וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה חדשה מציעה: נסיעה ב-15$ משדה התעופה למנהטן

מיזם שיתוף נסיעה חדש מאפשר למגיעים לנמל התעופה לה-גוארדיה בניו יורק, להגיע לכל יעד במנהטן, ברוקלין או קווינס במחיר קבוע של 15 דולרים בלבד. כך זה עובד

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

בסרטון: כל מונית הרשומה כחוק בישראל יכולה לאסוף נוסעים מנתב"ג

מיזם חדש, שבימים אלו מבוצע כפיילוט בניו יורק, נועד לסייע לנוסעים היוצאים מנמל התעופה הבינלאומי לה-גוארדיה הן מבחינת מחירי הנסיעה לעיר והן מבחינת ההקלה על עומס התנועה באזור.

נמל התעופה משתף פעולה עם מפתחי אפליקציה לשיתוף נסיעות בשם Via, במטרה להציע לנוסעים הפוקדים את הטרמינלים C ו-D תעריפי נסיעה זולים יחסית. כך, מחיר הנסיעה מנמל התעופה אל כל נקודה ברחבי מנהטן, ברוקלין או קווינס יעמוד על 15 דולרים בלבד. מחיר נסיעה אל רובע סטטן איילנד או אל ברונקס, יהיה 20 דולר.

המחירים יהיו קבועים וניתן לשלם ישירות מתוך האפליקציה. עוד נמסר כי שעות הפעילות של הנסיעות הללו יהיו מדי יום מ-8:00 בבוקר ועד 1:00 בלילה.

כמו כן, הורדת הנוסעים תתבצע בצומת הקרוב ביותר ליעד שלהם, ובמרחק שלאר יעלה על שני בלוקים מיעדם.

מונית בשדה תעופה. ShutterStock
המחירים יהיו קבועים וניתן לשלם ישירות מתוך האפליקציה. מונית בשדה התעופה/ShutterStock

האפליקציה "משדכת" בין נוסעים

המיזם שקרוי LGA Connect, מאפשר לנוסעים להירשם לנסיעה כבר באזור איסוף הכבודה בטרמינלים, ובכך האפליקציה "תשדך" בין מספר נוסעים שיעדם דומה. הם אף ימצאו את עצמם יחדיו, באותו רכב.

הנרשמים לשירות יקבלו מיד מידע שיקל עליהם לזהות את הרכב שממתין להם ביציאה מנמל התעופה. בכל מקרה של בעיה או קושי, ניתן יהיה לפנות לסדרנים ייעודיים שיכוונו את הנזקקים לסיוע.

מעבר למחיר המוזל ולנוחות הרבה, מטרת המיזם החדש היא לצמצם את השימוש ברכב פרטי בצירי התנועה היוצאים מנמל התעופה לכיוון העיר.

המיזם הוא פרי יצירתה של חברת ‏Via הישראלית, שפיתחה ומנהלת מערכת הפעלה טכנולוגית לפתרונות תחבורה חכמים, דינמיים וגמישים שפועלים בהתאם לביקוש ולתנאי הדרך ומתאימים אותם לצרכי הנוסעים בזמן אמת. החברה שנוסדה על ידי דניאל רמות ואורן שובל, מפעילה את הטכנולוגיה שלה בכ-90 מקומות בכל רחבי העולם.

שיתוף הפעולה של חברת Via עם שדה התעופה לה גארדיה הוא ייחודי, אבל גם בערים אחרות שבהן יש שדות תעופה והחברה פועלת בהן, ניתן להזמין שירות דומה באמצעות אפליקציה ייעודית ולחסוך עלויות חניה ונסיעה.

אתר האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully