וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות בחדרים: המלון שמספק זונות וקונדומים לאורחים

13.10.2014 / 8:31

אורחת במלון W בארה"ב הותקפה על-ידי יצאניות במלון, שחשבו שהיא מתחרה מקבילה להן. היא שכרה חוקרים סמויים, שהוכיחו שהזונות מסופקות לאורחים לפי דרישה ושהמלון אף מחלק להם קונדומים ומוצרי סיכה בחינם. שירות בחדרי חדרים

אשה סקסית יצאנית בחדר מלון. ShutterStock
האם המלון מעסיק יצאניות במסווה?/ShutterStock

האם ייתכן שמלון מספק שירותי ליווי, כחלק מהשירות לאורחיו? כך, מכל מקום, נטען בתביעה של זוג ממדינת ניו ג'רזי שבארה"ב, שתבע לאחרונה את רשת מלונות W לאחר שהאשה הותקפה על-ידי כמה מנותנות השירות.

אנה וג'וזף בורגס מהעיר מדפורד בניו ג'רזי הגישו את התלונה נגד מלונות "סטארווד" העולמית, הבעלים של רשת מלונות W, כחלק מתביעה על פגיעה אישית כלפיהם, שנגרמה להם ביוני 2013. התביעה הגיעה, כאמור, כתוצאה מתקיפה שספגה אנה בורגס ביוני אשתקד בלובי מלון W במיאמי ביץ', כשמספר זונות שיכורות סברו שהיא יצאנית מקבילה שמתחרה מולן.


עוד בוואלה! תיירות:
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה של שמנות
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
תיירות מין בתאילנד: למה גברים הולכים לזונות?
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים


בתביעה נכתב, כי לפחות אחת מהנשים תקפה את בורגס מאחור, הצמידה את פניה לקיר והטיחה אותה לרצפת השיש במלון. בנוסף, תבעה בורגס כעשר יצאניות אלמוניות באותו אירוע וכפיצוי היא מבקשת יותר מ-75 אלף דולרים עבור נזקים.

התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי, אולם מאוחר יותר צו של שופט פדרלי הורה על החרמת מצלמות המעקב של המלון מליל התקיפה, כמו גם תיקים אישיים במלון. "זה הימור בטוח לומר, שהשופט לא רוצה שנדע מה יש בתיקים הסודיים או מדוע החרים אותם", אמר ברוס קסטור ג'וניור, שמייצג את הבורגסים.

עורך הדין של מלונות סטארווד, קווין מ. מקיוסקר, טען בבקשה המשפטית שלו, ש"התיקים צריכים להיות חסויים היות והם משוייכים להאשמות חמורות, אולם בלתי מבוססות, נגד מרשיו. אם התיקים ייחשפו לציבור, לקוחותיי עלולים לספוג פגיעה קשה בכל הנוגע למוניטים שלהם", אמר.

קונסיירז' פקיד קבלה בית מלון. ShutterStock
עובדי המלון סיפקו "תפריט" של יצאניות לאורחים/ShutterStock

בתיק התביעה נכתב, שהבורגסים שכרו חוקרים פרטים שהסתננו למלונות W ברחבי ארה"ב. "החוקרים פגשו את עובדי מלונות סטארווד ו-W, שרכשו עבורם, וללא היסוס, את שירותי היצאניות. בנוסף, כשנשאלו נותנות השירות אם הן לא פוחדות שיתפסו על-ידי רשויות החוק, הן השיבו לחוקרים שאין שום סיכון שיגלו אותן".


עוד על חופשה ומין בוואלה! תיירות:
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
זקינטוס: היכן שהורמונים ישראלים פוגשים אירופיות ורדרדות
6 תיירים קיימו אורגיה בואן ונקנסו כי לא היו חגורים


עוד נכתב בתביעה, שעובדי המלון שידלו את החוקרים להזמין את השירותים המיוחדים על-ידי שליחת תמונות פרובוקטיביות של הזונות, שיכולות לשרת אותם. במלון אחד ברשת, אחת מהן אף השתמשה בשולחן של הקונסיירז' להטעין את הסלולר ולאכסן את הארנק שלה. בנוסף, נטען שהמלון מספק לאורחיו קונדומים בחינם ומוצרי סיכה ושאתר המלון מפרסם אביזרי מין.

בנוסף, אחד מהמנהלים ברשת W בטיימס סקוור ניו יורק, אמר לחוקרים הסמויים "אנחנו נותנים לזה (בזנות) לקרות". לאחר מכן הפנה אותם למאבטח במלון שהציע להם רשימה של זונות "כמו מוצרים לבחירה מתפריט", נכתב.

הבורגסים טוענים בתביעתם, שבליל התקיפה הם דרשו מצוות המלון להחזיק ביצאניות, אבל במקום זאת העובדים הבריחו אותן לתוך מוניות לפני שהמשטרה תבוא. עימות חזיתי בין הצדדים נקבע לחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully