וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2021 תרשום שיא: 2.6 מיליון יטוסו בין ישראל לארה"ב

יותר ויותר קווי תעופה נחנכים בין תל אביב לערים שונות בארה"ב, ועל פי התחזיות צפויים להימכר כ-2.6 מיליון מושבים השנה, מה שיהפוך את 2021 לשנה הטובה ביותר מבחינת מספר הטסים בין ישראל לארה"ב

מטוס יונייטד איירליינס/יח"צ, טריוואקס

למרות מה שקרוי "השנה האבודה" (הלוא היא 2020), מסתבר שיש סיבה לאופטימיות בכל הקשור למספר הטיסות הצפוי בין ישראל וארצות הברית בשנת 2021. אתר התעופה Anna Aero מדווח כי השנה אנו צפויים לחזות ב-12 קווים שונים בין שני היעדים - מספר כפול מזה שהיה בתחילת העשור הקודם.

על פי התחזיות, בסך הכל צפויים להימכר כ-2.6 מיליון מושבים השנה, מה שיהפוך את 2021 לשנה הטובה ביותר מבחינת מספר הטסים בין תל אביב לצפון אמריקה. רק לשם השוואה, מספר זה גדול ב-36 אחוזים לעומת שנת 2011.

שדה תעופה JFK טרמינל. ShutterStock
רוב הטיסות בין ישראל וארה"ב ינחתו כאן. שדה התעופה JFK בניו יורק/ShutterStock

אל על - החברה עם הכי הרבה מושבים לארה"ב

חברת אל על היא עדיין בעלת הנתח הגדול ביותר מבחינת מספר המושבים בין שני היעדים - צפי של קרוב ל-1.2 מיליון בשנת 2021, וזאת בתשעה קווים שונים. כך, היא אחראית על 45 אחוזים ממספר המושבים.

נוסף על כך, כאשר משווים את צפי 2021 לנתוני שנת 2019 (שנת 2020 כאמור אינה רלוונטית להשוואה, בשל משבר הקורונה), עולה כי תירשם עלייה של תשעה אחוזים במספר המושבים בין תל אביב ליעדים כשיקגו, דאלאס, וושינגטון ולאס וגאס. עלייה נאה נרשמת גם במספר המושבים אל ניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי.

עוד בוואלה!

יונייטד איירליינס תפעיל טיסות בין שיקגו לתל אביב

לכתבה המלאה
אמריקן איירליינס. Shutterstock, ShutterStock
פותחת קו ממיאמי לתל אביב ביוני השנה. אמריקן איירליינס/ShutterStock, Shutterstock

ועדיין, ניו יורק בראש

חברת התעופה האמריקנית יונייטד, חוזרת לטוס לישראל השנה במלוא המרץ, עם שלושה קווים חדשים: טיסה יומית מניו יורק (החל מ-6 במאי), שלוש טיסות שבועיות ממיאמי (החל מ-4 ביוני) ושלוש טיסות שבועיות מדאלאס (החל מ-31 באוקטובר).

גם חברת אמריקן איירליינס הכריזה בשבוע שעבר על קו ישיר בין מיאמי ותל אביב, שיפעל שלוש פעמים בשבוע החל מ-4 ביוני.

על פי צפי מעניין נוסף, רוב הטיסות בין שני היעדים יפקדו את נמל התעופה JFK בניו יורק. מדובר ב-894,000 מושבים, עם נתח של 35 אחוזים מסך הטיסות. זוהי עלייה של 27 אחוזים בהשוואה לשנת 2019. אחת הסיבות לכך היא התחזקותה של חברת התעופה האמריקנית דלתא. היא תהיה אחראית על 362,000 מושבים בשנת 2021, ובקיץ הקרוב יהיו לה 14 טיסות שבועיות אל ומתל אביב.

בסך הכל, בקיץ הקרוב יהיו עד 11 טיסות ישירות יומיות בין ניו יורק ותל אביב (שבע מהן מ-JFK והשאר - מניוארק).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully