וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלון הישראלי שברשימת מלונות היוקרה הטובים בעולם

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 9:01

מטיפולי יופי בסגנון מארי אנטואנט ועד מרפסת מול המון בלאן: רשימת 15 מלונות היוקרה הטובים בעולם מביאה אל קדמת הבמה שפע של מותרות ופינוקים. במקום ה-14: מלון סיקס סנסס בשחרות שבערבה הדרומית

זיו ריינשטיין על רשת six senses התאילנדית שתפתח מלון בשחרות מתוך המהדורה המרכזית 25.10.17/עריכת וידאו: ניר חן

אין ספק שאחרי שנתיים של מגפה עולמית, מגיע לכולנו להתפנק על מותרות של ממש. מסתבר שלמרות מגבלות הנסיעה בארץ ובעולם, מלונות יוקרה חדשים נפתחו וממשיכים להיפתח ברחבי העולם. אתר Euronews מציג את דירוג מלונות היוקרה הטובים ביותר, כפי שנכתב בידי ארגון Luxury Travel Intelligence. ברשימה זו מוצגים המחירים ליחידות הזולות ביותר בכל מלון. מעבר לכך, השמים הם הגבול.

ויש גם נקודה ישראלית: במקום ה-14 (מתוך 15 מקומות) דורג מלון היוקרה סיקס סנסס (Six Senses) בשחרות. המלון, שנפתח בשנה שעברה, מציע חדרי אירוח במחירים של 6,000-2,000 שקלים ללילה. אבל אילו מלונות עברו את המלון הישראלי בדירוג מלונות היוקרה הטובים ביותר השנה? הנה שבעת המקומות הראשונים.

מלון סיקס סנסס בערבה. צילום דובי טל (אלבטרוס),
דורג במקום הלפני האחרון. מלון סיקס סנסס בערבה/צילום דובי טל (אלבטרוס)

7. The Woodward, ז'נבה

המלון שוכן על גדת אגם ז'נבה בשוויץ, ומציע את הזוהר של תחילת המאה ה-20, על רקע נופיו מדהימים של המון בלאן. מלון The Woodward נבנה על ידי האדריכל הצרפתי פרנסואה דורל בשנת 1901, עבר מספר גלגולים וכעת הוא מלון הסוויטות הראשון בעיר. בין השאר, פועלת כאן מסעדה עטורת כוכבי מישלן וספא יוקרתי המשתרע על 1,200 מ"ר.

המחירים: מתחילים ב-1,532 אירו ללילה עבור סוויטת הדלוקס. שהייה בסוויטת "מון בלאן" היוקרתית, שבה מרפסות תצפית נהדרות על האגם וההרים, תעלה לכם 4,309 אירו ללילה.

עוד בוואלה!

היינו במלון למבוגרים בלבד, רק חצי שעה מתל אביב

לכתבה המלאה

6. Kisawa Sanctuary, מוזמביק

על האי בנגורה (Benguerra) מול חופי מוזמביק משתרעת שמורה המשמשת כמקלט טבע, ובה יערות, חופים ודיונות חול. במקום פועל אתר נופש יוקרתי בשם Kisawa Sanctuary בדגש על אקולוגיה, ובו מסעדה המייצרת אפס פסולת ואף מתקן למחקר תת-ימי משל עצמו. המעניין הוא שזהו אתר הנופש הראשון בעולם שמרכיביו הודפסו במדפסת תלת-ממד באמצעות חומרי גלם כגון טיט וחול מחופי הים.

במקום 12 יחידות בונגלו המרוהטים בקפידה, חלקם עם נוף ישיר לאוקיינוס ההודי. במקום יש בקתת עיסוי, מרכז בריאות המתמחה ברפואה סינית, מגדרי טניס, ארבע מסעדות וספורט ימי שנועד לחקור מקרוב את שוניות האלמוגים.

מחיר לילה בבונגלו עם שני חדרי שינה: 12,000 אירו לזוג.

5. Mandarin Oriental Ritz, מדריד

המלון החדש של קבוצת Mandarin Oriental מגיע הישר אל המקום החמישי. הבניין, שנחנך לראשונה בשנת 1910 כמלון César Ritz, עבר שיקום ושיפוץ נרחבים, כדי להדגיש את הסגנון האייקוני המקורי שלו. במלון 153 חדרים, כולל 53 סוויטות, שבהם ריהוט מפואר.

המלון אמור גם להפוך גם ליעד קולינרי, עם חמישה קונספטים שונים של הסעדה בסגנון מקומי, תחת ניצוחו של שף האוחז בשלושה כוכבי מישלן. יש פה גם בר שמפניה, בר תה ועוד. הספא במקום מציע סאונה וטיפולי מגוונים.

מחיר ללילה של חדר דלוקס: מתחיל ב-750 אירו, בעוד שסוויטת מנדרין מתומחרת ב-3,950 אירו ויותר.

4. Cheval Blanc, פריז

מלון Cheval Blanc מצוי ממש בליבה הפועל של פריז, במרחק של צעדים ספורים ממוזיאון הלובר. הוא מצוי בבניין היסטורי שזכה לעיצוב פנים חדש על ידי האדריכל פיטר מרינו. בקיצור, מיקום טוב מזה לא תמצאו בבירת צרפת. הבניין מאכלס את בריכת השחייה הארוכה ביותר בפריז, כמו גם ספא יוקרתי בניהול מותג דיור, שבו חמאם, מכון כושר ואפילו מקלחות שלג ממריצות (לאמיצים בלבד). עוד במלון: ארבע מסעדות וברים.

מחיר סוויטת דלוקס: החל מ-1,250 אירו ללילה.

3. Beaverbrook Town House, לונדון

אחד מהמלונות הכפריים הטובים ביותר בבריטניה, הגיע למערב לונדון. מלון הבוטיק Beaverbrook Town House שוכן בשני בתים בסגנון אדריכלות ג'ורג'יאנית המצויים בצ'לסי. כל אחד מ-14 החדרים של המלון קרוי על שם תיאטרון לונדוני, ובהם ריהוט צבעוני ויוצא דופן בסגנונו. במלון פועלת מסעדה יפנית מסוגננת ובה עם סושי בר. זאת לצד בר בסגנון של פעם.

סוויטת הדלוקס מציעה מיטת סופר קינג סייז, מיני בר חינם וחדר רחצה עם חימום תת-רצפתי.

מחיר לזוג ללילה: 643 אירו.

2. Airelles Chateau de Versaille, Le Grand Contrôle, פריז

המבנה של מלון Airelles Chateau de Versaille, Le Grand Contrôle החל את חייו כבקתת ציד צנועה של המלך לואי ה-13. כיום היא ממוקמת בשטחו של ארמון ורסאי הידוע. המלון אף מציע גישה לשטח הארמון והגנים המפורסמים, מחוץ לשעות הפעילות הרגילה.

המלון מצוי בטירה שבה 14 חדרי אירוח וסוויטות, עם ריהוט תקופתי שזכה לטוויסט עכשווי. כדי שחוויית המלכותיות תהיה מלאה, תוכלו להשתמש במשרת מסור, וארוחות הערב נערכות כמשתה מלכותי. במקום פועל ספא בשם Valmont, ובו טיפולי יופי בהשראת מארי אנטואנט. עדו במקום: בריכה, חמאם ופינוקים נוספים.

מחיר ללילה לזוג בסוויטת הדלוקס: 1,500 אירו.

1. The Bulgari, פריז

מלון The Bulgari בפריז, בבעלות מותג התכשיטים הנודע "בולגרי", עוצב בידי האדריכלים האיטלקיים אנטוניו סיטריו ופטרישיה ויאל. הוא ממוקם ב"משולש הזהב" היוקרתי של פריז ומשקיף לעבר מגדל אייפל. המלון האינטימי מאכלס 76 חדרי אירוח, שחלקם צופים אל נופי העיר המרהיבים מסוגם. היחידה הגדולה ביותר היא סוויטת הפנטהאוז, המשתרעת על שטח של 1,000 מ"ר, ובה שני מטבחים, בר פרטי, חמאם וגינת גן. כל החדרים מעוצבים בקו אלגנטי, עם תאורה נמוכה ואינטימית, צבעים שקטים וטקסטים יוקרתי. במלון פועלת מסעדת יוקרה בסגנון איטלקי מעודכן. הספא, בגודל של 1,300 מ"ר, נחשב לאחת מגולות הכותרת, והוא מעוצב כבית מרחץ רומאי.

מחיר ללילה לזוג בסוויטת ג'וניור: 2,457 אירו. מחירי הפנטהאוז אינם מפורסמים, וניתנים על-פי בקשה אישית.

המשך הדירוג: עד המקום ה-15

8. Borgo Santandrea,, איטליה
9. Patina , המלדיביים
10. Villa Nai 3.3, קרואטיה
11.Raffles Udaipur , הודו
12. One&Only Portonovi, מונטנגרו
13. Kalesma, מיקונוס
14. Six Senses (שחרות), ישראל
15. V Villas, האי פוקט, תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully