וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהיה יותר זול מאילת זה בטוח: 7 מלונות מדהימים שייפתחו השנה בעולם

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 15:32

ללון בכיפות זכוכית תחת שמי כוכבים, לחפש פינגווינים באנטרקטיקה, להתפנק במקום שבו צ'רצ'יל ניהל את מלחמת העולם השנייה או להירגע בנווה מדבר סעודי. הצצה ל-7 בתי מלון יוקרתיים במיוחד שנפתחו או ייפתחו ב-2022

יש מלונות שמאתגרים כל העת את המושג "פינוק". אתר Nzherald מספק הצצה אל שבעה בתי מלון שנפתחו לאחרונה ביעדים שונים בעולם, או שייפתחו במהלך שנת 2022.

StarDome Peru, פרו

מרחב יוקרתי זה משתרע על צלע גבעה ועטוף בעמקים, לא הרחק מאתר המאצ'ו פיצ'ו הידוע בפרו. בנוסף, הוא מצוי במרחק לא רב מהעיר קוסקו (Cusco). הגישה למלון מתבצעת בכביש פרטי שיוביל אתכם אל כיפה גאודזית שקופה ומרשימה שממתינה בקצה הדרך. כאן שוכנות חמש סוויטות מפוארות, שבכולן רצפות שיש עם חימום תת-רצפתי. בזכות תקרת הזכוכית תוכלו להביט הישר אל שמי הלילה ללא הפרעות של ערים מוארות בסביבה, ולקבל מבט פנורמי אל מרחבי שביל החלב המצוי מעליכם.

מעבר לאלו, ממתינה מחוץ לכיפה סוויטת יוקרה מלכותית הקרויה Apu, שבה יכולים ללון עד שישה אורחים. המלון נמצא בבעלותה של הקהילה המקומית קצו'אה, וכך גם כל העובדים - מהקונסיירז' ועד למדריכי הטיולים של המלון. מסעדות המלון מגישות מנות שמבוססות כולן על תוצרת מקומית ונרכשות בשוקי האזור. המלון נפתח לאחרונה, והמחיר לחבילה של שלושה לילות מתחיל ב-2,799 דולר לאדם.

Echo Sky Pods, אנטארקטיקה

מלון זה מציע מצד אחד הרפתקנות של ממש ומצד שני - ערכים של שמירת הסביבה. וכל זאת, יחד עם יוקרה שנראית כמעט מוגזמת. למעשה, הלינה כאן תעלה לכם 65,000 דולר לאדם. נכון, המחיר אמנם כולל סיור של חמישה ימים באנטארקטיקה, טיסות מקייפטאון, אוכל, שתייה, כל הפעילויות - וגם סיכוי גבוה לפגוש פינגווינים קיסריים.

בכל מקרה, המלון שמציע למעשה חוויית גלמפינג משודרגת לעילא, יכול לאכלס עד 12 אורחים בעת ובעונה אחת. אלו שוהים במה שקרוי Sky Pods - חללים שבהם חלונות מהרצפה ועד התקרה. וכמובן, אמצעי חימום מתקדמים. מחוץ לחדר, במרחבים הקפואים, תוכלו לצאת לטיול מזחלות, סקי, גלישה, נסיעה במשאית מיוחדת שמסוגלת לנוע על הקרח וגם טיפוס על קרחונים. המלון ייפתח לקהל בנובמבר 2022, כאשר עם סיום עונת התיירות המקומית כל התשתית מפורקת ולא נותר ממנו כל זכר או נזק אקולוגי לסביבה.

Six Senses Southern Dunes, הים האדום, סעודיה

מרחב נופש יוקרתי של רשת סיקס סנסס, שנציגה שלה פתחה לאחרונה גם מלון אצלנו בשחרות שבנגב, צפוי להיפתח לאורחים בסוף השנה אל מול הים האדום בסעודיה. המלון שואב את השראתו מנתיבי הסחר הקדומים של שיירות המדבר הנבטיות. האורחים יוסעו מנמל התעופה דרך ההרים הצחיחים והנקיקים היבשים עד שיגיעו אל המנוחה והנחלה: נווה מדבר אמיתי, ובעיקר - יוקרתי.

הפרויקט תוכנן בידי משרד אדריכלות בריטי, תוך ליווי צמוד של פעילי איכות סביבה. יש בו 76 וילות אירוח שמתכתבות בעיצובן עם המדבר המקיף את אתר הנופש. עוד במקום: כפר אמנים שבו מסעדה, בית ספר לבישול, בר מיצים, ספא יוקרתי, בריכת שחייה, מרכז אנטי אייג'ינג הוליסטי ועוד. מחירי הלינה עדיין לא פורסמו.

Raffles London at The OWO, בריטניה

זה הזמן לשלוף את הסיגרים היוקרתיים, בדיוק כפי שעשה כאן בעבר ווינסטון צ'רצ'יל בכבודו ובעצמו. משרד המלחמה ההיסטורי של לונדון, נרכש על ידי רשת בתי המלון Raffles, ולאחר שיפוץ יסודי נהפך למלון גדוש בסטייל, שבו 120 סוויטות.

כל זאת, מהמקום שבו ניצח צ'רצ'יל על מהלכי הקרבות בימי מלחמת העולם השנייה. נכון, לא כולם אוהבים את הרעיון, אבל הפרויקט כבר מצוי לקראת סיום. כך או אחרת, המבנה הוקם עוד במאה ה-19, וברשת המלונות היוקרתית החליטו לשחזרו עד לרמת המעקה וידית הפליז. במלון יפעלו לא פחות מ-11 מסעדות, ספא יוקרתי וכמובן אולם נשפים מפואר. המלון ייפתח בסוף 2022. מחירי הלינה עדיין לא פורסמו.

COMO Le Montrachet, צרפת

אם אתם חולמים על חיים בסגנון חבל בורגונדי (Burgundy) שבצרפת, כולל רביצה נינוחה באווירה כפרית עם קפה משובח, תוכלו לעשות זאת במלון זה, שמתפרס על פני ארבעה מבנים היסטוריים מהמאה ה-18. באופן זה, האווירה היא פחות "מלונאית" ויותר כפרית, אבל בהחלט יוקרתית. זאת בזכות 31 חדרי אירוח וסוויטות השוכנים סביב כיכר אותנטית.

הפרויקט ייפתח בשלבים במהלך שלוש השנים הקרובות כאשר השלב הראשון יסתיים עוד בשנה זו. בין השאר, האורחים יזכו לגישה אל כרמי יין משובחים, ויוכלו להתענג על היינות הטובים מסוגם בעולם, בהם פינו נואר ושרדונה. מחירי הלינה עדיין לא פורסמו.

Six Senses Rome, רומא

עוד מלון של רשת סיקס סנסס, והפעם ברומא. זהו המלון הראשון של הרשת שיושק באיטליה, ופתיחתו מתוזמנת לסתיו הקרוב, בעת שמזג האוויר נעים אך עדיין לא חורפי מדי. זה המקום להרגיש כמו קיסר רומאי, בזכות שפע של פינוקים. המבנה עצמו שוכן בארמון במרכז העתיק של רומא, שהוכרז אתר מורשת על ידי אונסק"ו.

זהו מבנה לשימור כך שזוהרו המקורי יישמר ככל האפשר. כל זאת, במרחק הליכה קצרה מאטרקציות כגון הפנתיאון ומזרקת טרווי (Trevi) המפורסמת, כמו גם מאזורי שופינג יוקרתיים וממותגים. ממרפסת המלון הגדולה תוכלו להתענג על הנופים הפנורמיים של העיר העתיקה, כמו גם על מאכלים מחומרי גלם שחלקם גדלים בגינת המלון. ואי אפשר בלי ספא מפואר, בדומה לבתי המרחץ שבהם התפנקו קיסרי האימפריה הרומית. מחירי הלינה עדיין לא פורסמו.

The Jackson Ranch, אוסטרליה

אתר נופש יוקרתי זה נמצא במרחק של 3.5 שעות נסיעה מסידני. מלון הבוטיק The Jackson Ranch מציע בריחה מרגשת אל מרחבי הטבע, אבל באופן אקסקלוסיבי. מדובר למעשה באחוזת ענק באזור בואולי פוינט (Bawley Point) שבמדינת ניו סאות' ויילס באוסטרליה. סביב האתר שוכן יער טבעי שבו ממתין לכם אגם ווילינגה (Willinga).

בחווה ישנן בסך הכל חמש בקתות אירוח, בר משקאות ומרחב אירוח משותף, מה שמאפשר שהייה אינטימית וכמעט פראית בלב הטבע, עם נופים מרהיבים שניבטים אליכם הישר מהבקתה. במקום מוצעים טרקים במסלולים בטבע, שחייה בחופי ים בתוליים ושאר פינוקים. המחירים סבירים, ומתחילים ב-180 דולר (אמריקאי) לאדם בבקתה הקטנה ביותר. הבקתה היוקרתית ביותר תעלה יותר מ-2,000 דולר לאדם ללילה.

עוד בוואלה!

בלב השונית הגדולה: מלון תת-ימי באוסטרליה מעורר מחלוקת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully