וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על או אולי חברה מהאמירויות? בדקנו עם מי הכי מפנק לטוס לתאילנד

עודכן לאחרונה: 11.11.2021 / 13:52

גם אתם מתכוננים לעוף על תאילנד בחודשיים הקרובים? אז למה שלא תעשו את זה בסטייל - קבלו השוואת פינוקים (ומחירים) בין חברות התעופה השונות. צפו לספא לפני הטיסה, ערכת הפתעה עם בושם יוקרתי וגם וויסקי משובח

איתיחאד איירווייס נוחתת לראשונה בישראל/צילום: זיו ריינשטיין

נובמבר ודצמבר הם החודשים שמסמנים את נדידת הישראלים מזרחה, אל חופי, ערי וג'ונגלי תאילנד, שנפתחה לאחרונה לעולם אחרי תקופה ארוכה של תחלואה קשה. בשונה מבעבר, כיום מציעות חברות התעופה של איחוד האמירויות את פינוקיהן גם לישראלים, בטיסות שיוצאות מתל אביב, עוצרות לקונקשן באחת מערי האיחוד, וממשיכות מזרחה.

ערכנו השוואת פינוקים (ומחירים) בין חברות התעופה הללו, כמו גם אל על, שבה מסלול הטיסה שונה וארוך מזה שמציעות חברות התעופה של האיחוד ושל בחריין (אך ללא עצירת ביניים). המחירים נלקחו מאתרי חברות התעופה עצמן, במועדים שונים ורנדומליים בחודשים נובמבר ו/או דצמבר.

אז עם מי הכי מפנק לטוס? למי יש מטוס יותר חדיש? ובאיזו מחלקת עסקים תקבלו גלידה? ועם מי תשלמו הכי מעט? הנה השוואת חברות התעופה שיביאו אתכם לתאילנד וחזרה, אבל בסטייל.

איתיחאד איירווייס. Shutterstock, עיבוד תמונה
איתיחאד איירווייס/עיבוד תמונה, Shutterstock

מטוס: בואינג 787-9 דרימליינר
מה במחלקת הביזנס: תאי אחסון, אוזניות לבידוד רעשים, מערכת בידור מתקדמת עם מסך מגע של 18.5 אינטש ובו ערוצי בידור ואפליקציות שונות, ערכת פינוק עם כיסויי עיניים, גרביים ומשחת ומברשת שיניים. מקבלים שמיכה עבה וכרית גדולה. במחלקה יש שני תאי שירותים.
הארוחות, בנות שלוש מנות, כוללות בין השאר מרקים, מנת עוף בקארי, קינוחים כגון מוס שוקולד עם מנגו ועוד. תפריט האלכוהול מגוון, והוא כולל שמפניה ויינות איטלקיים.
המושבים: במחלקה ישנם 28 מושבים (מרווח 185 ס"מ) המסודרים בתצורה המאפשרת פרטיות גבוהה. רוחב כל מושב: 56 ס"מ. כל מושב נפתח למיטה של 190 ס"מ. רוחב המושב 56 ס"מ.
הפתעות ופינוקים נוספים: בחברה מגישים לנוסעי מחלקת הביזנס גלידה. בערכת הטיפוח מקלבים גם כלי איפור.
הטרקלין שלפני הטיסה: הטרקלין ממתין לנוסעי הביזנס בטרמינל 3 שבנמל התעופה באבו דאבי. הוא מציע ארוחות קלות ומגוון משקאות, מסכי טלוויזיה אישיים, אזור התרגעות שקט, מרכז עסקים וחדרי משפחה.
מחיר: 1,313 דולר (403 דולר במחלקת תיירים).
תאריכים: 5 בדצמבר (חזרה ב-15 בדצמבר).

איתיחאד איירוויס נוחתת לראשונה בנתב"ג. זיו ריינשטיין
מטוס מפנק אבל יש חדישים ממנו. איתיחאד איירווייס נוחתת לראשונה בנתב"ג, יוני 2021/זיו ריינשטיין
מחלקת עסקים של איתיחאד איירווייס. יחצ איתיחאד,
תפריט האלכוהול מגוון וכולל שמפניה ויינות איטלקיים. מחלקת עסקים באיתיחאד איירווייס/יחצ איתיחאד
seperator
גאלף אייר. Shutterstock, עיבוד תמונה
גאלף אייר/עיבוד תמונה, Shutterstock

מטוס: איירבוס A320neo.
מה במחלקת הביזנס: עיצוב הפנים מרהיב ופרטי הריהוט מעוטרים בפינישים בצבעי זהב בסגנון יוקרתי. מחלקת העסקים מכונה Falcon Gold ובה תקבלו סעודת פרימיום שבה, בין השאר, יין איטלקי וצרפתי, מנת קבב עם אורז, סלט וחצילים, מנת דג סלמון ומנות צמחוניות שונות, קינוחים לבחירה (כגון טארט לימון, מוס שוקולד ועוד). לכל מושב שקעי חשמל ו-USB ואפשרות להתחבר ל-Wi-Fi (בתשלום). חיבור למערכת בידור מתקדמת. בחלק מהטיסות מקבלים פיז'מה.
המושבים: במחלקה 16 מושבים. כל מושב (114 ס"מ) הופך למיטה, ובו מחיצה בין הנוסעים, שעולה ויורדת בלחיצת כפתור. רוחב המושב 55 ס"מ.
הפתעות ופינוקים נוספים: מוגש קפה ערבי אותנטי בפינג'אן. המושב כולל מערכת עיסוי.
הטרקלין שלפני הטיסה: טרקלין החברה בבחריין, המיועד לנוסעי הביזנס, כולל מסעדה חדשה, Wi-Fi, חמישה אזורי לאונג', מקלחות ועוד.
מחיר: 1,654 דולר (669 דולר במלחקת תיירים).
תאריכים: 25 בנובמבר (חזרה ב-12 בדצמבר).

מטוס גאלף אייר בטיסת הבכורה מבחריין לנתב"ג. סיון פרג', מערכת וואלה!
מטוס גאלף אייר בטיסת הבכורה מבחריין לנתב"ג/מערכת וואלה!, סיון פרג'

מחלקת העסקים Falcon Gold בגאלף אייר

seperator
אמירייטס. Shutterstock, עיבוד תמונה
אמירייטס/עיבוד תמונה, Shutterstock

מטוס: בואינג 777-300ER
מה במחלקת הביזנס: מחלקת הביזנס במטוסי הבואינג 777 של החברה זכתה בעיצוב חדש, שמזכיר במראהו את עיצוב הפנים של מכוניות יוקרה. למעשה, מדובר בשתי מחלקות ביזנס, בגדלים שונים. מקבלים ערכת פינוק שכוללת גרביים, כיסוי עיניים, מראת כיס, תמרוקים וקרמים שונים, אוזניות לבידוד רעשים. שמיכה עבה וכרית גדולה שמקבלים עם העלייה למטוס, תפריט עשיר עם רשימת יינות מרשימה (כולל למשל וויסקי שיבאס רגאל בן 18). בתפריט: צלעות בקר, מרק פטריות, סלמון מעושן ועוד.
עוד במחלקה: שקעי חשמל ו-USB, מיני בר אישי (לא מקורר) עם משקאות לא אלכוהוליים. מערכת הבידור כוללת יותר מ-4,500 ערוצי סרטים, סדרות ומוזיקה.
המושבים: 28 מושבים (מרווח 183 ס"מ) שעוצבו בהשראת מושבי היוקרה של רכבי מרצדס. המושבים הופכים למיטה, כמובן.
הפתעות ופינוקים נוספים: עוד לפני ההמראה מוגשת שמפניה, בערכת הפינוק מקבלים בושם מבית Bvlgari. בנוסף, יש אפשרות להזמנת נהג אישי אל ומנמל התעופה (בתשלום).
הטרקלין שלפני הטיסה: "טרקלין השמפניה" (Moët and Chandon) מציע כמה סוגי שמפניה לאל הגבלה, לצד מתאבנים של שפים שזכו בכוכבי מישלן.
מחיר: 2,885 דולר (מחלקת תיירים פלוס: 779 דולר).
תאריכים: 15 בדצמבר (חזרה ב-29 בדצמבר).

מחלקת עסקים של אמירייטס. יח"צ Emirates,
מחלקת עסקים של אמירייטס בבואינג 777-300ER/יח"צ Emirates
טרקלין אמירייטס בדובאי. ShutterStock
טרקלין אמירייטס בדובאי/ShutterStock
seperator
אל על. Shutterstock, עיבוד תמונה
אל על/עיבוד תמונה, Shutterstock

מטוס: בואינג 787 דרימליינר
מה במחלקת הביזנס: תאי אחסון אישיים, ערכות פינוק, מערכת בידור (מסך מגע של 16 אינטש) שמציעה 150 סרטים, מאות פרקי סדרות, 200 אלבומי מוזיקה, ספרי שמע ומשחקים שונים. בנוסף, שקעי הטענה למכשירים ניידים (חשמל ו-USB), אפשרות לבחור מבין כמה מצבי תאורה, מערכת שמע אישית עם מסך מגע ואפליקציות שונות. מוצעות מבחר של מנות לבחירה. את הארחות מלווים יינות ישראלים, לצד משקאות אלכוהוליים נוספים. יש גם תפריט קפה ייחודי.
המושבים: המושבים נפתחים למיטה של 198 ס"מ, והם מתכוננים באופן שמספק פרטיות רבה. בחלק מהמושבים ישנה מחיצה מודולרית.
הפתעות ופינוקים נוספים: ניתן לבקש את הארוחות במסלול "אקספרס", שבו כל המנות מוגשות יחדיו, או לבחור במסלול הגשה מפוצל, שבו כל מנה מוגשת עם סיום המנה שקדמה לה. לפני הטיסה, ניתן להתפנק בטיפול ספא (בתשלום).
הטרקלין שלפני הטיסה: נוסעי הביזנס מוזמנים לטרקלין המלך דוד בנתב"ג.
מחיר: 1,953 דולר (708 דולר במחלקת תיירים לייט).
תאריכים: 6 בדצמבר (חזרה ב-19 בדצמבר).

השקת מטוס בואינג 787 דרימליינר. יצרן, ניר בן טובים
בחלק מהמושבים ישנה מחיצה מודולרית. מחלקת העסקים בדרימליינר של אל על/ניר בן טובים, יצרן
השקת מטוס בואינג 787 דרימליינר. יצרן, ניר בן טובים
המושבים בבזינס של אל על נפתחים למיטה של 198 ס"מ/ניר בן טובים, יצרן
seperator

אז אחרי שקלול של כל הנתונים הנ"ל, מצאנו שהטיסה הכי מפנקת לתאילנד היא עם חברת איתיחאד איירווייס, שעוצרת קודם באבו דאבי, וממשיכה כל הדרך לבנגקוק. ראשית, המחיר שלה בביזנס הוא הכי זול, בתפריט יש גלידה ואלכוהול מובחר וייחודי ובעיקר הכי חשוב - מושבי מיטות של 190 ס"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully