וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלב אחר שלב: מה לעשות כשהמזוודה הולכת לאיבוד בשדה התעופה?

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 9:03

מומחי תיירות מציעים ארבעה שלבים חשובים שיסייעו לכם להתמודד עם איבוד המזוודה שלכם. וגם: כמה טיפים למזעור הנזקים

כאוס מזוודות בשדה התעופה הית'רו באנגליה/צילום: יוטיוב

אלפי נוסעים ונוסעות איבדו בקיץ הזה את התיקים והמזוודות שלהם, בעקבות העומסים הבלתי נסבלים והכאוס השורר בשדות תעופה רבים ברחבי העולם. וכך, ערימות-ענק של מזוודות נותרו מיותמות, מאחר שמחסור בצוותי קרקע ושביתות שאירעו ביעדים מסוימים, הותירו את הנוסעים ללא המטען שלהם.

אתר ה-SUN מדווח כי מומחי התיירות של חברת הייעוץ Air Advisor חשפו את ארבעת הצעדים שעליכם לנקוט במקרה שבו תאבדו את המזוודות שלכם. בנוסף, הם מספקים כמה עצות שיסייעו לכם למנוע מקרים של איבוד הכבודה.

עומס בשדה התעופה הית'רו, לונדון, 19 ביוי 2022. רויטרס
מחסור בצוותי קרקע הותיר את הנוסעים ללא המטען. עומס בשדה התעופה הית'רו/רויטרס

שמרו את הקבלות

בראש ובראשונה, אם אינכם מבחינים במזוודות שלכם על קרוסלת המטען שבשדה התעופה, פנו אל דלפק המידע או מצאו את נציג חברת התעופה שעמה טסתם. ייתכן כי כבר בשלב זה, הם יוכלו לאתר את המטען שלכם, לומר לכם היכן הוא נמצא ולשלוח אותו למקום המבוקש.

שנית, כדאי לדעת היטב מראש איזה סוג כיסוי מציעה חברת התעופה שלכם. הדבר מועיל במיוחד כאשר אתם מגיעים לחו"ל ללא המזוודה, ונדרשים לרכוש לעצמכם פריטים חלופיים (ביגוד, טואלטיקה ועוד).

שלישית, עליכם להיות בטוחים כי לחברת התעופה שלכם יש את הכתובת הנכונה למשלוח המזוודות שלכם, אם וכאשר היא אכן תאתר אותן.

לבסוף, לאחר הגשת הבקשה שלכם ולאחר שהשגתם לעצמכם פריטים חלופיים, הקפידו לשמור על קבלות הקנייה שלכם. חברת התעופה תזדקק להן בכדי להחזיר לכם את מה שמגיע לכם.

מזוודה מזוודות מסוע שדה תעופה נוסעים. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
אם אינכם מבחינים במזוודה שלכם על קרוסלת המטען, פנו אל דלפק המידע/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אם אפשר, טוסו רק עם תיק יד

כאמור, ישנן כמה עצות חשובות שיסייעו לכם להימנע ככל האפשר מאיבוד המזוודות. נתחיל בכך שאם אתם יכולים לטוס ללא שליחת מזוודה לבטן המטוס, אלא פשוט לקחת עמכם טרולי או תיק יד לטיסה - עשו זאת. הדבר לא רק חוסך כסף במקרים רבים, אלא גם מונע את עוגמת הנפש הכרוכה בהמתנה חסרת התוחלת מול קרוסלת המטען.

ואם כבר נסעתם עם מטען, כדאי להכיר את המתקנים הקטנים והחכמים שיסייעו לכם לעקוב אחר התיקים שלכם, כגון ה-Airtags. מתקנים מעין אלו יסייעו לכם במידה רבה במקרה של אובדן, ותוכלו להשתמש באפליקציה ייעודית בטלפון הנייד בכדי לאתר אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully