וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה

19.6.2014 / 16:00

שינה במהלך הבוקר, צלייה לדרגת "וול-דאן" בצהריים, די-ג'ייז מעולים בלילה וכמובן סקס ללא משמעות - אמיר צומר קפץ לסופ"ש של מסיבות מטורפות וסליזיות באירופה, ואם אפשר עם כמה שפחות בגדים. הדוניזם, נוסח ספרד

חוטיני חופשת צעירים תיירת סקסית. ShutterStock
תיירת "לבושה" במסיבות החוף של הצעירים/ShutterStock

ברוכים הבאים לאי מיורקה, גן עדן ספרדי שמשלב כמה חופים אקזוטיים חמימים, מזון משובח ונהנתנות של עיר אירופית דלוקס. עכשיו, מחקו את הדימוי המפתה הזה לטובת לוקיישן על כדור הארץ, שבו ממוצע הגיל לא מגיע ל-22, אבל ממוצע צריכת האלכוהול לאדם מגיע לכמה ליטרים של בירה (בכל שעה ביום).


עוד על חופשות קיץ בוואלה! תיירות:
השמפניה של קמפניה: חופשה בדרום-מערב איטליה
חובה לראות? 10 היעדים המאכזבים בעולם
חופשה זולה בחו"ל: היעדים המשתלמים ביותר


לא, צעירים פוחזים חובבי מוזיקה ומיטות שיזוף שכמותכם, ממש לא הגעתם לפלמה דה מיורקה - אלא למגלוף (Magaluf) - פנינת המסיבות הצעירה שבאי הים תיכוני, שדומה למיאמי הסליזית יותר מאשר לברצלונה המנומנמת. או במילים אחרות: גן עדן עבור ה"פארטי פיפל", אלה שהחופשה המושלמת עבורם כוללת דיוטי פרי, שינה במהלך הבוקר, צלייה לדרגת "וול-דאן" בצהריים וכמה מהדי ג'ייז הטובים בעולם לאורך כל הלילה, כולל אופציה ל מין מזדמן. אם אתם נמנים עם אלה - הדקו את החגורות והכינו את עצמכם למסיבה "של הלייף".

עוד בוואלה! תיירות:
הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון
חברות התעופה שהיינו רוצים לראות בישראל
לידיעת הרוחצים: למה מסוכן להשתין בבריכה?

האי מגלוף פלמה דה מיורקה חופשת צעירים. אמיר  צומר,
לכאן מגיעים רק בצהריים, כשמתעוררים עם הנגאובר. חוף במגלוף, פלמה דה מיורקה/אמיר צומר
האי מגלוף פלמה דה מיורקה חופשת צעירים. אמיר צומר,
התיירים מחפשים לעשות פאן, כשהם/אמיר צומר

הלוקיישן: עיירת נופש ש"סליז" זה המנטרה שלה

קצת יותר מחמש שעות בטיסה ישירה מהקיץ יביאו אתכם אל הקצה השני של הים התיכון (הולה, ספרד!), אל האי שהוא אחיו הגדול של איביזה) - רק כדי לפסוע בעיירת הנופש שהמילה "סליז" היא המנטרה המרכזית שלה.


כתבות נוספות על חופשה בספרד:
ברצלונה: 10 אתרי החובה שאסור לפספס
איפה כדאי לעשות שופינג במדריד?
ספרדי כפול: חופשה שקטה וסוערת בפירנאים


הקהל שגודש את המקום בחודשי הקיץ הלוהטים מורכב ברובו מנתיניה הצעירים של המלכה אליזבת' - מאנגליה, אירלנד וסקוטלד - או השכנים הבלונדיניים ממדינות סקנדינביה, שמגיעים בחבורות מגובשות ורק מחפשים לעשות פאן בין מסיבה למסיבה, כשהם (כמעט) עירומים.

מהמלונות הצבעוניים ועד לטיילת על החוף - הכל זועק שהגעתם למסיבה מתמשכת של 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, ואם אפשר בבגדי ים (או בלי, קצת עור חשוף לא הזיק לאף אחד). לישון זה הכי לחלשים.

עוד על מין ותיירות:
תיירות מין בתאילנד: למה גברים הולכים לזונות?
השכיר את דירתו ב-Airbnb ומצא שם אורגיה של שמנות
תאילנד: כולם מרוויחים מתעשיית תיירות המין

תמונות לתיירות. פליי קלאב, אתר רשמי
הכל זועק שהגעתם למסיבה מתמשכת של 24 שעות. מסיבת קצף במגלוף, מיורקה/אתר רשמי, פליי קלאב
האי מגלוף פלמה דה מיורקה חופשת צעירים. אמיר  צומר,
"יש לך כזה בוורוד?" בליין בחנות בפלמה דה מיורקה/אמיר צומר

האווירה: סדום ועמורה פינת לונדון

מועדוני ענק, פארק מים, מסיבת קצף ודראג קווין - אלה רק משמשים כתפאורה לתחושה העיקרית שהתיירים הצעירים חווים כשהם נוחתים במגלוף - שיכרון חושים בלתי פוסק. מי שממש יכול לבטא את המילה "אלכוהול", כנראה לא שתה מספיק הערב. המלון המארח, מיורקה רוקס (Mallorca Rocks), שיכול להכיל עד כ-4,000 אורחים, הוקם לפני כשלושה עשורים ולא עבר שיפוץ מאז (כזה שיהפוך את המקום לשווה יותר, כולל מגלשות מים מעבר למרפסת ומתחם לאונג', מתוכנן לקראת הקיץ הבא). אבל החדרים הבסיסיים יכולים לארח עד ארבעה חברים יחד - שלא יצפו לסוויטה נשיאותית, אלא בעיקר למסיבות הענק שמתקיימות ברחבת הבריכה. שם, הוקמה במה גדולה שמארחת כמה די ג'יי סופרסטארז מהעולם (היוש, סקרילקס וזיין לואו) ולא מביישת אף פסטיבל מוזיקה.


מתכננים חופשת קיץ? כל ההצעות ליעדים ואטרקציות בעונה החמה


כמה צעדים מחוץ למתחם המלון, תמצאו לא רק את המועדונים עם המארחות הבלונדיניות, אלא גם מסעדות פאסט-פוד, מזכרות זולות וחנויות נוחות א-לה-הטיילת באילת. את חבורות הבריטים הוורדרדים, משרתות כמה עשרות מסעדות שמספקות בדיוק מה שהקהל דורש - מזון ערב לחך האנגלי. לא, הטאפאס הספרדי לא כלול בתפריט, לעומת ערמות המזון המהיר והמטוגן, שילהיבו כל שיכור חובב פחמימות שלא שומר על הגזרה, במחירים סבירים. נכון, ישראלים אחרי צבא, סטודנטים בין מבחנים או בליינים מתמידים ב"אומן 17", ישתלבו במקום בטבעיות לפחות כמו הלהיט החדש של אביצ'י לנענועי האגן של שאקירה.

האי מגלוף פלמה דה מיורקה חופשת צעירים. אמיר  צומר,
בין מסיבת קצף לדראג קווין, יש גם זמן ליהנות בים/אמיר צומר

האטרקציות: חשפניות צוללות לתוך הקצף

כבר שם? כדאי שתצאו לחגוג, כי נדמה שמגלוף היא מסיבה אחת גדולה. אם בצלילי הדאנס האלקטרוני שנשמעים מכל פינה, או בין שלל האופציות להעביר את שעות הפנאי, אבל רק לפני שמגיע הזמן לקפוץ על הרחבה עם די ג'יי הארדוול. זה לא המקום לקרוא רומן רומנטי, אלא לנסות שיט בן שלוש שעות על אוניית מסיבות עם כמה מאות אנשים (שממנה תוכלו לקפוץ ראש לתוך הים, אחרי דרינק או שניים) או להתגאות בקעקוע חדש באחד מעשרות מכוני הקעקועים ברחובות.

שימו לב למופע המענג "Pirates: Reloaded", בסגנון סירק דה סוליי - שכולל פעלולים באוויר, סצנות של מועדון חשפנות, ליקוקים, זיקוקים ומשחקים באש, לא בהכרח בסדר הזה. פלא שהדראג קווין החושני שמנחה אותו מזמין את מאות האנשים בקהל לזרום איתו אחר כך לאפטר פארטי במועדון ה"קוקו בונגוס"? הכי חסרי בושה.

אבל ברור שהדרך הבטוחה ביותר ליהנות, היא קפיצה מרחבה לרחבה. אחרי טיגון תחת השמש וסקירה של שדרת המועדונים הצפופה (נסו כל שם גנרי של תחליב רחצה, חיית פרא או אביזר מין - וכנראה תקלעו לשם של בר מקומי) - כנראה שתמצאו את עצמכם במועדון הגדול ביותר על האי, ה-BCM. המגה קלאב הנחשב, שעל עמדת התקליטן שלו עמד כל מי שסובב תקליטים אל מצעדי הלהיטים בשנים האחרונות, כולל לא רק רקדניות חושניות (בחזה חשוף, כן?), אלא גם מרפסת VIP מפנקת לאורחים חשובים, שמשקיפה על המרחבים שבהם תוכלו לבעור על הרחבה. כמו כל קלאב, ה-BCM מקיים מסיבות נושא כמה פעמים בשבוע - אם מסיבת קצף מבעבעת, הילולת מלחמת צבע (פיינטבול וביטים, גרסת חיי הלילה) או מסיבת "מכונת כביסה" - חגיגה שתנקה אתכם מחטאי הקודמות. טוב, לא באמת.

האי מגלוף פלמה דה מיורקה חופשת צעירים. אמיר  צומר,
צ'ייסר + קונדום ב-3 אירו. שיווק לצעירים נוסח האי מגלוף/אמיר צומר

הממצאים: הרעלת אלכוהול? יש!

כנראה שאם עברתם את גיל 25 (23, למדקדקים) או אם אתם נמנים על אלה שסצנת הדי ג'ייז הלוהטים פחות מרגשת אותם - לא מדובר בחופשה עבורכם. כל שאר הישראלים שמורשים לשתות מבחינת החוק ומחפשים כמה ימים של דאנס, אלכוהול ומישוש בני אדם אקראיים תוך כדי ריקוד - הכינו את הדרכונים ואמצעי המניעה - כי מדובר בגן עדן ספרדי של הדוניזם פלוס הנגאובר נלווה.

בכל זאת, בקבוק וודקה עולה במגלוף פחות או יותר כמו ארוחת ילדים בתל אביב ויותר מסביר להניח שבבוקר לא תצליחו לפענח איך (או עם מי) הגעתם למיטה.

המחירים החל מה-11.7 ועד לסוף אוגוסט - נעים בין 1,055-1,279 דולר לאדם, לחבילה הכוללת: טיסה ישירה לאי, העברות, 7 לילות בבית המלון ושתי מסיבות.

הכותב היה אורח של חברת פליי קלאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully