וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

500 שקל ללילה: מצאנו את השילוב המנצח של צימר ומלון בגליל

לא חסרים מקומות ללינה בצפון, אבל נראה שה"ווילג' מלון מטיילים על הירדן" מציע משהו שקשה לסרב לו: מיקום אידיאלי על הירדן, ארוחת בוקר מצוינת, בקתות עץ ומחיר של כ-500 שקלים לזוג ללילה. ממש הכלאה של צימר זוגי עם מלון משפחתי

הווילג' מלון מטיילים על הירדן/צילום: זיו ריינשטיין, עריכה: אביב ארגז

ככל שעובר הזמן ומתחמם, הופך אזור הצפון למבוקש מאוד עבור משפחות ומטיילים, שמחפשים איפה לשים את הראש בסופ"ש, ולפעמים באמצ"ש, כשהמטרה בדרך כלל - אתר שיש בו מים, לא משנה אם זה נחל, מעיין, מפל מטפטף או בריכה באיזה קיבוץ נידח. אחר כך כבר נדאג איפה לישון, אבל קודם כל - שיהיה איזה משהו מצנן לטיול.

ולא רבים הם האתרים שבהם גם תמצאו מקורות מים וגם לא יקרעו אתכם במחיר. וכזה הוא הווילג' מלון מטיילים על הירדן - אחד מחמשת המלונות של רשת מלונות מטיילים בצפון. המלון שמכיל 72 בקתות עץ, שוכן ממש על הירדן בסמוך לקיבות שדה נחמיה - המקום שבו גם מתלכדים הבניאס והשניר לכדי נהר אחד - הירדן. מעבר לכך, בתקופה הקיץ (מיום העצמאות למעשה) פועלת במתחם המלון בריכה. אז סימנו וי על נושא המים. עכשיו נשאר המחיר.

הווילג' מלון מטיילים על הירדן. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
יותר מ-70 בקתות נעימות צמודות לירדן. בקתה בווילג' מלון מטיילים על הירדן/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
הווילג' מלון מטיילים על הירדן. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
תחושה של כפר נופש הולנדי. מתחם הקבלה וחדר האוכל במלון/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

הצפון בכף ידכם

בווילג' ישנן 72 בקתות עץ למשפחות וזוגות, ואפילו וילה משפחתית גדולה אחת - וכולן מקנות תחושה של צימר סביר בהחלט למחיר שתשלמו על לילה בהן. כך למשל, סופ"ש של שני לילות (חמישי-שבת) לזוג יעלה בחודש יוני 1,350 שקלים, כולל ארוחת בוקר מצוינת (שנגיע אליה מיד). בחודש מאי כבר אין סופ"שים פנויים (מעבר לליל מוצ"ש), אבל אם תבחרו לבוא ללילה באמצע השבוע, אזי תשלמו החל מ-540 שקלים לזוג ופחות מ-500 שקלים אם תסכימו ללון מעל לקבלה וחדר האוכל - בהחלט לא רע יחסית לשאר בתי האירוח והמלונות בארץ, בטח לא בלוקיישן שמבטיח לכם את הגולן, הגליל העליון והכנרת במרחק טיול כוכב של חצי שעה.

והלוקיישן, ככתוב, מצוין. מעבר לאין ספור האופציות שטומן האזור, ומידע עליהן אפשר לקבל בקבלה בדף האטרקציות שמחולק לאורחים, כמו קייקים בכפר בלום או חדר בריחה בקיבוץ להבות הבשן ואחרות, ניתן ליהנות גם מהנחות במסעדות האזוריות, כשרות ושאינן כשרות, מתוקף היותכם אורחי המלון. מה רע?

נהר הירדן ליד קיבוץ שדה נחמיה. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
יציאה דרך פשפש תביא אתכם לירדן. כליל החורש מסיים פריחתו בסגול/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
חדר אוכל הווילג' מלון מטיילים על הירדן. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
יש בו כל מה שצריך לארוחת בוקר. חדר האוכל בווילג'/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

דקת הליכה לנהר הירדן

אבל אם תרצו להישאר קרובים, הווילג' מספק לא מעט עיסוקים גם לעצלנים שבינינו. המדשאות הרחבות והירוקות, כולל מגרש הכדורגל, הן מצע נהדר למשחקי כדור והעפת עפיפונים, פינות הסתלבט ליד כל בקתה, כמו גם מנגל צמוד, מבטיחות שתידבקו לא מעט לבקתה שלכם ובעיקר הפשפש המקסים מאחורי הבקתות שמאפשר גישה ישירה של דקת הליכה לירדן.

הנהר שהתמלא במלוא אונו השנה, זורם בימים אלה לצד פריחת כליל החורש הסגולה ושאר פרחי האביב, מה שמקנה לו מראה נהדר למטיילים לאורכו. השביל הקליל והדי קצר שיוצא מהווילג', הוא אופציה גם לטיול שלא מצריך יותר מדי מאמץ, אפילו עם עגלה סבירה שניתן לדחוף על עפר, וגם לביקור בכמה מפרצים קטנים שבהם ישנה גישה ישירה למים. כדאי גם לעלות על גשר יוסף הסמוך, העובר מעל לירדן ומאפשר גישה לגדה השנייה של הנהר בקיבוץ שדה נחמיה - יופי של פינות חמד תמצאו שם.

מפגש נחל שניר עם נהר הירדן ליד קיבוץ שדה נחמיה. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
והרי הוא הירדן. מפגש נחל שניר והבניאס ליד קיבוץ שדה נחמיה/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
הווילג' מלון מטיילים על הירדן. זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין
הספות במיני סלון הופכות למיטות ילדים/זיו ריינשטיין, זיו ריינשטיין

תשקיעו את הכסף על החוויה, פחות על הלינה

מעבר לטבע שבו טובל המלון, הפסיליטיז שהוא מציע די טובים. נתחיל בארוחת הבוקר המצוינת שלא כוללת יותר מדי דברים, אבל בדיוק מה שצריך: ג'חנון חם בימי שבת, מגוון של חמישה סלטים, כמה מעדנים לילדים ומבוגרים, פלטת גבינות טובות, לחמניות טריות ומיץ עם צבע מאכל בטעם של תפוז ולימון.

מעבר לכך, בלובי הקטן במלון תוכלו להצטייד (בתשלום) בשתייה קלה ובירות ויין. עם זאת, הלובי הזה הוא גם המקום היחיד (חוץ מהבריכה) שבו תוכלו לגלוש על רשת ה-Wi-Fi של המלון, אז קחו בחשבון שבחדרים אתם נתונים לחסדי הלוויין הממומן. מעבר לכך, כל בקתה כוללת סלון זעיר שבו ספות הנפתחות למיטות ילדים (בתשלום נוסף), מטבחון קטן עם כיור ומקררון וכמובן קומקום חשמלי. בחדר האמבטיה תמצאו מקלחון מרווח ורצפה צבעונית ויפה, ומספר מגבות שיספיקו לכל אורח.

אז לא מדי פנסי, ועם זאת לא מדי פשוט - בדיוק מה שצריך גם כדי לישון טוב וגם ליהנות ממה שיש לצפון להציע. הכי חשוב שתשקיעו את הכסף שלכם באטרקציות והחוויה, ופחות בלינה - וזה כנראה בדיוק מה שעומד לנגד עיניה של רשת המלונות הצפונית הזו.

הכותב היה ארוח של ווילג' מלון מטיילים על הירדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully