וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה גועל: נוסע אחסן דגים במטוס, ו"גשם" של תולעים נפלו על הנוסעים

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 12:55

הנוסעים בטיסת דלתא איירליינס מאמסטרדם לדטרויט גילו שרימות (תולעים) שהיו בתוך דגים שאחסן נוסע בתאים מעליהם, מתחילים ליפול על ראשם מלמעלה. "איכס. הסתובבתי והם התנועעו על המושב", אמרה נוסעת אחת. המטוס שב בחזרה ליעדו

סין הוכתה ב"גשם של תולעים" ותושבים התבקשו לצאת עם מטריות/twiiter

רימות (תולעים) נפלו על נוסעים מתאי האחסון העיליים בטיסת דלתא איירליינס מאמסטרדם לדטרויט שלשום (שלישי), כך לפי האינדיפנדנט הבריטי.

מקורן של התולעים בדגים שאחסן נוסע בכבודת היד שהעלה למטוס והניח, ככתוב, בתא שמעליו.

"ממש מקסים להיות תקוע שעתיים בתוך טיסה של שמונה שעות בדרך לאמסטרדם, ולגלות שיש דגים רקובים ורימות שטסים ביחד איתנו", צייץ נוסע בשם Kelce ברשת X, בפוסט שנמחק מאז על הטיסה מהגיהנום, שנותבה חזרה לאירופה.

הגולש אמר לדיילי מייל, כי הנוסע שהמזוודה שלו אחראית למחדל המגעיל - עוכב עם הנחיתה והוסיף שהמזוודה מיועדת להישרף.

תולעים. ShutterStock
"אני ומשפחתי היינו בשורה מול הרימות" (אילוסטרציה)/ShutterStock

דלתא: "תיק יד ארוז בצורה לא נכונה"

התקרית הקשה משכה תשומת לב מסוימת גם בחשבון הרשת החברתית של Delta Reddit, שבו מגיבים טענו כי היו עדים לזוועה האווירית. "אני ומשפחתי היינו בשורה מול הרימות. הנוסעת שישבה ממש מאחורינו אמרה לדיילות שהרימות נופלות על ראשה", כתבה נוסעת על התקרית המצערת. "איכס. הסתובבתי והם התנועעו על המושב".

משפחתו של הגולשת שהעלתה את הפוסט, הועברה יותר לכיוון חזית המטוס, ואילו הדגים המתולעים נעטפו בנייר עיתון ופונו מהתא. "פשוט מגעיל" הם הוסיפו. "הנוסע הזה, פשוט הרס את הטיסה למאות אנשים". גולש אחר כתב שהוא נאלץ לחכות יום נוסף לטיסת המשך חדשה בחברת תעופה אחרת.

לדברי Kelce, חברת התעופה נתנה לנוסעים 8,000 מיילים חינם, פיצוי על חדר מלון וכרטיס ארוחה של 30 דולר במקרה שהם יעוכבו בן לילה. המטוס של דלתא הוצא משירות לצורך ניקוי עמוק, כך דיווח ה"דיילי מייל".

דלתא איירליינס אמרה לרשת Sky News."אנו מתנצלים בפני לקוחות טיסה 133 AMS-DTW שכן הטיסה שלהם הופסקה עקב תיק יד ארוז בצורה לא נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully