וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הפראייר שקונה כרטיס ב-800 דולר לשעת טיסה?!

דני שדה

עודכן לאחרונה: 12.4.2022 / 14:03

הטיסות הישירות לשארם א-שייח' היו צריכות כבר להמריא, אבל רק היום בצוהריים התקבלו כל האישורים לקו, בעקבות הכתבה בוואלה! הבוקר. אבל מי הפראייר שקונה כרטיס ב-800 דולר ל-50 דקות טיסה?!

בווידאו: רה"מ בנט נפגש עם נשיא מצרים א-סיסי/צילום: לע"מ

הרבה "טרראם" נסוב בשבועות האחרונים סביב הטיסות לשארם א-שייח', שהיו אמורות להתחיל החודש מנתב"ג לקראת פסח, ואם תסתכלו בלוח הטיסות של רשות שדות התעופה, תגלו כי ליום ראשון הקרוב רשומות שלוש המראות של חברות תעופה מתל אביב ליעד המצרי: אחת של אל על (או נכון יותר של חברת סנדור), אחת של ישראייר והשלישית של חברת אייר קהירו - חברת בת של אג'יפט אייר.

פסח 2022: מדריך טיולים, מסלולים ואירועים
מתכונים כשרים לפסח 2022
ניקיון לפסח: כל הטיפים והטריקים לניקוי הבית
פסח 2022 - מתי ליל הסדר ומהם זמני כניסת ויציאת החג
אירועים, פסטיבלים, ופעילויות בחינם למשפחה בפסח 2022

על פי הלוח, מהבוקר (שלישי), הטיסה של Air Cairo שמספרה SM3004, אמורה להמריא מנתב"ג לשארם בשעה 11:20. אבל אתמול בלוח הטיסות היתה רשומה טיסה אחרת של אותה חברה: טיסה מספר 3002 והיא אמורה היתה להמריא מנתב"ג בכלל בשעה 6:30 בבוקר, מה שהעלה אצלנו תהיות לגבי הטיסות האלה. זאת במיוחד כשנכנסים לאתר של חברת התעופה המצרית ומגלים ש...ישראל בכלל לא מופיעה בלוח היעדים של החברה. לא ישראל ולא תל אביב.

ממידע שקיבלנו הבוקר, מתברר כי הטיסות לישראל לא אמורות להיות רשומות בלוח הטיסות של חברת התעופה המצרית היות ומדובר בטיסות שכר. זאת ועוד, התברר כי חברת הנסיעות דיזנהאוז, שחתומה על הטיסות האלה, בכלל לא מתכוונת להתחיל להפעיל אותן ביום ראשון הקרוב. הסיבה: בחברה החליטו לא להסתכן עם כל אי הבהירות שקשורה לפתיחת הקו וכל המידע הסותר שהם מקבלים מגורמים שונים, ולדחות את תחילת הטיסות ל-1 במאי או לתאריך אחר בחודש מאי.

נכון לשעת פרסומה של כתבה זו בבוקר, טרם ניתנו כל האישורים להפעלת הקו. עם זאת, בצוהריים הם כבר התקבלו. "מדובר בשדה קטן ויש מורכבות רבה בהפעלתו. לכן לקח הרבה זמן לקבל את כל האישורים", אמר לוואלה! תיירות גורם בכיר במשרד התחבורה. לדבריו, הסיפור של שארם הוא סיפור מורכב מאוד ו"לא רצינו לחזור על מה שהיה בדובאי עם כל נושא הבטחון. אנחנו לומדים ממה שהיה שם וגם הצד השני לומד את הנושא, והחלטנו לאשר את הטיסות לאחר שהתברר שהכל בסדר", אמר.

שארם א שייח'. ShutterStock
נשוב אלייך שנית בפסח. שארם אל שייח'/ShutterStock

הנוסע מזמין טיסה בידיעה שלא בטוח שיטוס

באשר לטיסות הישראליות, ביממה האחרונה (טרם קבלת האישורים היום בצוהריים) לא ניתן היה לקבל תשובה החלטית, רישמית ומסודרת, כי ביום ראשון הקרוב באמת יהיו טיסות של מובילים ישראלים, או מצריים, לשארם א-שייח', או אם תרצו "אופירה". מה שכן ניתן היה לקבל, היא תשובה ממשרד התחבורה ש"עדיין לא התקבלו כל האישורים הדרושים".

כמה דברים ברורים, כבר עכשיו. הטיסות לשארם, לפחות בתקופה הראשונה יהיו יקרות. לדוגמא. טיסה ב-17 באפריל בארקיע וחזרה ב-25 באפריל, הוצעה לנו ב-831 דולרים לאדם. מדובר בטיסה בלבד לאדם אחד!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully