וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתל אביב לזקינטוס וקורפו: טיסות הלואוקוסט החדשות לקיץ

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 16:23

חברת הלואוקוסט ההונגרית Wizz Air הודיעה שהיא מרחיבה את יעדיה מתל אביב ליוון, ובנוסף לקווים לרודוס, כרתים, סנטוריני ומיקונוס, היא תטוס מיוני הקרוב גם לזקינטוס וקורפו

קניון ונהר נסטוס ליד קסאנטי יוון/צילום: יוסי פישר

לאחר שהודיעה מוקדם יותר החודש כי היא פותחת קו מתל אביב למיקונוס ביוון, הודיעה היום (רביעי) חברת הלואוקוסט ההונגרית Wizz Air כי היא משיקה שני קווים נוספים מתל אביב למדינת האיים: זקינטוס וקורפו.

הקווים החדשים מתווספים לארבעת הקווים שכבר השיקה החברה במהלך החודש ליוון, בהם רודוס, כרתים, סנטוריני וכאמור, מיקונוס. הקו לקורפו יחל לפעול ב-12 ביוני והקו לזקינטוס ב-13 ביוני. הטיסות לקורפו יתקיימו בימים שלישי ושבת, ואילו הטיסות לזקינטוס יופעלו בימים חמישי וראשון. לפי החברה, המחירים יחלו מ-199 שקלים לכיוון, לא כולל כבודה והושבה, וניתן לרכוש אותם כבר מעתה באתר ובאפליקציית החברה.

אוניות עוגנות במפרץ באי היווני קורפו, יוון. ShutterStock
אוניות עוגנות במפרץ באי היווני קורפו, יוון/ShutterStock

בנוסף לקווים מישראל, וויזאייר מרחיבה את פעילותה בקיץ גם מיעדים נוספים ומוסיפה קווים חדשים ליוון וקרואטיה גם מפולין, סופיה, בלגרד, ליטא ועוד.

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה: "אנו בוויזאייר מוסיפים היום יעדי קיץ נוספים לרשת הקווים שלנו בישראל עבור הישראלים, כדי שיוכלו לתכנן בשקט את חופשות הקיץ שלהם באיי יוון השונים. כמו בכל טיסותיה,וויזאייר מקפידה על מדיניות יישום כל אמצעי ההיגיינה, לשמירה על בריאות ובטיחות הנוסעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully