וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעד חדש לקיץ: חצי האי פיליון ביוון

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 11:48

אחד היעדים המוכרים ביוון שאליו היה צריך לקחת בדרך כלל הפלגה מאי אחר, יהיה נגיש לישראלים בטיסה ישירה החל מיוני הקרוב. הכירו את חצי האי פיליון ביוון, שמציע חופי טורקיז, קולינריה מגוונת, נופים ירוקים ומים מינרליים ששותים מהטבע

לפקדה, יוון/צילום: גל סלונימסקי, עריכה:עמית שמחה

עוד ועוד יעדים נפתחים מישראל ליוון לקראת הקיץ, והפעם חצי האי פיליון ביוון, שנחשב אתר פופולרי לנופשי הבטן-גב, ההפלגות וחובבי ערי הקיט הקטנות שבמדינה.

את היעד משווקת סוכנות הנסיעות קשרי תעופה, והטיסה הראשונה תמריא ב-26 ביוני השנה. החברה תפעיל באמצעות ארקיע טיסה ישירה שבועית של כשעה ו-50 דקות, לעיר הנמל וולוס שבחצי האי פיליון. מחיר טיסה בלבד יעמוד על החל מ-425 דולרים לאדם, כולל מזוודה. חבילה הכוללת טיסה+מלון חמישה כוכבים לשבעה לילות תעלה החל מ-870 דולרים לאדם.

חצי האי שהפך פופלרי ביותר בשנים האחרונות למטיילים הישראלים, מציע מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות. מצד אחד הר פיליון עם מסלולי ההליכה בטבע, מסלולי האופניים ופארקי חבלים, ומנגד מורדותיו עם חופי הפלא עם מי הטורקיז.

חצי האי פיליון ביוון. Shutterstock, ShutterStock
החל מ-425 דולרים לאדם. חוף מילופוטאמוס בחצי האי פיליון/ShutterStock, Shutterstock
חוף ים, חצי האי פליון, יוון. ShutterStock
שעה ו-50 דקות טיסה מישראל. חצי האי פיליון ביוון/ShutterStock

ארבע שעות נסיעה מאתונה

חצי האי פיליון שנמצא בחלקו הצפון-מזרחי של יוון, שוכן במרחק של ארבע שעות נסיעה מאתונה או 2.5 שעות מסלוניקי. במרכז חצי האי מתנשא לגובה של 1,470 מטר הר פיליון (שעל שמו קרוי חצי האי) והוא שופע בטבע, עצים ירוקי עד, עשיר בנחלים ובמי נביעות טבעיים, שמאפשרים למקומיים באזור לשתות ישירות ממי הנביעות עשירי המינרלים.

על ההר ולמרגלותיו שוכנים כפרים ציורים עשירים בגפנים, עצי לימון ומטעי תפוחים מהזן המקומי וכמובן בטברנות ובוסתנים. פיליון ידועה גם בקולינריה הייחודית המגוונת והעשירה יותר מבכל אזור אחר ביוון.

חוף Fakistra בחצי האי פליון ביוון. Shutterstock, ShutterStock
חוף Fakistra בחצי האי פליון/ShutterStock, Shutterstock

חופים מומלצים בפיליון

החופים בחצי האי פיליון מהממים ביופיים וידועים במים צלולים ובצבע טורקיז שלהם, נקיים במיוחד ונעימים לרחצה.

החופים והכפרים הססגוניים מהווים מוקד משיכה. אחד מהם הוא הכפר דמוכרי (Damouchari), ששימש כלוקשיין מרכזי בצילומי הסרט "מאמה מיה". החופים בצד המזרחי של חצי האי מהווים מוקד משיכה בימי רוח גם לגולשי גלים, וניתן למצוא מספר בתי ספר לגלישה באזור.

סמנכ"ל קשרי תעופה ניר מזור, אמר: "פיליון היא מה שניתן לכנות, 'יוון למביני עניין', מפתיעה, עשירה ומרתקת. הבחירה שלנו להפעיל טיסה ישירה ליעד נובעת מהרצון להנגיש את היעד שהפך ממילא לפופולרי ביותר בשנים האחרונות לישראלים, ובכך לחסוך זמני נסיעה מיותרים שהיו נדרשים עד כה. הקיץ נפעיל ליוון לא פחות מתשעה יעדי טיסה כדי לספק את הביקוש הגבוה של ישראלים לנופש באיי יוון".

  • עוד באותו נושא:
  • יוון
  • איים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully