וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר פלוס: האפליקציה שתכיר לכם פרטנר לסקס בחופשה

4.3.2015 / 11:42

אפליקצית המין המזדמן הנודעת השיקה גרסה חדשה, שמאפשרת לכם "להכין את הקרקע" ולסקור את הפרטנרים הפוטנציאלים שלכם לסקס, עוד לפני שהגעתם ליעד החופשה עצמו. אז מי פנוי בתאילנד?

משתמשות באפליקציית טינדר. Tinder facebook,
לדעת מי מחכה לכם ביעד, עוד לפני שנחתתם. משתמשות בטינדר/Tinder facebook

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, טינדר (Tinder), שבאמצעותה יכולים אנשים להכיר בני זוג, או פרטנרים למין מזדמן, עברה לאחרונה שדרוג ועתה מציעה גרסה חדשה יותר בשם "טינדר פלוס", שדרכה תוכלו להכיר סטוצים גם בחופשה הבאה שלכם בעולם.


עוד על על החופשה שלכם:
"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה של שמנות


האפשרות לאפליקציה המשודרגת עולה כ-40 שקלים (9.99 דולרים) לחודש וכוללת רכיב בשם "פספורט", המאפשר לכם למצוא פרטנרים פוטנציאלים כלבבכם בכל יעד בעולם, עוד לפני שתגיעו לשם. כך יכולים המשתמשים לצ'וטט וליצור קשר עם הסקס העתידי שלהם עוד בטרם הגיעו ליעד החופשה עצמו. בעבר, נאלצו המשתמשים להיות באותו אזור כדי ליצור קשר עם בני ובנות זוג שהשתמשו באותה אפליקציה.

טינדר פלוס.
אז לאן בא לי לנסוע לחופש? חפשי בטינדר פלוס

כבר לא צריך להגיע פיזית לאזור החיפוש

אז איך פועלת האפליקציה בחו"ל? נגיד שאתם טסים לחופשה באי קופנגן בתאילנד - אתר שללא ספק מועדף על הישראלים. עד עתה, הייתם צריכים להגיע פיזית לתאילנד כדי לראות מי מחובר לטינדר וליצור איתו קשר. כעת אתם יכולים לבחור ב"תאילנד" כאזור שבו אתם עתידים להיות, ותיראו את כל המשתמשים שנמצאים באזור זה.


עוד בוואלה! תיירות:
האשה בגדה עם הבוס במלון, הבעל נקם בדרכו המיוחדת
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
חייזרים או פיצוץ: תעלומת המכתשים המוזרים בסיביר


חשוב לדעת, כי האפליקציה מאפשרת למשתמש להיות בכל פעם באזור אחד בלבד, כך שאם אתם בתל אביב ובוחרים לראות מי נמצא בברלין, לא תוכלו לראות מי נמצא בתל אביב במקביל, עד שתבחרו שוב "תל אביב" באפליקציה.

טינדר פלוס גם מאפשרת למשתמשים להחזיר חזרה בן או בת זוג שמחקתם או שנמחקו בטעות. כלומר, אם בטעות בחרתם פרטנר שלא ממש בא לכם עליו - תוכלו למחוק את בחירתכם.

אז עכשיו כל שאתם צריכים לעשות הוא להחליט לאיזה יעד לנסוע, ואולי הפעם במקום לבחור בו בזכות מה שיש בו, תבחרו אותו בזכות מי שיש בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully