וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: ראש נחש נמצא בארוחה שהוגשה בטיסה

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 11:31

דייל של חברת התעופה סאן אקספרס דיווח על ראש נחש שנמצא בארוחה שהוגשה במהלך טיסה. חברת התעופה הודיעה כי היא פתחה בחקירה ומפנה אצבע מאשימה לחברת הקייטרינג - שמצידה מסרבת לקחת אחריות על המקרה

הטריילר לסרט "נחשים על המטוס"/Warner bros

בשנת 2006 יצא הסרט "נחשים על המטוס" שעסק (כמו שאפשר להבין מהשם שלו) במטוס שמלא בנחשים. אבל לפעמים מספיק רק נחש אחד על מטוס כדי ליצור אימה - דייל של חברת התעופה הטורקית סאן אקספרס דיווח כי מצא ראש של נחש בארוחה שהוגשה לצוות הדיילים והנוסעים במהלך טיסה מאנקרה לדיסלדורף ביום חמישי, ה-21 ביולי. הוא גם תיעד בתמונות ובסרטון את המקרה המטריד.

איש הצוות טוען כי רק לאחר מספר ביסים שלקח מהמנה, הוא הבחין בראשו הכרות של הנחש שהוסווה בין תפוחי האדמה והירקות. בסאן הבריטי סיפרו כי עובדי סאן אקספרס כבר דיווחו בעבר על חיפושיות וחלזונות שנמצאו בארוחות שהוגשו להם. נציג חברת סאן אקספרס אמר לעיתונות הטורקית כי התקרית "בלתי מתקבלת על הדעת" וכי חברת התעופה הקפיאה מיד את שיתוף הפעולה עם ספק המזון המדובר ולא תחדש אותו עד תום החקירה.

זהירות, הסרטון קשה לצפייה:

ב-Independent פרסמו את ההצהרה של חברת התעופה סאן אקספרס: "עם יותר מ-30 שנות ניסיון בתעשיית התעופה אנו מעמידים בראש סדר העדיפויות שלנו את השירות שאנו מספקים לנוסעים ולצוות העובדים שלנו. אנו מספקים את השירות האיכותי ביותר כדי שהן לנוסעים והן לעובדים שלנו תהיה חווית טיסה נוחה ובטוחה. הטענות והשיתופים בתקשורת בנוגע לשירותי האוכל בטיסה לחלוטין בלתי מתקבלים על הדעת ונפתחה חקירה מפורטת בנושא. עד לסיום תהליך הבדיקה המדובר, ננקטו כל אמצעי המניעה, לרבות הפסקת אספקת המוצר הרלוונטי".

סאן אקספרס, שהוקמה ב-1989, נמצאת בבעלות משותפת של טורקיש איירליינס ולופטהנזה ובסיסה בדרום מערב טורקיה בנמל התעופה של אנטליה (AYT).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תגובתה של חברת הקייטרינג

חברת הקייטרינג המספקת את המנות לטיסות של סאן אקספרס, Sancak Inflight Services, שחררה הצהרה שפורסמה ב-Turkey Posts. החברה טוענת שהמנות מתבשלות ב-280 מעלות צלזיוס, כך שלא יתכן שדבר כזה יקרה.

החברה מסרה: "אנחנו חברה גדולה המשרתת את כל חברות התעופה המקומיות והזרות מאז 1994. חברת התעופה סאן אקספרס היא לקוחה יקרת ערך בארצנו וחברת תעופה פופולרית באירופה, אשר החליטה לאחרונה להרחיב עוד יותר את הצי ואת רשת הנתיבים שלה. אנו מספקים לה שירותי קייטרינג מאז 2018 וזו הפעם הראשונה שנתקלו במקרה כזה. בחודש האחרון דובר על תקלות כגון חלזונות וחרקים, אבל אנחנו חושבים שזה אינו קשור אלינו והמחלקה המשפטית שלנו בוחנת כעת את העניין. אנו מודעים לכך ומצטערים מאוד. חשוב לציין שלא השתמשו בעת הבישול באף אחד מאותם עצמים זרים שכביכול הופיעו במזון. בשל התנאים הטכניים והתרמיים הנהוגים במתקני ההסעדה בטיסה זה בלתי אפשרי". בחברת הקייטרינג הוסיפו כי הם מאמינים שראש הנחש התווסף למנה ולא היה שם במקור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully