וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הר הסקס": אלפים עולים לרגל לקיים יחסי מין

רבבות אנשים עולים לרגל כדי לעשות סקס עם זרים, באחד האתרים שכבר הפך לאטרקציה תיירותית באינדונזיה. לפי המסורת, חייב אדם להגיע מדי 35 ימים להר ולשכב 7 פעמים וכך יזכה לקבל ברכה ומזל טוב. תחקירן סמוי נשלח לשפוך אור על האורגיה הגדולה בעולם

יח"צ - חד פעמי

מי היה מאמין שדווקא במדינה מוסלמית דתית, שרוב תושביה הם שמרנים, נמצא לו מקום המכונה "הר הסקס", שאליו עולים לרגל רבבות אנשים כדי לקיים יחסי מין במטרה לקבל ברכה ומזל טוב.


עוד על תיירות ומין בוואלה! תיירות:
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה של שמנות
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה


אחד הסודות הכי ביזאריים של אינדונזיה, המדינה המוסלמית הגדולה בעולם, נחשף השבוע בבריטניה, כשכתב בתוכנית "דייטליין", פטריק אב?וד (Patrick Abboud), צילם במצלמה נסתרת את המתחולל בהר גונונג קמקוס בג'אווה ותיעד אלפי צליינים ואנשי דת שוכבים זה עם זה כחלק מטקס דתי. אבוד זכה לגישה נדירה והעדות שלו ללא ספק מסעירה.

על פי העיתונאי, ישנה מסורת הטוענת כי אדם חייב להגיע מדי 35 ימים להר ולקיים יחסי מין שבע פעמים. "זה ללא ספק סיפור מוזר", הודה אבוד, "קראתי על המקום הזה לפני כמה שנים והחלטתי לחקור אותו, אבל לקח לי הרבה זמן עד שהצלחתי להיכנס ולתעד".

אבוד טוען, כי מה שבאמת מדהים זה סדר הגודל של המקום, שיכול להכיל אלפי אנשים, כ-8,000 בערב עמוס. "היה קשה מאוד למצוא בזה היגיון, אבל היה קשה יותר לעכל את מה שבאמת קורה שם", הוא מוסיף. מקור הטקס הוא בסיפור עתיק מהמאה ה-16, כשנסיך אינדונזי ניהל רומן עם אמו החורגת. הם נמלטו להר, שכבו שם ובמהלך היחסים נתפסו, נרצחו ונקברו במקום. כיום יש שם מקדש, ומאחר שהשניים לא סיימו את יחסי המין, אחרים מאמינים כי אם הם כן "יגמרו" - הם יזכו למזל טוב.

הר הסקס באינדונזיה. SBS,
כ-8,000 זרים יכולים להכיל את המקום שבו מתרחשת האורגיה הגדולה בעולם/SBS
הר הסקס באינדונזיה. SBS,
אתה בא לפה הרבה? זוג בדרך "לקבל ברכה" באינדונזיה/SBS

מפוליטיקאים ועד זונות מקומיות

אבוד מספר כי בין העולים לרגל ישנם איכרים, עקרות בית, אנשים נשואים ורווקים, פוליטיקאים, אנשי ממשל וגם זונות מקומיות. לדבריו, הוא לא ראה שם אנשים מהמערב שמנסים לנצל את הסיטואציה, אבל אנשים מכל רחבי אינדונזיה מגיעים למקום במיוחד.


הכתבות החמות בוואלה! תיירות:
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים
פאן לי: נבחרה העיר הכיפית ביותר בעולם
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל


"זה טקס ג'אווניסטי, והוא שונה מהעולם המוסלמי שמסביב", הוא טוען, "זה שונה מאוד מכל הנעשה באינדונזיה. זה תמהיל של אמונות בין האיסלאם, הינדו ובודהיזם". כיום המקום הפך לאטרקציה תיירותית, כשהרשות המקומית אף ממליצה לאנשים להגיע לשם, ובחוץ יש לפעמים דוכנים ונגני רחוב. "זה נהיה קצת קרנבל", הוא מוסיף, "כמובן שיש במקום סתירה מהותית, כי הממשלה יודעת שמתקיים שם ניאוף, והיא עדיין תומכת בזה ועוצמת עין מהמתחולל שם".

וכצפוי, על אף שאבוד סיפר שהוא "הוקסם מהמקום", יש בו לא מעט תופעות שליליות וכמות גדולה בהרבה של גברים מנשים, והמקום הפך לטריטוריה של תעשיית המין. כמו כן ציין, כי חלק מההליך הדתי נראה "מאוד שנוי במחלוקת", כדבריו. בנוסף, השימוש באמצעי מניעה והגנה הוא נדיר מאוד ועל אף שבאזור יש לא מעט מרפאות מין, ההערכה היא שהמקום גדוש במחלות מין ובאיידס.

אבוד מספר על כמה עדויות של מבקרים בהר, כשאחת מהןמשתתפות הודתה בפניו שהיא אלמנה שסבלה ממצב כלכלי קשה, אך לאחר ש"השלימה את הטקס" - מצבה הכלכלי השתפר, ו"מבחינתה זה עבד". חלק מהגברים שפגש סיפרו על תקווה לברכה, אבל אחרים סיפרו שהם פשוט מחפשים "לעשות כיף". אבוד ציין, כי "למרות שהמקום נשמע מוזר", יש בו אווירה די נעימה והוא לרגע לא חש סכנה. "היו שם אנשים די חביבים שהתפללו ושרו, הציעו פרחים זה לזה. האווירה פה די יפה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully