וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משווים ארוחות באוויר: מה כתבו על אל על, ישראייר וארקיע?

13.10.2015 / 8:34

לאתר Airlinemeals.net יש מטרה אחת בלבד - להציג תמונות של ארוחות טיסה שמגישות חברות תעופה מכל העולם. מי שמעלה את הצילומים הם גולשים, שמתארים מה היה במנות ואף נותנים להן ציון. אז מה כתבו על האוכל של החברות הישראליות?

ארוחה בטיסת אל על/צילום: tomaszszczesniak1, youtube

חלק מחוויית הטיסה היא, כמובן, הארוחה שמוגשת לנו עד שנגיע ליעד השלנו. ברוב חברות הלואו-קוסט הפסיקו לחלק אוכל במטוסים, ואנו נאלצים לשלם בשביל להכניס משהו לבטן, אבל עדיין חברות התעופה הגדולות והמסורתיות ממשיכות לשרת ולהגיש שתייה ומזון בטיסותיהן. וזה טוב, למרות המוניטין הרעים שיצאו לארוחות טיסה.


עוד על הטיסות שלכם בוואלה! תיירות:
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה
בטיסה ללונדון: נוסע גילה לטאה יוצאת מהארוחה שלו


לאתר האינטרנט Airlinemeals.net יש מטרה אחת בלבד - להציג תמונות של ארוחות טיסה של חברות תעופה מכל העולם שמועלות על-ידי נוסעים, בנוסף לדירוג הארוחה, הסבר על טיבה, מה היה בה ומאיפה ולאן היתה הטיסה. האתר אוסף תמונות וחוות דעת של גולשים כבר מ-2001, ויש בו כמעט 35 אלף תמונות של ארוחות מ-690 חברות תעופה בעולם.

באתר ישנן קטגוריות מיוחדות, החל מארוחות שמגישות חברות לואו-קוסט בתשלום ועד לארוחות המפנקות במחלקה הראשונה, וכל אחד יכול לעלות את רשמיו וצילומיו ללא תשלום (צריך רק להירשם).

בין חברות התעופה הרבות שצילומים של הארוחות שלהן תוייגו באתר, נמצאות גם שלוש חברות התעופה הישראליות: ארקיע, ישראייר ואל על (כולל חברת הבת שלה סאן דור). אז מה כתבו באתר על האוכל שמגישים בטיסה לתל אביב וממנה? הנה חלק ממה שהיה לגולשים לומר על הארוחות של החברות הישראליות, המלוות בתמונות כמובן.

סאן דור לבלגרד: "כמו לואו-קוסט רק עם כרטיס טיסה יקר"

בטיסת סאן דור LY5181 (מבית אל על) מזגרב לתל אביב ב-24 ביוני 2014, הוגשו לנוסעים סנדוויצ'ים כשעטיפה שלהם ממותגת "Sundor". הנוסע המכונה Dash8CA שהעלה את התמונה, כתב שזהו "סנדביץ של חזיר ומיונז", שזה בלתי אפשרי ודי הזוי, כי למרות שסאן דור טסה בשבת היא עדיין שומרת על מטבח כשר, שהוא, כאמור, המטבח של חברת אל על. ומה כתב הנוסע על החוויה? "רע מאוד, כמו חברת לואו-קוסט רק עם כרטיס טיסה יקר" (350 דולרים). הציון: 2 מתוך 10.

ארוחה בטיסת סאן דור מצות. צילום: Airlinemeals.net, צילום מסך
סנדוויץ' עם בשר ומיונז. ארוחת סאן דור בטיסה לבלגרד בשנה שעברה/צילום מסך, צילום: Airlinemeals.net

אל על לניו יורק: "נחמד ופשוט"

הנוסע סבסטיאן רובין טס עם אל על לניו יורק (EWR) בטיסת לילה 027 ב-29 ביולי 2013. ארוחת הבוקר שהוגשה לו כללה אומלט וסלט ירקות, מים באריזה קטנה וקפה או תה. בנוסף, היתה על המגש שלו גבינה לבנה קטנה, לחמניה קטנה וממרחים כמו ריבה וחמאה. על הארוחה נכתב: "נחמד ופשוט". הציון: 7 מתוך 10.

ארוחה בטיסת אל על לניו יורק. צילום: Airlinemeals.net, צילום מסך
אומלט לסלט קטן. ארוחת הבוקר בטיסת אל על לניו יורק/צילום מסך, צילום: Airlinemeals.net

ישראייר לאמסטרדם: "האוכל מוגש קר"

בטיסת לאמסטרדם משדה דב ב-23 ביולי 2009 הוגשה ארוחת צהריים שכללה פיתה, חומוס, קוסקוס, רצועות פסטרמה ולקינוח מוס שוקולד. הנוסע דור כתב ש"המוצרים היו טובים, אבל כשהכל מוגש קר הוא לא אוהב זאת". עוד הוסיף הנוסע, ש"הפיתה והחומוס היו הכי טובים בעוד מוס השוקולד היה מתוק מדי". הציון: 6 מתוך 10.

ארוחה בטיסת ישראייר לאמסטרדם. צילום: Airlinemeals.net, צילום מסך
פסטרמה על קוסקוס, אבל קר. הארוחה בטיסת ישראייר לאמסטרדם/צילום מסך, צילום: Airlinemeals.net

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully