וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדן ועד אילת: 9 מתחמי קמפינג על המים

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 10:10

(כמעט) בכל מקום בארץ שבו יש מים, תמצאו אוהלי קמפינג: מים סוף עד הכנרת, דרך חופי הים התיכון וכמובן - נחלי הצפון השווים. ויש גם הפתעה חינמית (באילת) שלא כולם מכירים

אומגה בכפר בלום/צילום: ניר יהב

האם אתם מחובבי הטבע הקשוחים שנזרקים בכל חור עם האוהל הפרטי שלכם גם בשיא הקיץ, או שאתם נמנים על עדיני הנפש, שמוכנים ללון בשטח רק בגלמפינג צמוד-מזגן? כך או אחרת, מצאנו לכם תשעה מתחמי קמפינג מומלצים לצד מקורות מים. כי עם או בלי מזגן, טבילה בשיא הקיץ היא מאסט עבור כולם.

"קיץ 10" חוזר: הורידו את אפליקציית וואלה! וקבלו אטרקציות לכל המשפחה ב-10שקלים

בלום וילג', כפר בלום

בלום וילג', הסמוך לגדות הירדן, הוא מתחם קמפינג וגלמפינג מושקע בכפר בלום, מה שאומר שתוכלו גם ללון בטבע וגם להתעורר הישר לשיט קיאקים ושאר האטרקציות. במתחם 85 אוהלים משפחתיים, כמחציתם ממוזגים. אוהלי הגלמפינג כוללים מקרר, נקודות חשמל ותאורה. לכל אוהל יש דק עם פינת ישיבה, ובמקום יש שירותים, מקלחות, נקודות מנגל, מטבח מרכזי ועוד.
מחירים: 1,290 שקלים לאוהל (עד 5 לנים) עם מזגן, כולל האטרקציות, 790 שקלים ללא האטרקציות, 790 שקלים לאוהל רגיל עם אטרקציות, 460 שקלים ללא אטרקציות. ניתן להביא אוהל פרטי מהבית (75 שקלים לאדם).
לדעת עוד: www.kayaks.co.il

עוד בוואלה!

פינוק על המים: הגלמפינג החדש על נהר הירדן

לכתבה המלאה
כפר בלום וילג' ווילג'. גלעד שושן,
ללון בטבע וגם להתעורר הישר לשיט קיאקים. בלום וילג'/גלעד שושן

קמפינג מטיילים דפנה

רשת "מלונות מטיילים" השיקה מתחם קמפינג בקיבוץ דפנה, על גדות נחל דן. במתחם יש שירותים ומקלחות, תאורה, מטבחון משותף עם תאי קירור וכיריים, נקודות מנגל ועוד. האוהלים - 60 במספר - מיועדים לזוגות ומשפחות, ובהם מזרנים. לכל אוהל יש נקודת חשמל משלו ושולחן פיקניק צמוד.
מחירים: זוג ושני ילדים ב-380 שקלים. מחיר לארבעה עם ארוחת בוקר: 617 שקלים.
לדעת עוד: www.travelhotels.co.il

קמפינג ארץ דפנה. מלון מטיילים,
לישון על גדות נחל דן. קמפינג ארץ דפנה/מלון מטיילים

חניון ירוק, בית הלל

מתחם הקמפינג סמוך לנחל שניר (חצבאני) - עניין של 4-3 דקות הליכה בלבד. הוא כולל שירותים ומקלחות, תאורה היקפית, נקודות להטענת טלפונים, נקודות מנגל, ברזיות, מזרנים להשכרה (15 שקלים ללילה) ועוד.
מחירים: 85 שקלים לאדם ללילה (מגיל 3).
לדעת עוד: "קמפינג חניון ירוק" בפייסבוק.

מטיילים בנחל שניר 30 בספטמבר 2018. שרון גולן הרשקוביץ רשות הטבע והגנים, רשות הטבע והגנים
מהקמפינג למים זה 4-3 דקות הליכה בלבד. מטיילים בנחל שניר/רשות הטבע והגנים, שרון גולן הרשקוביץ רשות הטבע והגנים

חורשת טל

אחד ממתחמי הקמפינג המוכרים והאהובים בגליל, ובו מרחב גדול (כ-700 דונמים) עם מדשאות, פלגי מים, מקומות מוצלים לפיקניק וגם בריכה שניזונה, כמו פלגי המים שמצויים באתר, מנחל דן. במקום תמצאו ברזיות, שירותים, מקלחות, תאי קירור, מזנון, חיבור לחשמל ועוד.
מחירים: לינה באוהל פרטי שלכם c-65 שקלים למבוגר, 50 שקלים לילד. לינה באוהל קמפינג משפחתי ב-90 שקלים למבוגר, 75 שקלים לילד.
לדעת עוד: www.parks.org.il/camping

קמפינג חורשת טל. יניב כהן, רשות הטבע והגנים
מדשאות, פלגי מים ומקומות מוצלים לפיקניק. קמפינג חורשת טל/רשות הטבע והגנים, יניב כהן

החוף הירוק - חוקוק

אחד ממתחמי הקמפינג היותר נעימים בכנרת. זהו חוף ציבורי (עם שירותי הצלה) נקי ומטופח שבו אסורה השמעת מוזיקה קולנית והבערת מנגלים. לצד מתחם קמפינג, הכולל שירותים ומקלחות, ישנו אזור משחקים עם מתקנים לילדים. במקום שלושה אזורי קמפינג לאוהלים רגילים, מתחם VIP שבו אוהלים עם מזגנים ומתחם גלמפינג עם מזגנים.
מחירים: ארבעה לנים ב-400 שקלים לקמפינג, 600 שקלים לאוהל עם מזגן ו-1,000 שקלים לקמפינג VIP בקרוואן עם מזגן.
לדעת עוד: www.greenbeach.co.il

חוף חוקוק בכנרת. טלי בר,
חוף ציבורי (עם שירותי הצלה), נקי ומטופח. חוף חוקוק בכנרת/טלי בר

גן לאומי מעיין חרוד

בגן הלאומי שבעמק בית שאן, הלוא הוא עמק המעיינות, תמצאו מדשאות ענק וכן בריכות שכשוך ופלגי מים שבהם ניתן לטבול. זאת לצד נוף נהדר של רחבי העמק, הנגלה מנקודת תצפית גבוהה, ליד בית חנקין. חניון הלילה מציע שירותים ומקלחות, תאורה, נקודות חשמל, שולחנות פיקניק, נקודות הדלקת אש ועוד.
מחירים: לינה באוהל פרטי שלכם -65 שקלים למבוגר, 50 שקלים לילד. לינה באוהל קמפינג משפחתי ב-90 שקלים למבוגר, 75 שקלים לילד.
לדעת עוד: www.parks.org.il/camping

חניון לילה מעיין חרוד. רשות הטבע והגנים
מדשאות ענק ובריכות שכשוך. קמפינג מעיין חרוד/רשות הטבע והגנים

גני חוגה, עמק המעיינות

עוד בעמק המעיינות: פארק המים הפופולרי גני חוגה, שבו אגם מרכזי ופלגי מים, לצד מדשאות רחבות ידיים. במקום פועל חניון לילה שבו שירותים ומקלחות, מזנון, תאורה, מקררים להשכרה ועוד. תוכלו גם להזמין לינה באוהלי יורט גדולים וממוזגים.
מחירים: לינת קמפינג ובילוי יום בפארק ב-88 שקלים לאדם. לינה באוהלי יורט ממוזגים: החל מ-440 לאוהל יורט מיני משפחתי.
לדעת עוד: www.huga.co.il

גני חוגה. טל-פז,
אגם מרכזי ופלגי מים. גני חוגה/טל-פז

אכזיב על הים

בחוף אכזיב שבגליל המערבי ממתין לכם מתחם קמפינג וגלמפינג "אכזיב על הים - מתחם הים", שבו חלק מהאוהלים הגדולים ממוקמים בקו ראשון מול הים. כל אוהל מצוי בשטח של 20 מ"ר, ולו במת עץ משלו. בכל במה יש נקודת חשמל ופינת ישיבה. המתחם כולל מטבח מרכזי, נקודות מנגלים וכן אטרקציות ימיות בתשלום.
מחירים: אוהל גלמפינג לארבעה במתחם הים: 1,300 שקלים. יש תוספת לאוהל הקו הים. מחיר במתחם החורשה: 890 שקלים לארבע נפשות.
לדעת עוד: www.weekendtop.co.il/achziv-on-sea_insideglam

חוף אכזיב. יח"צ,
חלק מהאוהלים הגדולים ממוקמים בקו ראשון מול הים. קמפינג אכזיב על הים/יח"צ

חופי אילת

חופשה באילת בחינם? לא רבים מודעים לעובדה שבחלק מחופי אילת ניתן ללון באוהל פרטי לגמרי בחינם. באתר האינטרנט של העירייה מצוין כי ישנם שני קטעים עיקריים שבהם תוכלו ללון באוהל (אך לא יותר משבוע ימים). הראשון הוא קטע החוף הדרומי שמשתרע מחוף המגדלור ועד חוף סנובה, והשני הוא קטע החוף הצפוני - באזור חוף מפרץ השמש וחוף תאילנד. אך שימו לב שבקטע הצפוני, הלינה לא מותרת ממש על קו המים, אלא בחניוני לילה ייעודיים. בקטע הדרומי, תולו ממש לישון ליד המים. בחלק מהחופים ניתן לשכור שנורקלים וציוד ימי נוסף, ובחלקם יש מקלחות ושירותים.
לדעת עוד: www.eilat.muni.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully