וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: נוסע סירב ליישר את המושב בטיסה, וקיבל מכות קשות

עודכן לאחרונה: 31.12.2022 / 16:40

זה יכול לקרות גם בחברת תעופה ששמה "סמייל": קבוצה של גברים בטיסה מבנגקוק לקולקטה שבהודו, פנתה לנוסע בודד והחלה לחבוט בו בעוצמה, ולא נותר לו אלא לנסות להתגונן. אך מסתבר שהיתה סיבה לכל המהומה הזו

מכות בין נוסעים בטיסת "תאי סמייל"/צילום: טוויטר

סרטון שבו נראים נוסעים רבים באלימות על מושב בטיסה, הפך להיות ויראלי - וגם גרם לחברת התעופה התאילנדית תאי סמייל (Thai Smile) לפרסם כבר למחרת התקרית התנצלות רשמית.

בסרטון ניתן לראות נוסע מתווכח מילולית עם מספר הולך וגדל של גברים המגיעים לכיוון המושב שלו. למרות שאחת הדיילות מנסה להרגיע את הרוחות, בסופו של דבר אין לה ברירה והיא נסוגה מעט לאחור ברגע שחברות הגברים הופכת להיות תוקפנית ולפעול באלימות פיזית. ובעוד שאר הנוסעים במטוס מביטים במתרחש, הגבר הבודד שאליו מופנית האלימות מנסה להתגונן מפני גל ההתקפות של קבוצת הגברים שסביבו.

הטייסים הלכו מכות באמצע הטיסה לפריז; הדיילת נכנסה להפריד
צפו: קטטה המונית בטיסה לאמסטרדם, 6 נעצרו
תיעוד מטריד: קטטה המונית בטיסה - בגלל עיכוב של 4 שעות

מיליוני צפיות - והתנצלות של חברת התעופה

אתר יאהו! ניוז מדווח כי הטיסה מבנגקוק לקולקטה שבהודו התקיימה ביום שלישי האחרון, והסרטון שמתעד את התקרית הועלה לרשת יום למחרת. נכון לעכשיו, הסרטון כבר צבר 3.9 מיליון צפיות ויותר מ-7,000 לייקים. זמן קצר לאחר שהסרטון הפך להיות ויראלי, פרסמה חברת התעופה התנצלות באמצעות חשבון הטוויטר ההודי שלה, THAISmileIndia@. בהודעה נכתב "תאי סמייל מביעה את צערה על כך. אנו מאשרים כי האירוע טופל, בעוד שפעלנו לפי נהלי בטיחות הטיסה בהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים. צוות הטיסה שלנו כבר סיפק תמיכה לאנשים שנפגעו מהתקרית".

הלשכה ההודית לביטחון תעופה אזרחית והמנהל הכללי לתעופה אזרחית במדינה ביקשו מחברת התעופה פרטים בנוגע לתקרית האלימה, וכעת ישנו דיון באשר לסמכויות השיפוט של המעורבים במקרה.

עוד בוואלה!

צפו: נוסע רץ אחרי דייל במטוס וחבט בו באגרוף

לכתבה המלאה
מכות בין נוסעים בטיסת תאי סמייל. טוויטר, צילום מסך
הנוסע סירב להטות קדימה את גב המושב שלו לקראת ההמראה. זה מצדיק מכות?/צילום מסך, טוויטר

הכל בגלל גב המושב

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הקטטה התרחשה לאחר שהנוסע שנגדו פנו הגברים, סירב להטות קדימה את גב המושב שלו לקראת ההמראה, בהתאם להנחיות הבטיחות של צוות האוויר. למרות שאנשי הצוות הזהירו אותו כי ידווחו על כך לקברניט, הוא נימק את סירובו בטענות על כאבי גב. עדים לתקרית מסרו כי בשלב זה, הוא ענה לאנשי הצוות: "בסדר, תגידו [לטייס]. אני לא מפחד". הנוסעים במושבים הסמוכים התעמתו עם האיש בשל התנהגותו, מה שהוביל בסופו של דבר לקטטה.

כתוצאה מכך, הטיסה התעכבה אך "המשיכה כרגיל לאחר שהנוסעים המעורבים נרגעו", דיווחה חברת התעופה. עם זאת, הנוסעים המעורבים נותרו תחת עינם בפקוחה של אנשי הצוות, והוחלט כי אותו נוסע שסירב להרים את גב המושב, לא יקבל משקאות אלכוהוליים במהלך הטיסה.

עוד נמסר כי לנוסעים שפתחו בקטטה ניתנה האפשרות להחליף את מושבם, אך הם סירבו לעשות זאת. כך או אחרת, איש לא נפצע במהלך התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully