וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על תפעיל את הטיסה ההיסטורית הראשונה מישראל למרוקו

20.12.2020 / 19:29

חברת התעופה הישראלית תפעיל עוד יומיים את הטיסה ההיסטורית למרוקו, כשמספר הטיסה יהיה "חמסה, חמסה, חמסה" (LY555) ועליה משלחת משותפת של ארצות הברית וישראל

בווידאו: נתניהו מצהיר שההסכם עם מרוקו הוא "אור גדול לישראל לכבוד החנוכה"/צילום: לע"מ

בעוד מדינות העולם "יהפכו אדומות" ב-26 בדצמבר, תפעיל חברת אל על את הטיסה ההיסטורית הראשונה מישראל לרבאט, בירת מרוקו, ביום שלישי הקרוב ה- 22 בדצמבר 2020.

על סיפון המטוס תצא משלחת משותפת של ארצות הברית וישראל. מספר הטיסה הינו סימבולי לסמל החמסה נגד העין הרע הנפוץ בצפון אפריקה, ויהיה LY555.

כזכור, עם כינון היחסים בין שתי המדינות, הודיעו שלוש חברות התעופה - ארקיע, ישראייר ואל על - כי יפעילו טיסות ליעדי המדינה השונים, רבאט, מרקש וקזבלנקה החל מהאביב הקרוב. עם זאת, טיסתה של אל על לא תהיה הטיסה המסחרית הראשונה שתפתח את הקו בין מרוקו וישראל, אולם מבשרת על תחילתו של שיתוף פעולה מדיני ותיירותי.

לוגו אל על לטיסה ההיסטורית למרוקו. אל על,
מטוס אל על יקושט בעיטור חמסה ודגלי המדינות, בצירוף המילה שלום בשלוש השפות/אל על

המטוס יקושט בדגלי המדינות

בשבוע שעבר, התראיין לוואלה! תיירות מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל המסחר באל על, ואמר: "ניסינו בשנים האחרונות להפעיל דרגים גבוהים כדי להגיע למרוקו וזה לא הצליח, למרות שהטסנו קבוצות דרך רומא ופריז באמצעות רויאל אייר מרוקו, אבל היתה לנו ציפייה ברוח השלום שזה יתאפשר".

כמחווה לתרבות המשותפת בין ישראל ומרוקו, מטוס אל על שימריא לרבאט יקושט במיוחד לטיסה זו בעיטור חמסה ודגלי המדינות בצירוף המילה "שלום" בשלוש השפות - אנגלית, עברית וערבית.

משך הטיסה הצפוי כשש שעות. מאל על נמסר: "חברת אל על גאה לקחת חלק במהלך היסטורי זה בהתהוותו ונערכים לביצוע הטיסה המרגשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully