וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה

20.3.2014 / 1:00

ארי טימן השכיר את דירתו במנהטן לאדם, שכביכול שכר אותה למשפחתו. אבל כשחזר כדי לקחת מזוודה ששכח מצא שם מסיבת מין של נשים שמנות, ספה שבורה, אלכוהול וקונדומים על הרצפה. השוכר: "בסך הכל מסיבה קטנה ושקטה של חברים"

גבר ושלוש נשים במיטה. ShutterStock
איזו מין חופשה/ShutterStock

תופעת השכרת דירות לתיירים בחופשה כבר מוכרת בכל העולם, ומשמשת תחליף הולם ללינה בבתי מלון. אבל ארי טימן, בן 31 מניו יורק, לא ציפה שישכיר את דירתו לתייר תמים ויגלה שבמקום לישון בה, היא הפכה ללוקיישן לוהט למסיבת אורגיה מיוחדת.

הדירה שבשכונת צ'לסי במנהטן הושכרה בשבוע שעבר על-ידי טימן לדייויד קרטר, בן 32, שביקש ל"לשכור דירה בעיר לצורך חתונה". טימן נתן את המפתחות לקרטר ויצא לסעוד במסעדה מחוץ לבית לפני שהוא עוזב את העיר.

כשסיים לאכול, נזכר ששכח מזוודה בדירה וחזר לביתו כדי לאסוף אותה. אך להפתעתו הרבה גילה שמתקיימת מסיבת אורגיה של "נשים גדולות ויפות". "זה היה כל כך משונה", אמר טימן, שהשכיר את דירתו של אתר Airbnb. "כל מיני אנשים הסתובבו בדירה שלי, ואחרים הגיחו מהחצר האחורית. זה היה בלאגן אחד גדול", הוסיף. לטענתו, הדירה היתה עמוסה בקבוצה גדולה של בת 50 אנשים כבדי-משקל וערומים למחצה.

המודעה שפורסמה בטוויטר לאורגיה במנהטן. טוויטר, צילום מסך
המודעה שמציגה את מסיבת החשק בדירה במנהטן/צילום מסך, טוויטר

השוכר: "עושים מזה סיפור גדול"

טימן סיפר לעיתונות האמריקנית, שכשהשכיר את הדירה לקרטר הוא נראה לו אדם נחמד. אבל כשחזר לדירה הוא מצא את הספה שבורה, כמו גם את המיטה. כמו כן, המנורה היתה קרועה שולחן הקפה שלו ניזוק, כמו גם מערכת התופים וגיטרת ה"פנדר" החשמלית שלו וקונדומים ומשקאות חריפים שונים היו פזורים בדירה.

קרטר, לעומת זאת, אמר שבסך הכל ארגן מסיבה קטנה ושקטה של חברים ושטימן מגזים בתגובתו. "במסיבה היו בסך הכל שישה אנשים, חברים ובני משפחה וטימן עושה מזה סיפור גדול", סיפר קרטר.

את דירת המסיבות השיג קרטר, לאחר שכתב ב-Airbnb שהוא מעוניין לשכור מקום לינה עבור חמותו וחמותו שהגיעו העירה לצורך חתונה. "היה לו חשבון מאושר והוא נראה הגון", סיפר טימן. "היו לו שלוש ביקורות טובות, כך שאישרתי את העסקה".

לאחר שהתפוצץ האירוע, חיפש טימן את מספר הטלפון וכתובת האי-מייל של קרטר ברשת ומצא מודעה שפורסמה באינטרנט וכללה נשים שמנות: "Turn Up Part 2: The Pantie Raid". אחד מהמשתתפים אף צייץ בחשבון הטוויטר שלו את כתובתו של טימן בשדרה השביעית בניו יורק תחת הכותרת: ""XXX Freak Fest. קרטר הכחיש כל מעורבות עם המודעה הנ"ל. "לא היתה כל כתובת או ציון שם רחוב במודעה ולא היה לי יד בדבר", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
המודעה שפורסמה בטוויטר לאורגיה במנהטן. טוויטר, צילום מסך
מודעת הטוויטר שמפרסמת את ה"חגיגה"/צילום מסך, טוויטר

טימן, שבמקצועו הוא קומיקאי, טלפן למשטרה אך לא הגיש תלונה. כעת הוא מעוניין לעזוב את הדירה. "אני פשוט לא יכול ולא רוצה לנגוע בשום דבר שם", הוסיף. בנוסף, הוא דורש מהאתר פיצוי של 67,076 דולרים וחרד שבעל הדירה שהוא שוכר דרך קבע יפנה אותו ממנה.

קרטר לעומתו, אמר שמסיבה קטנה לא פוגעת באף אחד. "לא נעצרתי ולא עשיתי שום דבר שהוא לא בסדר", אמר.

מ- Airbnb נמסר בהודעה, שקרטר הוסר לצמיתות מחשבונו באתר, ושהחברה תפעל בשיתוף עם רשויות החוק לפתור את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully