וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מלונות חדשים ב-2022 ומיתוג חדש: תוכנית הפיתוח של רשת ישרוטל

רשת המלונות המובילה תשיק מלון חדש בכנרת ועוד שניים בתל אביב, ותשקיע כ-3 מיליארד שקלים בהקמת 12 מלונות חדשים בחמש השנים הקרובות

רשת המלונות ישרוטל הציגה היום (שלישי) את תוכנית הפיתוח שלה לחמש השנים הקרובות והודיעה כי תשקיע כ-3 מיליארד שקלים בהקמת מלונות חדשים וכ-270 מיליון שקלים בחידוש המלונות הקיימים. בשנת 2022 יושקו שלושה בתי מלון חדשים - אחד בכנרת ושניים בתל אביב.

הרשת שמנהלת כיום 4,402 חדרי מלון, עומדת לצמוח ל-6,290 חדרי מלון ותחזיק בבעלותה 32 מלונות תוך חמש שנים. לאחר השקת המלונות החדשים בתל אביב, תחזיק ישרוטל כ-1,500 חדרים, המהווים כ-20% מחדרי האירוח בעיר העברית הראשונה.

"תוכנית הפיתוח הרחבה של ישרוטל שהחלה לפני כמה שנים, שכוללת הקמת מלונות חדשים לצד חידוש המלונות הקיימים, מעידה על הנכונות של הרשת להשקיע בתיירות המקומית ובתיירות הנכנסת", אמר מנכ"ל הרשת ליאור רביב. "רשת ישרוטל זיהתה את הצורך של תיירים וגם של ישראלים במלונות אורבניים ברחבי הארץ, את הצמא של הקהל הישראלי למלונות יוקרה ומלונות מעוצבים, שמעניקים חופשה איכותית ומהווים אלטרנטיבה לחו"ל. הצורך הזה התחדד בשנתיים האחרונות, בהן אנו עומדים אל מול מגפה שעדיין לא עושה סימני העלמות. התוכנית הרחבה מלווה במיתוג חדש שיעשה סדר בקרב קהל לקוחותינו ואתר חדש שיאפשר הזמנת חופשה מהירה וקלה".

חזית מלון אלברטו. ישרוטל,
חזית מלון אלברטו/ישרוטל

מהכנרת ועד תל אביב: המלונות שצפויים להיפתח בשנת 2022

מלון גומא (לשעבר The Sea Of Galilee) - ממוקם על חופה המערבי של הכנרת מול היישוב מגדל ונרכש לאחרונה על ידי רשת ישרוטל. במלון, שנפתח בשנת 2019, ישנם 212 חדרים והוא יעבור שיפוץ רחב ועיצוב מחדש. המלון מציע בריכת שחייה חיצונית עונתית, חדר כושר, לובי בר, חדר אוכל רחב ידיים וחוויה פסטורלית של ניתוק מהשגרה מול הנוף המשכר של מצוק הארבל והכנרת.

מלון פורט טאואר - מלון אורבני חדש המתוכנן להיפתח באפריל 2022 וממוקם באזור הנמל הצפוני של תל אביב, ברחוב הירקון 298, מול הים. למלון 151 חדרים ופנטהאוזים. עיצוב המלון מתכתב עם הסביבה האורבנית ועם הנוף התל אביבי המוכר והאהוב. אורחי המלון ייהנו מבריכת שחייה פנימית, מסעדה חלבית שתגיש ארוחת בוקר, לובי בר, אולם כנסים וחדרי ישיבות. מלון פורט מעניק חוויה מושלמת לחופשה אורבנית או ביקור עסקי בתל אביב, המשלבים בילוי תרבותי, קולינרי, חופי רחצה, פאבים ושופינג.

מלון אלברטו - מלון אורבני נוסף שייפתח באפריל 2022 באחד העם 17, לב הסיטי של תל אביב. המלון הוא חלק מפרויקט שימור מורכב וייחודי בסגנון באוהאוס של שנות ה-30. במלון 93 חדרים וסוויטות, בריכת שחייה על הגג, מסעדה ובר, ספא וחדר כושר. מיקומו המרכזי של המלון יעניק לאורחיו חוויה שמשלבת עבר והווה, אטרקציות, מסעדות, בתי קפה נחשבים, גלריות וחיי חברה תוססים - והכול במרחק הליכה.

מלון פורט. ישרוטל,
מלון פורט טאואר/ישרוטל

במסגרת תכנית הפיתוח, הכריזה הרשת גם על מיתוג חדש, שבין היתר יסווג את בתי המלון בבעלותה לשלושה סגמנטים:

Isrotel Collection - בסגמנט זה נמצאים מלונות נופש וריזורט המתאימים לחופשה משפחתית וקבוצתית. הם מתאימים לכל אופי ותקציב של חופשה - ומציעים מגוון פעילויות לנופשים, כגון בריכה, מזון ואטרקציות שונות. בסגמנט זה נכללים המלונות: המלך שלמה, רויאל גארדן, אגמים, ים סוף, ספורט קלאב, לגונה, ריביירה, ים המלח, גנים, פונדק רמון וסי טאואר.

Exclusive Isrotel - מלונות היוקרה של הרשת, 5 כוכבים ומעלה, המהווים יעד בפני עצמם. המלונות מציעים חופשה בעלת אופי המותאם למיקומם הייחודי, סטנדרט גבוה ביותר בכל הנוגע לרמת השירות, לאיכות המוצרים, לחוויה הקולינרית ובהם מתחמי ספא יוצאי דופן. כל אלה יחד, יוצרים חווית אירוח מעולה לזוג, או עם חברים. בסגמנט זה נכללים מלונות היוקרה המבוקשים בארץ: בראשית, כרמים, מצפה הימים, אחוזת יערות הכרמל, אוריינט ירושלים ומלונות רויאל ביץ' באילת ובתל אביב.

Isrotel Design - הסגמנט החדש של הרשת מאגד בתוכו מלונות של עד 200 חדרים, השמים דגש על חוויה עיצובית, עכשווית ומלאת סטייל. מדובר במלונות הנמצאים במיקום מרכזי וקרוב לאטרקציות תרבות, בילוי או טיול. בסגמנט זה נכללים המלונות: קדמא, פאבליקה ושלושת המלונות שיפתחו השנה, פורט טאור ואלברטו בתל אביב ומלון גומא בכנרת.

בריכת מלון גומא. ישרוטל,
בריכת מלון גומא/ישרוטל

בנוסף, מתחדשת רשת מלונות ישרוטל בשפה פרסומית חדשה הכוללת לוגו המתאים לרוח הסגמנטים. לצד כל אלה, יעלה אתר חדש המשדרג את חווית המשתמש ומייעל את השיטוט באתר ואת הזמנת החופשה. באתר החדש יהיה ניתן להזמין חופשות לכל המלונות של ישרוטל ברחבי הארץ במהירות ובקלות וליהנות מהנחה קבוע של 5% בכל הזמנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully