וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בארוחה: נוסע גילה במנה להב סכין, אבל רק אחרי כמה לעיסות

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 13:11

בטיסה של חברת אייר אינדיה מהודו לארה"ב, מצא נוסע להב סכין "בתוך הבטטה והתאנים הצלויות", אבל גילה זאת רק אחרי כמה שניות של לעיסה. "מה היה קורה אם זה היה מוגש לילד?" כתב בפוסט שהעלה לרשת ה-X

אייר אינדיה/AIR INDIA

נוסע בטיסת אייר אינדיה מבנגלורו לסן פרנסיסקו, גילה מה שנראה כמו להב בארוחה שהוגשה לו, אבל הוא מצא את החפץ החד רק לאחר שנגסה במנה.

הנוסע, מת'ורס פול (Mathures Paul), הצליח איכשהו להקליל את הסיפור שיכול היה להיגמר אחרת, בפוסט שהעלה לטוויטר, תוך שהוא מתבדח ש"אייר אינדיה חותכת כמו סכין".

"בתוך הבטטה והתאנים הצלויות הסתתרה חתיכת מתכת שנראתה כמו להב", כתב פול בפוסט ברשת ה-X (לשעבר טוויטר) שכלל גם תמונה של הארוחה לפני ואחרי שגילה את הלהב. "הרגשתי את זה רק לאחר שלעסתי את האוכל במשך כמה שניות. למרבה המזל, לא נגרם כל נזק", המשיך פול. למרות שלא קרה לו דבר, פול שאל מה עלול היה לקרות אם הארוחה הייתה מוגשת לילד.

עוד על הארוחות שלכם במטוס:
גם לא בחינם: לעולם אל תאכלו את הלחמניות במטוס
משווים ארוחות באוויר: מה כתבו על אל על, ישראייר וארקיע?
לא אשמת השף: זו הסיבה שהאוכל שמוגש על המטוס כל כך דוחה

נוסע גילה רימה בפסטה בטיסה, אבל רק אחרי כמה ביסים

אייר אינדיה פנתה לפול זמן קצר לאחר שפרסם את הפוסט שלו, וחברת התעופה אישרה מאז שמקורו של חפץ המתכת כנראה ממחלקת הקייטרינג שלה. בהצהרה, הסביר דובר חברת התעופה: "אייר אינדיה מאשרת שעצם זר נמצא בארוחה של נוסע באחת מהטיסות שלנו. לאחר חקירה, הוא זוהה כחלק שהגיע ממכונת חיתוך הירקות המשמשת במתקני הקייטרינג של השותפים שלנו".

בחודש שעבר טען נוסע בטיסה של יונייטד איירליינס מסידני ללוס אנג'לס, כי הוא גילה רימה בארוחה בטיסה שלו. באופן מגעיל, הנוסע הבין שהרימה נוכחת רק לאחר שלקח כמה ביסים מצלחת הפסטה.

למרות שזה נדיר, שנוסעים מוצאים לא פעם "חפצים זרים" בארוחותיהם בטיסה. בדצמבר 2022, נוסעת בבריטיש איירווייס אף טענה שמצאה שתל דנטלי בארוחה שלה במהלך טיסה מלונדון לדובאי. עם זאת, אפילו התגלית הזוועתית הזו לא יכולה להתחרות בטיסה של חברת SunExpress מאנקרה לדיסלדורף ביולי 2022, כאשר נוסע מצא ראש נחש כרות בארוחת הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully