וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה בגדה עם הבוס במלון, הבעל נקם בדרכו המיוחדת

גבר שתפס את אשתו בוגדת עם הבוס שלה במלון באירלנד, עלה על כך לאחר שהזוג הסורר השתמש בכרטיס האשראי שלו לרכישת סרטים בחדר ושתייה מהבר. הוא החליט "לנקום" וכתב על כך ביקורת ב"טריפ אדווייזר"

אשה סקסית פיתוי חדר מלון. ShutterStock
אחרי הסקס באמבטיה, הם המשיכו למיטה המפנקת, כך לפי הבעל הנבגד/ShutterStock

גבר שתפס את אשתו בוגדת בו עם הבוס שלה במלון, החליט לנקום בדרכו המיוחדת וכתב על המלון, ששימש כ"זירת הפשע", ביקורת בגוגל פלוס שפורסמה בציבור.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים


מדובר במלון ווסטגרוב (Westgrove) שבעיר קליין (Clane) שבמזרח אירלנד, כ-35 ק"מ מהבירה דבלין. בביקורת שכתב הגבר הנבגד, הוא תיאר "כיצד אשתו והבוס שלה נהנו כל כך, עד שהם נשארו במיטה ממש עד שהגיעה שעת הצ'ק-אאוט".

הביקורת ממשיכה להלל את חדר האמבטיה בחדר, היכן שלפי הגבר "קיים הזוג יחסי מין" והמשיך לאחר מכן את מעשה הבגידה על "המיטה הזוגית המפנקת". עוד הוא כותב, שהמלון אף מספק עותקים של קבלות על הזמנת חדרים במלון וקבלות על הזמנת מוצרים במלון, כמו שתייה מהבר או השכרת סרטים בחדר דרך הטלוויזיה, ומוסיף שכך הצליח לאתר את המידע שהפליל את אשתו, לאחר שכרטיס האשראי שלו שימש לכל הוצאות הבגידה.

במלון ווסטגרוב, שרמתו ארבעה כוכבים, ישנם 96 חדרים והמלון מציין באתר שלו שהוא רואה חשיבות עליונה ש"האורחים ייהנו משינה טובה ונעימה במלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully