קם מישהו כדי לנסות ולהרגיע את המצב לפני שלקחו אותה לחלק האחורי של המטוס".

נוסעת התפרעה בטיסת Jet2 ממנצ'סטר לטורקיה. Ben Lack, צילום מסך
הנוסעת הסוררת. החטיפה סטירה לנוסעים וצעקה על הצוות/צילום מסך, Ben Lack

וכאן השטורים בווינה עולים להוריד את הנוסעת

חברת התעופה: "נוקטים בגישה של אפס סובלנות"

עוד הוסיפה הנוסעת, כי הצוות קיבל ההחלטה להסיט את הטיסה לווינה. עם נחיתת המטוס, נאמר כי האישה סטרה לנוסע אחר כשירדה. "צוות Jet2 טיפל היטב בכל המצב. אף אחד לא יכול היה לעזור לאישה שיצאה משליטה ברגע שהיא סטרה לנוסע".

חברת Jet2 שלחה הודעת טקסט לנוסעים על הטיסה קצת לפני השעה 12:00, והתנצלה על התקרית. בהודעה נאמר: "שלום, אנו מצטערים שבעקבות התנהגות משבשת של אחת הנוסעות, הטיסה שלך הוסטה לווינה. אנחנו עובדים על הנושא כדי לקדם אותך ליעד בהקדם האפשרי".

הטיסה יצאה מווינה בשעה 13:00 והגיעה לאנטליה קצת אחרי השעה 15:00 - שעה ו-15 דקות מאוחר יותר מהמתוכנן. גורמים בשדה התעופה של מנצ'סטר סירבו להגיב על המצב, ואמרו שזה עניין של חברת התעופה.

בהצהרה של חברת התעופה, אישרה Jet2 את האירוע. דובר Jet2 אמר לאתר M.E.N: "אנו יכולים לאשר שטיסה LS895 ממנצ'סטר לאנטליה הוסתה לווינה מוקדם יותר היום כדי שניתן יהיה להוריד נוסעת מפריעה. כחברת תעופה ידידותית למשפחות, אנו נוקטים בגישה של אפס סובלנות להתנהגות שמשבשת טיסות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully