וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה

7.8.2014 / 8:29

כמה השתתפו באורגיות פרועות? אילו תיירים הכי קל להשכיב? וכמה עשו סקס עם יותר מ-5 פרטנרים שונים - סקר בדק את הרגלי המין של אלפי תיירים בחופשה ומצא ממצאים סליזיים ביותר. וגם: באיזו מדינה נמצאים הנשים והגברים הכי בוגדניים?

חוטיני חופשת צעירים תיירת סקסית. ShutterStock
43.5 אחוזים שכבו עם יותר מפרטנר אחד בחופשה/ShutterStock

סקר שערך אתר הזמנות הוסטלים Hostelbookers.com, בדק את הרגלי המין של תיירים בחופשה וחשף את הסודות המלוכלכים שלהם בזמן שהם נופשים, כמו למשל, המקום הנפוץ ביותר שבו הם מקיימים יחסי-מין (שירותים ציבוריים), כמה עשו סקס עם מקומי (70 אחוזים!) או לאיזה לאום שייכת התיירת שהכי רוצים לשכב איתה?

אז לפני שנגלה לכם את הפרטים העסיסיים, הנה כמה נתונים טכניים לגבי הסקר: 11 אלף נשאלים בין הגילים 50-17, כשרוב העונים היו בגילי 30-22. 56 אחוזים מהנסקרים היו נשים.


עוד על חופשה ומין בוואלה! תיירות:
תיירות מין בתאילנד: למה גברים הולכים לזונות?
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
איזו מין חופשה: היעדים הטובים בעולם למסיבת רווקים
זקינטוס: היכן שהורמונים ישראלים פוגשים אירופיות ורדרדות


ועכשיו להעדפות של התיירים בכל הנוגע לסקס בחופשה. ראשית כל, אולי לא תופתעו לדעת, אבל 84 אחוזים מהגברים בסקר היו מעדיפים לעשות את זה עם רוסיה, (אולי תופתעו) 83 אחוזים עם פולניה, 76 אחוזים עם קולומביאנית, 70 אחוזים עם שבדית ו-61 אחוזים עם ברזילאית.

ומה בגזרת הנשים? אצל הבנות הבחירה די שונה: האירים הכי מבוקשים עם 79 אחוזים, אחריהם האוסטרלים עם 78 אחוזים, הבריטים עם 72 אחוזים, האיטלקים עם 70 אחוזים והקנדים עם 67 אחוזים.


דברים שלא ידעתם בדרך לחופשה:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
הסודות המלוכלכים של ההיגיינה במטוסים


ואת מי הכי קשה להשכיב? ובכן הכי הרבה השיבו שאת הגרמנים (14 אחוזים), אחריהם הבריטים (11 אחוזים) ולבסוף הצרפתים (עם 10 אחוזים).

דייל אוויר חופשה. ShutterStock
הרוסיות הכי מבוקשות אצל הגברים בחופשה/ShutterStock

מיהו הלאום שהכי בוגד בחופשה?

ואיפה הם עושים את זה? כאמור, המקום הפופולרי ביותר הוא בשירותים ציבוריים (70 אחוזים). לאחר מכן בריכת שחייה, מקומות שונים במלון/הוסטל ובפארקים ציבוריים. 22 אחוזים מהנשאלים קיימו סקס בחדרים בהוסטלים.

ל-41 אחוזים מהנשים ול-52 אחוזים מהגברים היה סטוץ בחופשה, כשרק אחד מתוך חמישה הפך לקשר אמיתי.


עוד בוואלה! תיירות:
הטבע הישראלי: תמונות מרהיבות שאתם חייבים לראות
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים
הקאמבק של הקיץ: 10 החופים הכי שווים בארץ


עוד נמצא בסקר, ש-17.5 אחוזים מהנשאלים קיימו סקס בשלישייה ו-43.5 אחוזים שכבו עם יותר מפרטנר אחד בחופשה. כמו כן, 70 אחוזים מהנשאלים קיימו יחסים עם מקומי/ת בחופשה שלהם, 17 אחוזים שכבו עם מישהו מצוות המלון בו שהו וכמעט 10 אחוזים עשו את זה עם חמישה או יותר אנשים בחופשה אחת. בנוסף, 17 אחוזים אורזים במזוודה שלהם גם צעצועי מין לנופש.

ומיהו הלאום שהכי לא נאמן בחופשה (או הכי בוגד אם תרצו)? הברזילאים (עם 31 אחוזים), אחריהם הצרפתים (30 אחוזים) והבולגרים (28 אחוזים). כמו כן, 16 אחוזים מהנסקרים דיווחו כי הם בוגדים בחופשה ואילו 48 אחוזים נפרדו מבן/בת הזוג בגלל החופשה (במהלכה או בסיומה).

דעת קהל: ומה איתכם, האם תבגדו בחופשה? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully