וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ותודה לשער הדולר: אלה היעדים הכי מוזלים לחופשת חורף בחו"ל

עודכן לאחרונה: 17.11.2021 / 14:45

שער הדולר הנמוך, בשילוב החורף והקורונה, יצרו הזדמנות חד פעמית של מחירי טיסות מתחת לרצפה. איטליה, גרמניה, אוסטריה, אתונה ושאר יעדים בעשרות שקלים בלבד. וגם: שובם של היעדים המדבריים. הנה המקומות הכי משתלמים לעונה הקרה

בווידאו: דובאי איחוד האמירויות הערביות/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה מעולה: ניר חן וירדנה עבודי פוקס

שער הדולר שעומד היום (רביעי) על 3.09 שקלים לדולר, ביחד עם החורף המתקדם באירופה והפחד מהקורונה, הופכים את החופשה בחו"ל למשתלמת ביותר כרגע וחברות התעופה וסוכנויות הנסיעות מורידות מחירים.

לדברי אילן שלו מנהל השיווק והמכירות של קווי חופשה, "חורף 2021/2022 הולך להיות עשיר ביעדים ואפשרויות לזוגות ומשפחות מחוסנות במגוון יעדים. כל זאת במחירים סופר אטרקטיביים שמשקפים ירידה שלך כ-30 אחוזים ממה שהיינו מורגלים ערב תחילת הקורונה".

עם הנתונים האלה, היינו חייבים לבדוק לאיזה יעדים הכי זול לטוס בתקופה הקרובה. הנה המקומות הכי משתלמים לעונה הקרה.

קרוב והכי זול

רבים טסים ליוון בקיץ, אבל דווקא בסתיו בירת יוון היא יופי של חופשת "סיטי ברייק" קרובה וזולה. כך למשל, מצאנו טיסות לאתונה החודש ב-60 דולרים הלוך-חזור עם ריינאייר, וזה אומר כ-180 שקלים בלבד לאדם, אבל בדצמבר תשלמו עוד פחות - 48 דולר בלבד להלוך-חזור (!)

חשבתם שהתחלנו בזול ממש, ומכאן רק יעלו המחירים? אז אם תבחרו בחופשה בקפריסין (פאפוס) בנובמבר, שמציעה לא רק בטן-גב אלא יופי של אתרים ארכיאולוגיים, מרחצאות חמים, נופים ושווקים - תשלמו רק 19 דולרים (!) לטיסת הלוך-חזור עם ריינאייר, משהו כמו 60 שקלים ואתם בחו"ל. מחיר זהה מצאנו גם בדצמבר, ולא מדובר רק על תאריך אחד אלא תאריכים שונים בסכום של עוד 3-2 דולרים לכל היותר.

מחיר טיסה זול לפאפוס נובמבר 2021. צילום מסך, אתר רשמי
פחות מ-60 שקלים לקפריסין/אתר רשמי, צילום מסך

עוד באירופה

אבל לא רק יעדים קרובים הם זולים עתה. מה דעתכם על איטליה ב....19 דולרים??? כן, שוב זו ריינאייר שמציעה טיסות לבולוניה בדצמבר במחירים שמתחת לרצפה. מצאנו טיסות ישירות הלוך-חזור בדצמבר ב-19 דולרים עם ריינאייר וב-54 דולרים עם מלטה אייר.

ומה עם גרמניה? נכון שהתחלואה בה עולה בימים האחרונים, ושוק חד המולד המפורסם של מינכן התבטל השנה (שוב), אבל יש אזורי טבע פחות המוניים שאפשר ליהנות מהם מאווירת החורף הגרמנית. כך למשל, חופשה של שבוע בבאדן באדן שביער השחור שנצבע שלכת מרהיבה, ובמחיר של 25 דולרים בלבד עם ריינאייר, או עם אייר מלטה ב-61 דולרים.

גם לונדון במחיר די זול החודש, עם טיסות של וויז אייר בהלוך ואיזיג'ט בחזור בסכום של 270 דולרים בלבד (26-20 בנובמבר). גם טיסות אחרות בחודש הזה עומדות על מחיר של 360 דולר פחות או יותר.

סתיו שלכת באדן באדן היער השחור. נמרוד מישאל, מערכת וואלה! NEWS
בין הסתיו לחורף. שלכת באדן באדן/מערכת וואלה! NEWS, נמרוד מישאל

טיסה במחיר של בירה

בירה בלגית בבריסל? למה לא כשהטיסה עולה כמעט כמו חצי ליטר בירה בישראל. מצאנו טיסות לבירת בלגיה ב-28 דולרים בנובמבר ובדצמבר עם מחיר גג של 50-40 דולרים בכל החודש (כן, שוב עם ריינאייר).

אוסטריה אומנם הטילה סגר על הלא-מחוסנים, אבל אם אתם מחוסנים תוכלו להגיע לחגוג את חג המולד בווינה ב-52 דולרים בלבד עם וויז אייר ההונגרית. בנובמבר תשלמו 5 דולרים פחות.

עוד בוואלה!

5 סיבות לבקר בבריסל בחורף הקרוב

לכתבה המלאה
חג המולד, וינה. ShutterStock
הלא מחוסנים יפסידו. חג המולד בווינה/ShutterStock

טוס, טוס למדבר

לא רוצים להגיע לאירופה הקרה? יש גם יעדים מדבריים יותר במחירים ממש זולים. כך, למשל מרוקו שנפתחה השנה לישראלים ואליה פועלות טיסות ישירות של אל על, ארקיע, ישראייר ולאחרונה גם הצטרפה רויאל אייר מרוקו שתשיק קו ישיר בין קזבלנקה לתל אביב החל מה-12 בדצמבר 2021.

"בלי ספק, זו שנת קצירת הפירות של הסכמי אברהם", אומר לוואלה! תיירות ניר מזור סמנכ"ל קשרי תעופה. "דובאי, מרוקו ובחריין בולטות מאד ויוסיפו להתחזק לעומק בחורף". גם הילה הרמולין רונן סמנכ"ל שיווק ומכירות בישראייר, מסכימה: "היעד הפופולרי ביותר בקרב ישראלים בחורף הקרוב הוא דובאי ולכן הוספנו כ-10 טיסות לשם במהלך חנוכה".

מחירים למרוקו שבדקנו היום העלו טיסה של ארקיע ב-396 דולרים למרקש בנובמבר וטיסה של רויאל אייר מרוקו ב-389 דולרים בדצמבר. לקזבלנקה מצאנו טיסה של ישראייר ב-325 דולרים בנובמבר וטיסה של רויאל אייר מרוקו ב-386 דולרים. טיול מאורגן למרוקו של 8 ימים, כולל חצי פנסיון וטיסות ישירות כולל כבודה, יעלה לאדם 1,119 דולרים בלבד. תחשבו על שער הדולר, ותבינו שזה ממש לא יקר לכל כך הרבה זמן בחו"ל.

יעד מדברי אחר שחוזר להיות פופולרי במיוחד הוא דובאי, שאליו יוצאות עשרות טיסות בנובמבר ודצמבר הקרוב. חבילות נופש שבדקנו לדובאי מציעות חופשה של 3 לילות בינואר, עם העברות במלון הילטון וארוחת בוקר תעלה 453 דולרים לאדם. יעד מדברי אחר הוא בחריין, שאליו יש טיסות ישירות, וחבילה של 3 לילות במנאמה במלון גולדן טוליפ 5 כוכבים תעלה החל מ-405 דולרים לאדם.

בריכת האינסוף הגבוהה בעולם בדובאי. Aura Skypool, אתר רשמי
שם "החורף" חם. בריכת האינסוף הגבוהה בעולם שנפתחה עכשיו בדובאי/אתר רשמי, Aura Skypool

תופסים אמריקה

ומה עם ווינטר בניו יורק? טיסות לעיר האהובה בעולם כנראה יעלו לישראלים החודש 559 דולרים בלבד עם אמריקן איירליינס, ואילו 616 דולרים עם אל על. ביונייטד תשלמו 745 דולרים, אבל בדצמבר תשלמו עם יונייטד רק 587 דולרים.

מחיר טיסה זול לניו יורק נובמבר 2021. צילום מסך, אתר רשמי
ניו יורק בנובמבר פחות מ-600 דולרים/אתר רשמי, צילום מסך

גם לתאילנד, שנפתחה לתיירים לאחרונה וצוברת פופולריות, אפשר לטוס יחסית בזול עם אל על במחירים של 660 דולרים להלוך-חזור ואילך בדצמבר אבל בנובמבר במחיר של יותר מ-2000 דולרים (כנראה כי נשארה טיסה שבועית ישירה אחת בשארית החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully