וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש בחופשות של ישראלים בחו"ל: סקס עם מקומי

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 9:26

מדוע אנחנו "מחוייבים" לעשות סקס בחופשה? מהם חמשת ה-S? האם לקהילת הלהטב"ק קל יותר בחו"ל? ואיך הצטרף לחוויה האותנטית גם סקס עם מקומי? הפעם אירחנו ב"מטקות" את קארין ארד עורכת מדור Shee שלנו, לשיחה מעניינת על סקס וחופשות. פרק 5, צפייה מענגת

"מטקות" פרק 5: זיו ריינשטיין, פרופ' יניב פוריה וקארין ארד על סקס וחופשות/וואלה תיירות

סקס וחופשות. נדמה שכשאנחנו אורזים במזוודה שלנו רעיונות ל"איך תיראה החופשה שלנו", סקס הוא אחד הפריטים הראשונים שיהיו שם. מדוע, אם כן, חופשה מתקשרת לנו ישר עם קיום יחסי מין? למה לגייז קל יותר "להשיג" פרטנר/ים לסקס מאשר לסטרייטים? ואיך סקס עם מקומי הפך להיות חלק מהחוויה האותנטית שלנו בעולם, ממש כמו לאכול את האוכל המקומי?

בשאלות רבות אלה ואחרות עסקנו בפרק החמישי של "מטקות" - ההצפת של וואלה תיירות המשודר גם בערוץ וואלה+, שבו פרופ' יניב פוריה מהמחלקה לתיירות ופנאי באוניברסיטת בן גוריון, ואנוכי אירחנו את קארין ארד עורכת מדור Sheee שלנו ששפכה קצת אור על הנושא (וביננו היינו צריכים קצת מבט נשי, חכם ומרענן בווידאוקאסט רווי הטסטסטורון שלנו).

צפו למעלה בפרק 5 של "מטקות", ואפשר גם להאזין לו גם בקישור הזה.
וגם בספוטיפיי

להעמיס מקומי בחופשה? למה לא בעצם. ShutterStock
לעשות סקס עם מקומי בחופשה - חלק מהחוויה האותנטית שלנו בחו"ל/ShutterStock

"כשאת נוסעת לצימר, רשום בתסריט בדיוק מה עושים בערב"

"כאשר אנחנו בחוויה תיירותית, אז רוב התסריטים שאנחנו חיים לאורם בסביבת הבית - מה לאכול, מה לשתות, איך להתלבש, איך לקיים יחסי מין - משתנים", אומר פרופ' פוריה. "מותר לנו להעיז, מותר לנו לשנות, מותר לנו להתחפש לדמות שאנחנו לא... ויש כמה 'מאסטים' - דברים שאנחנו חייבים לעשות. כשאת נוסעת לצימר, רשום בתסריט בדיוק מה עושים בערב".

אבל מה גורם לנו להעיז יותר בחו"ל בכל מה שקשור לסקס? ללכת למועדונים, לצרף מישהו? "זה שאנחנו לא מכירים שם אנשים. אנונימיות", אומרת קארין, ואילו פוריה הוסיף, "מה מה שקורה באילת - נשאר באילת, שקורה בווגאס - נשאר בווגאס, אלה חוקי התיירות, וזה ידוע ומקובל, מה שמאפשר לך לעשות דברים אחרים מאשר בשגרה".

עוד פרקים ב"מטקות":
פרק 1: חופשה במלחמה: הייתי בחו"ל ולא העליתי סטורי אחד מהבושה
פרק 2: חשבתם שהקורונה היתה גרועה לתיירות הישראלית? זה מה שמחכה לנו ב-2024
פרק 3: התייר הישראלי בחו"ל: זו ההתנהגות הכי מגעילה והכי יפה שלנו
פרק 4: הדרישה החדשה במלון: קומה גבוהה, מיטה זוגית ובלי מפונים


ומה ההבדל בין תיירות מין של גברים, בתאילנד או ג'מייקה, שהולכים לחפש מין - דבר שנתפס בזוי - ובין נשים שמחפשות מין אבל אצלן זה נחשב בסדר? "יש תופעה מהצד הנשי, של נשים לבנות מאירופה, ארה"ב וגם התחלה של נשים סיניות שרוצות גבר שחור, ואז בשפה יותר חיננית קוראים לזה 'תיירות רומנטית', כי במקום לשלם היא נותנת מתנות".

ודיברנו על עוד מגוון נושאים שקשורים למין וחופשות שלנו - הכל בהצפת החדש של "מטקות". האזנה/צפייה נעימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully