וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראייר מסתערת על איי יוון: תטוס לתשעה יעדים שונים, וגם לזנזיבר

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 19:18

היוונים פתחו במבצע חיסונים לתושבי האיים כדי שהתיירים יוכלו לנפוש בבטחה, אז ישראייר תפעיל טיסות לקורפו, לפקדה, קוס ועוד 6 יעדים ביוון, בנוסף לטיסות לזנזיבר בסוף אפריל. גם אל על וארקיע מחדשות קווים לאירופה

חופשה בזנזיבר בטנזניה/צילום: זיו ריינשטיין

יוון היא היעד הלוהט של הקיץ עבור תיירים מישראל, כך לפחות חושבות חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות, שלא מפסיקות לפמפם את מדינת האיים.

הפעם זו חברת ישראייר, שממשיכה לפתוח יעדים חדשים לקיץ, ולכבוד מבצע החיסונים שמתקיים בימים אלה ביוון, הודיעה היום (חמישי) כי היא מסתערת על האיים היוונים ותפעיל טיסות לאתונה ולשמונה איים יווניים.

כזכור, פירסמנו השבוע שחברת קשרי תעופה תפעיל (באמצעות ארקיע) טיסות לחצי האי פיליון ביוון החל מיוני, ריינאייר פותחת הקיץ קו מתל אביב לסנטוריני וגם וויזאייר פותחת קו מתל אביב לזקינטוס וקורפו.

ישראייר, שתפעיל טיסות לדוברובניק שבקרואטיה, מוסיפה עתה את יוון לרשימת האבי-קיץ שלה, ותפעיל לקורפו שלוש טיסות שבועיות החל מאמצע מאי, מחיר כרטיס טיסה יעלה החל מ-250 דולרים, לאי מיקונוס שלוש טיסות שבועיות, בימים ראשון שלישי וחמישי החל מה-17.6 ומחיר כרטיס טיסה החל מ-250 דולר, לחאניה שבכרתים בימי שני ושישי החל מ-240 דולרים לאדם החל מ-21.5, לסנטוריני טיסה שבועית בימי רביעי ומחיר הטיסה יעמוד על החל מ-200 דולר לאדם, ללפקדה ולקוס שתי טיסות שבועיות כשהמחיר יעמוד על החל מ-280 דולר. יעדים אלו מתווספים לאתונה, רודוס וסלוניקי שהטיסות אליהם נפתחו בימים אלו.

האי קוס יוון. ShutterStock
האי קוס ביוון/ShutterStock

אפריקה מישהו?

יעד נוסף שייפתח לישראלים בסוף החודש, הוא האי האקזוטי זנזיבר שנחשב ליעד נקי מקורונה. מתחילת המגפה התגלו רק 509 מקרי קורונה בטנזניה.

החל מה-28 באפריל ישראייר תטוס לאי שבאוקיינוס ההודי, שבשנים האחרונות התברג כאחד היעדים המבוקשים על ידי התייר הישראלי בזכות מזג האוויר הנעים לאורך כל השנה ופעילויות לחובבי טבע, לאוהבי ספורט ימי ואסטרים לצד חופשת בטן גב. החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות ומחיר כרטיס טיסה יעמוד על החל מ-444 דולר.

עוד בוואלה!

בטן-גב בשילוב ספארי: השילוב המנצח של טנזניה

לכתבה המלאה
חוף בזנזיבר. ShutterStock
שתי טיסות שבועיות לטורקיז הזה שבאוקיינוס ההודי. זנזיבר/ShutterStock

גם אל על וארקיע מחדשות טיסות

בתוך כך, בדומה לישראייר, גם ארקיע הודיעה היום (חמישי), שתפעיל טיסות לדוברובניק שבקרואטיה החל מה-23 באפריל בימי שני ושישי. החברה תשווק גם חבילות נופש במחיר של 449 דולרים לאדם, כולל מלון וטיסות. בנוסף, תטוס ארקיע לבלגרד מה-23 באפריל בימי שני ושישי. מחירי חבילות של טיסה ומלון יתחילו ב-399 דולרים לאדם.

גם אל על מרחיבה את רשת הנתיבים שלה, לאחר שהודיע השבוע כי תחדש את הקו לטביליסי שבגיאורגיה, ותפתח קווים לבלגרד (3.5) החל מ-234 דולרים, לסופיה (19.4) החל מ-181 דולרים, פאפוס (15.4) החל מ-129 דולרים, רודוס (4.5), כרתים (3.5) וסלוניקי (2.5) כולם החל מ-149 דולרים. לוח הטיסות תקף עד סוף יוני, ולפי החברה בהמשך יעודכן לוח טיסות לחודשי הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully