וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה מתחבר לסופ"ש השנה, ואלה הדילים הכי זולים לחגים

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 11:28

פריז ולונדון הן המובן מאליו, אבל אל מפת הביקושים של הישראלים בראש השנה מצטרפים שחקנים נוספים שזוכים לתחייה: טיולי ג'יפים במרוקו וארמניה, חופשות משפחתיות בטנזניה וגם עיירת נופש פחות מוכרת בקפריסין, שמיועדת במיוחד למשפחות

אולצין מונטנגרו/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: ירדנה עבודי פוקס

בין אם מדובר בטיולים עצמאיים ובין אם בטיולים מאורגנים, נראה כי משנה לשנה, משתנה במעט מפת היעדים המבוקשים בקרב התייר הישראלי. "ראש השנה הנוכחי נחגג כשהשמים פתוחים לגמרי, והביקושים גבוהים בהתאם", אומרת שירלי כהן עורקבי, סמנכ"ל חברת אשת טורס. לדבריה, מאחר שהשנה החג מתחבר לסופ"ש ומאפשר חופשה מקסימלית ללא ימי עבודה, הרבה מהישראלים בחרו לצאת השנה לחו"ל כבר מיום חמישי שלפני החג עצמו.

לכך יש להוסיף את העובדה כי בחודש ספטמבר, בעת שרוב התיירים האירופאים חוזרים לשגרת יומם לאחר חופשות הקיץ שלהם, נרשמת ירידה בביקושים - מה שמוזיל במעט את מחירי הטיסות, הלינה ושאר מוצרים תיירותיים ביעדים רבים ביבשת וגם ביעדים אחרים בעולם.

חופשה באי קרפאטוס יוון. רן ברגמן, מערכת וואלה! NEWS
עד לחודש אוקטובר האיים פתוחים. קרפאתוס, יוון/מערכת וואלה! NEWS, רן ברגמן

"ראש השנה - המשך ישיר לחופשות הקיץ"

שרית שרביט, סמנכ"לית חברת איילה נסיעות, אומרת כי "בנושא חבילות נופש אנו מזהים ביקושים גדולים לאי קרפאתוס בפרט וליוון בכלל. הגדלנו מקומות גם לאור הביקושים. מדובר ביעד ים תיכוני, מה שאומר שעד לחודש אוקטובר האיים פתוחים ומזג האוויר בהם דומה לזה שבארץ".

בחברה מציעים חבילות לקרפאתוס במחירים שמתחילים ב-690 אירו לאדם לשלושה לילות (לינה וארוחת בוקר). לדבריה, ביקושים ערים נרשמים גם לפראג, יעד שעושה קאמבק ומציע מחירים סבירים. בתקופת החגים, חבילה לפראג תעלה מ-789 אירו לארבעה לילות.

ניר מזור, סמנכ"ל קשרי תעופה, מוסיף כי "ראש השנה מהווה המשך ישיר לחופשות הקיץ, כך שיוון והאיים, טורקיה וקפריסין נמצאות בראש טבלת ההזמנות". כך למשל, בחברה מציעים חבילה לרודוס בתאריכים 29-25 בספטמבר (4 לילות) במלון חמישה כוכבים החדש Helea Family Beach Resort על בסיס הכל כלול, במחיר 935 דולר לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים. דיל באותם תאריכים בכרתים, במלון חמישה כוכבים Serita Beach Hotel Crete, על בסיס הכל כלול יעלה מ-729 דולר לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים. בטורקיה השכנה, חבילה לאנטליה, אף היא באותם תאריכים, תעלה מ-559 דולר לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים - במלון חמישה כוכבים Palmet Family Lara. כל החבילות הללו כוללות טיסות ישירות, כולל כבודה והעברות.

ובכלל, נראה כי ערי אירופה הקלאסית עדיין מושכות את הישראלים, שממשיכים ומזמינים אליהן חופשות. הבולטות שבהן הן לונדון ופריז. עדיין באירופה - לדברי עורקבי ניתן לזהות ביקושים של הישראלים לטיולים במונטנגרו, כולל טיולים מאורגנים. טיול שכזה, בתאריכים 29-23 בספטמבר (7 לילות על בסיס חצי פנסיון) יעלה לכם 1,199 דולר לאדם בחדר זוגי.

עוד בוואלה!

שלב אחר שלב: מה לעשות כשהמזוודה הולכת לאיבוד בשדה התעופה?

לכתבה המלאה
האי סווטי סטפן מונטנגרו. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
יש ביקושים, כולל לטיולים מאורגנים. האי סווטי סטפן במונטנגרו/מערכת וואלה!, זיו ריינשטיין

הקטגוריה הצומחת: טיולי ג'יפים

מעט מזרחה משם, לכיווננו - גם אנטליה קורצת שוב לישראלים, במיוחד לאור ההתחממות ביחסים בין המדינות. באשת טורס מציעים חבילת הכל כלול באנטליה בתאריכים 28-15 בספטמבר (3 לילות) במלון חמישה כוכבים (TUI Magic Life Belek) במחיר של 646 דולר לאדם (בהרכב של זוג פלוס שני ילדים).

ואם כבר נגענו בטיולים מאורגנים - באיילה נסיעות מספרים על דרישה לטיולים מסוג זה באלבניה ומקדוניה, כולל ג'יפים. טיול מסוג זה בתקופת החגים, שנמשך 12 ימים, יעלה לכם 1,830 אירו לאדם. עוד בענייני ג'יפים: טיול שטח של 12 ימים במרוקו, יעד שזוכה לביקושים גואים בתקופה זו, יעלה לכם 2,800 דולר לאדם.

לדברי שרית שרביט, יעד נוסף שחזר בהיקפים נאים הוא טנזניה. כאן ניתן למצוא חופשה כולל טיול ספארי, במחיר של 4,950 דולר לאדם. באיילה טיולים מציעים טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית גם בארמניה, במחיר של 1,650 דולר לאדם, לחופשה בת 8 ימים. וקרוב יותר אלינו, עבור מי שמעוניינים להישאר קרוב לבית: חופשה מאורגנת למצרים, כולל קרוז וטיול מקיף של 12 ימים, יעלה לכם בתקופת החגים 2,690 דולר.

ג'ירפות טנזניה. ShutterStock
לא חופשה זולה. טנזניה/ShutterStock

"החג יסמן את תחילת 'עונת הנדידה' לדובאי"

"הקטגוריה הצומחת ביותר לחג היא טיולי ג'יפים ושטח, שמתאימים למזג האוויר הנעים השורר בעונה זו", מוסיפה שירלי כהן עורקבי מאשת טורס. היא מספקת דוגמאות ליעדים מבוקשים אחרים בקרב הישראלים בראש השנה, כאשר החבילות שמציעה החברה כוללות טיסות, העברות ומלון.

כך למשל, שארם א-שייח' שבסיני מביא עמו ביקושים ערים. חבילה בתאריכים 28-25 בספטמבר (3 לילות) במלון Domina Coral Bay (חמישה כוכבים) על בסיס אולטרה הכל כלול, תעלה לכם 664 דולר לאדם (בהרכב של זוג ושני ילדים). יעד נוסף שמזהים בחברה הוא עיירת הנופש פרוטארס (Protaras) בקפריסין. בתקופה שבין החגים, ניתן למצוא חבילות במחיר של 459 דולר לאדם (בהרכב של זוג ושני ילדים). בשונה מאיה נאפה למשל, פרוטארס מתאימה יותר למשפחות עם ילדים.

ניר מזור מוסיף כי "החג יסמן את תחילת 'עונת הנדידה' לדובאי והאמירויות, שם מתייצב מזג האויר ומושך ביקושים עצומים לנופש בחגים עם מגוון אדיר של מלונות לכל המשפחה". בקשרי תעופה מציעים חבילה לדובאי בתאריכים 29-25 בספטמבר (4 לילות) במלון חמישה כוכבים Hyde Hotel Dubai על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל טיסות ישירות, כבודה והעברות במחיר מ-915 דולר לאדם בהרכב של זוג ושני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully