וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי רצפה ליוון הקיץ: ריינאייר פותחת קו מתל אביב לסנטוריני

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 14:51

חברת הלואוקוסט האירית מודיעה על קו חדש בין תל אביב לאי היווני סנטוריני, שיפעל מיולי ועד סוף אוקטובר. המחירים שמצאנו באתר עומדים על 30-20 אירו לכיוון. וגם: וויזאייר משיקה קו למיקונוס

חופשה בסנטוריני/צילום: ליהי שורש

ריינאייר הודיעה על קו חדש שייחבר בין תל אביב לאי היווני סנטוריני, כחלק מלוח הטיסות שלה לקיץ הקרוב. הקו החדש יושק ב-3 ביולי ויופעל פעמיים בשבוע, ויסתיים ב-30 באוקטובר, כך שהחברה מתכוונת לכלול גם את חופשת חגי תשרי של הישראלים. הטיסות יופעלו בימים שלישי ושבת משני היעדים.

"הצרכנים הישראלים יכולים כעת להזמין מפלט קיץ, לטוס במחירים הנמוכים ביותר ועם האפשרות לנצל את דמי השינוי האפסיים של ריינאייר במידה ויהיה להם שינוי בתוכניות", אמר בהודעה מנהל המסחר של ריינאייר, ג'ייסון מק'גינס.

בבדיקה שערכנו היום (חמישי) באתר החברה, מצאנו כרטיסים מוזלים מאוד. כך למשל, טיסה לסנטוריני ב-13 ביולי תעלה 29 אירו לכיוון, בעוד החזור יעלה לאדם 34 אירו, ובסך הכל 63 אירו הלוך-חזור. כנ"ל גם הפוך: ישנם מחירים שגבוהים יותר, אולם מדובר ב-20-10 אירו בלבד, תלוי בתאריך.

ריינאייר פותחת קו מת"א לסנטוריני. צילום מסך, אתר רשמי
63 אירו הלוך-חזור לסנטוריני. מחירי טיסות מתוך אתר ריינאייר, היום/אתר רשמי, צילום מסך
סנטוריני , יוון. ShutterStock
מיולי הקרוב זה יקרה. סנטוריני בטיסה ישירה/ShutterStock

עם וויזאייר למיקונוס

מכיוון שההגבלות בנוגע למגיפת הקורונה משתנות מעת לעת, תאפשר חברת הלואוקוסט האירית לנוסעיה לשנות את תאריכי הטיסה פעמיים ללא תשלום בכל ההזמנות בקווים החדשים עד ה-31 באוקטובר.

בתוך כך, חברת הלואוקוסט ההונגרית, וויזאייר, הודיעה על פתיחת קו מתל אביב לאי היווני מיקונוס ב-11 ביוני השנה. היעד מצטרף לקווים נוספים ביוון - רודוס, כרתים וסנטוריני - שעליהם הודיעה החברה כי תטוס מיוני השנה. וויזאייר תפעיל שתי טיסות שבועיות (בימים שני ושישי) למיקונוס במחיר של החל מ-199 שקלים. כזכור, כפי שפורסם בוואלה! בחודש שעבר, וויזאייר על פתיחת קו בין נתב"ג ללרנקה שבקפריסין.

עוד בוואלה!

זה מה שמחכה לישראלים שיגיעו לנפוש ביוון השנה

לכתבה המלאה
מלון קאבו טאגו מיקונוס. אתר המלון, מערכת וואלה! NEWS
מלון "קאבו טאגו" במיקונוס/מערכת וואלה! NEWS, אתר המלון

מצפים לכ-700 אלף ישראלים הקיץ

מומחה התעופה והתיירות, יוסי פישר, מסביר שלפי הערכות יוון תקבל אליה בקיץ הקרוב 700-600 אלף ישראלים. "מדובר בכמות טיסות מטורפת למדינה הקרובה, והיוונים פותחים את הטיסות לישראל ראשונות כבר ב-15 באפריל כפיילוט לפני הפתיחה הכללית ב-1 במאי. מבחינתם, ישראל היא היעד המרכזי בעונת התיירות הקרובה. הכל תלוי כמובן בקורונה".

פישר מוסיף, שהערך המוסף שמשאירים התיירים הישראלים ביוון, גדול פי כמה מהערך המוסף של הגרמנים, האנגלים וגם הרוסים. "הישראלים יוצאים" אוכלים במסעדות, שותים בברים ועורכים קניות", הוא מוסיף. "האחרים מתרכזים במלונות ולא מוצאים כמעט כספים מעבר לחבילות הכל כלול". לדבריו, חברות הלואוקוסט יפתחו טיסות לכמה שיותר יעדים מישראל ליוון. "אין להם הרבה שימוש בתוך אירופה כי רובה הגדול של האוכלוסייה עדין לא מחוסנת. עדיף להן לטוס מפה החוצה", הוא אומר.

ריינאייר פתחה את מכירת הכרטיסים לקו תל אביב-סנטוריני במחיר נמוך באתרה, שיהיה יפה עד חצות ביום ראשון, 21 במרץ.

סנטוריני יוון. ליהי שורש, מערכת וואלה! NEWS
ריזורט בסנטוריני/מערכת וואלה! NEWS, ליהי שורש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully