וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרה שני של אלימות בטיסת אל על השבוע; צפו במשטרה מורידה את הנוסע מהמטוס

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 13:31

מקרה שני ביומיים של נוסע אלים בטיסת אל על, הפעם היה זה גבר שיכור ככל הנראה, שהחל לצעוק על נוסע אחר. צפו במשטרה עולה למטוס שהיה בדרכו לפראג ומורידה את הנוסע הסורר

נוסע שיכור בטיסת אל על LY- 2521 שהייתה הבוקר (רביעי) בדרכה לפראג, שבה ונחתה בנתב"ג לאחר שהוכרז אירוע "נוסע אלים".

עם הנחיתה משטרת נתב"ג הוזעקה לשדה, והורידה את הנוסע מהמטוס. כנגד הנוסע הוגשה תלונה לפתיחת הליך פלילי . המטוס צפוי להמריא מחדש לפראג בדקות הקרובות.

זהו המקרה השני של אלימות בטיסת אל על השבוע. אתמול ביצע מטוס אל על שטס מלוס אנג'לס לישראל נחיתת חירום במדריד, לאחר שנוסע התפרע בטיסה ולא נשמע להוראות הצוות.

מאל על נמסר, "לאחר השלמת התחקיר והבהרת הפרטים שהובילו לאירוע, החברה תבחן שימוש בכלים הנוספים העומדים לרשותה, ובכלל זה, הכנסת הנוסע ל'רשימה השחורה' שמשמעותה איסור טיסה באל על בעתיד, ואף הגשת תביעה בגין הנזקים שנגרמו (לכאורה) לחברה, וזאת על מנת למצות את הטיפול בנושא".

מנכ"ל אל על אביגל שורק אמר: "אנו מצרים על אירועים מעין אלה הפוגעים באל על ובחווית הטיסה של לקוחותינו. אנו נוסיף ונפעל במדיניות נחושה של אפס סובלנות, באירועים בהם נוסע נוהג באלימות ומסכן את בטיחות הנוסעים והצוות. אנשי אל על הם אנשים מסורים מאוד ובעלי תודעת שירות מצוינת ולא נאפשר פגיעה בשלומם וביטחונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully