וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על בצרות, אז אמריקן איירליינס פותחת קו מניו יורק לתל אביב

16.7.2020 / 20:32

חברת התעופה האמריקנית, שהפעילה בעבר טיסות מניו יורק ופילדלפיה לתל אביב, מנצלת את אי הוודאות הכלכלית של אל על והודיעה על פתיחת קו בין JFK לתל אביב בקיץ הבא. בשבוע שעבר יונייטד "תפסה" את הקו של אל על לשיקגו

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

(בווידאו: דיסני עם מסיכה: נפתח פארק השעשועים המפורסם של ארה"ב)

בעוד אל על הודיעה היום (חמישי) על הארכת הפסקת הטיסות שלה עד סוף אוגוסט, חברת התעופה אמריקן איירליינס מודיעה על פתיחת קו טיסות בין ניו יורק לתל אביב בקיץ הבא.

חברת התעופה האמריקנית, שהפעילה בעבר טיסות לישראל לניו יורק ולפילדלפיה, תטוס בין נמל התעופה JFK לנתב"ג כחלק משותפותה עם חברת ג'ט בלו איירווייס (JetBlue Airways) בכמעט 200 קווים, ותספק טיסות-המשך בשדה התעופה של בוסטון (לוגאן) ושלושת נמלי התעופה הגדולים של ניו יורק.

אמריקן נחשבת לאחת מחברות התעופה הגדולות בארה"ב ובעולם, ונראה שהיא מנצלת את הוואקום ואי הוודאות הכלכלית שמשאירה בימים אלה אל על, ששלטה בקווים שבין ישראל וארה"ב. כיום הפכה יונייטד איירליינס לחברת התעופה הגדולה שטסה בין שתי המדינות, ורק בשבוע שעבר דיווחנו בוואלה! תיירות שהיא תפעיל טיסות בין שיקגו לתל אביב בספטמבר הקרוב - קו שאל על היתה אמורה לפתוח במרץ השנה.

יונייטד המשיכה לטוס בין תל אביב לניוארק שבניו ג'רזי בתקופת הקרורונה, והחודש גם חודשו טיסותיה בקו סן פרנסיסקו-תל אביב שהופסקו בגלל הנגיף. בנוסף, יונייטד תחדש את טיסותיה לוושינגטון די.סי באוקטובר הקרוב.

אמריקן איירליינס. Shutterstock, ShutterStock
תתן פייט לאל על בקו על ניו יורק. אמריקן איירליינס/ShutterStock, Shutterstock

היסטוריה ארוכה בין אמריקן לישראל

אמריקן איירליינס הפעילה טיסות מפילדלפיה לתל אביב החל מ-2014, עת התמזגה עם יו. אס איירווייס, אולם הרומן נפסק ב-2016. לפני כשנה הודיעה החברה כי היא מתכננת לחזור לטוס לארץ בקיץ הזה, הפעם לעיר דאלאס שבסמוך אליה נמצא בסיס האם של החברה - דאלאס-פורת' וורת' (DFW), אולם ככל הנראה התוכניות להפעלת הקו הנ"ל יידחו לשנה הבאה.

לפני שני עשורים הפעילה אמריקן טיסות בקו תל אביב ניו יורק (JFK), לאחר שרכשה את חברת Trans World Airlines הידועה גם כ-TWA ב-2001.

הטיסות בקו החדש של אמריקן לישראל יופעלו ככל הנראה במטוס בואינג 787, דרימליינר, לאחר שצי מטוסי ה-767 הישן שלה יצא מפעולה.

בשבוע שעבר פירסמנו, שאמריקן איירליינס תשלם לנוסעיה לא לטוס עמה בתקופה הקורונה, וזאת כדי לשמור על מרווח נאות של 85 אחוזים מתפוסת המטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully