וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מלונות יוקרה חושפים את מה שההנהלה לא רוצה שתדעו

עודכן לאחרונה: 31.1.2022 / 13:42

אורחים שדורשים מעובדי המלון לרכוש עבורם מצעים חדשים מדי ערב, סלבריטאים שמתארחים במלון מתחת לרדאר ופקידי קבלה שיודעים לספק כל רצון מופרך של אורחים רמי מעלה. הצצה אל הדברים שקורים במלונות יוקרה - ואף אחד לא רוצה שתדעו אותם

אלה המקומות בהם מסתירים מצלמות נסתרות בחדרי מלון/@malwaretech

הכל החל כשאלה פשוטה שנשאלה באתר המדיה החברתית Reddit. אחד המשתמשים כתב: "אנשים שעובדים במלונות חמישה כוכבים - איזה סוג של שיט קורה שם, שההנהלה לא רוצה שאנשים יידעו?". השאלה הקצרה הזו גררה עמה שרשור אדיר של יותר מ-13 אלף תגובות, והביאה אל קדמת הבמה שפע של סיפורים, שרבים מהם שותפו בעילום שם, בידי עובדי בתי מלון יוקרתיים, בהווה ובעבר.

אורחים במלון בתקופת הקורונה. Shutterstock, ShutterStock
עובדי בתי מלון יוקרתיים יודעים דברים שאנחנו לא/ShutterStock, Shutterstock

20 מספרי טלפון של סוחרי סמים

"ברור שסמים ושירותי ליווי הם הקלאסיקה", כתב אחד המשתמשים, שסיפר כי הוא מכיר עובד במלון יוקרה, שהראה לו בנייד שלו 20 מספרי טלפון של סוחרי סמים, שמספקים את מרכולתם לאורחים.

אבל סמים הם רק חלק מהתמונה. לעתים, יש צורך במשימות מורכבות במיוחד, ואלו עוברים דרך קונסיירז'ים מקצועיים, שגובים עמלות נאות. "את רוצה שמלה חדשה של פראדה בשעה שתיים בלילה כדי לצאת איתה למסיבה נחשבת? ברור. אפשר להעיר כמה אנשים, לשלם פי שלושה מהמחיר בחנות, ולחלק את הרווחים בין כל המעורבים במשימה", כתבה משתמשת אחרת.

גולשת אחרת סיפרה כי "בעלי עבד בכמה בתי מלון יוקרתיים, וסיפר על התנהגותם של האורחים האולטרה-עשירים. האנשים האלו למדו לצפות לרמות נוחות ופינוק ברמה שאנחנו לא יכולים אפילו לדמיין. אני לא מדברת על רופאים או אנשי עסקים, אלא על נסיכים סעודיים, למשל. בעלי שמע אמירות כמו 'מה זאת אומרת שאין לי גישה לאינטרקום ליד השירותים כשאני יושב שם?' או 'הטלוויזיה בתוך חדר הרחצה היא בגודל של 40 אינטש בלבד, ואין בכלל ציפויי זהב בחדר הזה. אני צריך סוויטה טובה יותר', אמר אחר". עוד היא סיפרה, כי רבים מבין האורחים הללו אינם מוכנים לישון על אותם המצעים פעמיים, והם דורשים מעובדי המלון לצאת ולרכוש עבורם מצעים חדשים מדי ערב.

חדרנית חדר מלון. BAZA Production, ShutterStock
"רבים מבין האורחים העשירים אינם מוכנים לישון על אותם המצעים פעמיים"/ShutterStock, BAZA Production

עשית סצנה? יתעדו אותך

אחרים סיפרו כי במקרים רבים, בתי המלון מתעדים את התנהגותם של האורחים במלון, במיוחד בכל הקשור למפגשים שלהם עם העובדים. "בתי המלון עושים זאת כדי לדעת מה האורחים החשובים שלהם אוהבים ומה הם לא אוהבים. ובכלל, כאורחים עשירים מבקשים בקשות מיוחדות או מוזרות, אנחנו תמיד רושמים אותן כדי שבביקור הבא שלהם אצלנו, נהיה מוכנים לכל מה שהם יזדקקו לו. אנחנו רוצים שהאורחים שלנו ירגישו הכי בבית", כתב עובד אחר. "מצד שני, חשוב לדעת שאם אתה מתנהג באופן לא ראוי, למשל עושה סצנה מכל דבר - זה בהחלט עשוי להיות מתועד".

בשרשור נוסף, סיפק אדם בשם ברוס קלאבר, שהפרופיל שלו מצביע על כך שיש מאחוריו יותר מ-20 שנות ניהול בתי מלון יוקרתיים, כמה סודות נוספים. "במלונות חמישה כוכבים לא רוצים שתדעו שום דבר על מישהו מפורסם ששוהה במלון כרגע או ששה בו בעבר, גם אם נלווים לביקור הזה סיפורים עסיסיים במיוחד. למעשה, בבתי מלון כאלו, העובדים עצמם נדרשים לחתום על הסכמי סודיות לפני קבלתם לעבודה, כדי שלא לחשוף שום דבר על אף אחד. ההסכמים הללו תקפים גם לאחר שהאדם עזב את עבודתו. הרי אדם נשוי - יהיה זה שופט, סנטור, כוכב קולנוע או מוזיקאי ידוע - שמנהל רומן סוער בחדר המלון, מסתכן לא רק בפגיעה במוניטין שלו, אלא גם באובדן הכנסות של מיליוני דולרים, גירושין יקרים ועוד".

זוג נכנס לחדר מלון. adriaticfoto, ShutterStock
"במלונות 5 כוכבים לא רוצים שתדעו על מישהו מפורסם ששוהה במלון"/ShutterStock, adriaticfoto

טיילור סוויפט לא היתה פה

הוא ממשיך ומספר כי המצב מגיע לרמה שבה אם אורח מסוים ייגש לפקיד הקבלה ויגיד לו "היי, ראיתי הרגע בלובי את טיילור סוויפט. היא נשארת ללון פה?", התשובה הסטנדרטית שפקיד הקבלה יספק לו תהיה משהו כמו "אני מצטער אדוני, אין לנו פה שום אורחת בשם טיילור סוויפט".

לעתים, המצבים מגיעים לכדי אבסורד של ממש. כך למשל, מספר קלאבר כי אורחת שלעבר התקשרה למלון. היא סיפרה כי לפני כעשרה חודשים, ניהלה סטוץ עם גבר בחדרו, ואף ציינה את שמו ואת מספר החדר שלו. היא סיפרה לפקיד הקבלה שבעקבות זאת היא נכנסה להיריון ורוצה לאתר את הגבר כדי לספר לו שהפך לאבא. המלון דחה את בקשתה וסירב לספק לה את המידע, כדי לשמור על פרטיותו של האורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully