וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הטרדות מיניות: נשים יוכלו לדעת אם גבר יושב לידן בטיסה

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 12:30

בעקבות מספר תקריות בטיסות שקרו לאחרונה בהודו, בהן נשים עברו הטרדות שונות, פיתחה חברת התעופה אינדיגו פיצ'ר המאפשר לנוסעות לראות אילו מושבים הוזמנו מראש על ידי נשים אחרות במהלך הצ'ק-אין באינטרנט

נוסעת תיעדה את הנוסע לידה פולש למרחב הפרטי שלה בטיסה/צילום: טיקטוק

חברת הלואוקוסט ההודית "אינדיגו" (IndiGo) הציגה פיצ'ר חדש, המאפשר לנוסעות לראות אילו מושבים הוזמנו מראש על ידי נשים אחרות במהלך הצ'ק-אין באינטרנט. היוזמה נועדה לשפר את הבטיחות והנוחות עבור נשים שטסות, כך דיווח ה"טיימס אוב אינדיה".

לפי אינדיגו, היא גאה ביוזמה החדשה שתשפר את הטיסות עבור נשים. "החברה גאה להכריז על הצגת שירות חדש שמטרתו להפוך את חווית הנסיעה לנוחה יותר עבור הנוסעות שלנו", מסרה אינדיגו בהצהרה ל-CNN. "אנו מחויבים לספק חווית נסיעה שאין שנייה לה לכל הנוסעים שלנו, והשירות החדש הזה הוא רק אחד מהצעדים הרבים שאנו נוקטים לקראת השגת מטרה זו".

נוסעים בטיסה. ShutterStock
מטרת השירות החדש להפוך את חווית הנסיעה לנוחה יותר עבור הנוסעות/ShutterStock

הרבה תקריות לא נעימות בטיסות לאחרונה בהודו

המהלך בא בעקבות מספר תקריות בטיסות שקרו לאחרונה בהודו, ואותן סיקרנו כאן, כמו נוסע שהשתין על נוסעת קשישה בטיסת אייר אינדיה בינואר 2023, פרופסור שתקף מינית רופא בטיסת אינדיגו בקו דלהי-מומבאי ביולי 2023 ונוסעת אחרת שמיששו אותה בטיסת אינדיגו בקו מומבאי-גוהאטי בספטמבר 2023.

אינדיגו אמרה כי הפיצ'ר החדש הוצג לאחר מחקר שוק, כדי לשפר את חווית הטיסה עבור נוסעות.

אינדיגו היא חברת התעופה הגדולה ביותר בהודו, המחזיקה בנתח שוק מקומי של 60.5% בשנת 2023, כך על פי נתוני המנהל הכללי לתעופה אזרחית (DGCA).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully